VW Golf IV. - Padanie do núdzového rež., odstránené!

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

gratulujem - otazky su:

1) dokedy, pretoze to turbo moze byt predsalen aspon ciastocne zanesene... uz ma svoje roky a kilometre

2) kto mal auto na diagnostike, totizto takuto chybu by totiz jednoznacne ukazalo v kanali cislo 010 motorovej jednotky, mal by si tam nedosiahnuty pozadovany plniaci tlak kedze ti neregulovalo dostatocne turbo.


zistit takuto zavadu je otazka styroch minut. Vidim ze slovenskym servisakom netrva ani tri mesiace pokial na to pridu.

super.


PS: opakovana diagnostika by navyse po vymene tychto veci povedala ci je vsetko v poriadku. V takom poriadku v akom ma byt. Pripadne by oznamila ci ta v blizkej buducnosti caka to cistenie turba :)
kaskaderTN
Príspevky: 1761
Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kaskaderTN »

Pokiaľ sa ti približne zhoduje predpokladaný a skutočný tlak, tak sa na to vykašli, pretože váhy sú svine a môžeš dať originál a nezískaš tým nič.

edit: som zabudol, ani čistenie turba preventívne nevidím ako nezbytný úkon, ak nepadá do núdzaku.
garde
Príspevky: 927
Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa garde »

....na firemnom furgone sme mali problémik, skackalo trhalo, nešlo poriadne ak sa rozbehlo tak už išlo ale v okolí otáčok cca 2300 vždy došlo ktormu trhaniu alebo hluchote....

....diagnostika v autorizovanom servise priamo nevykázala žiadnu vadu, len povedali tri možnosti, jedna z nich bola váha vzduchu....bola to zároveň aj najlacnejšia možnosť vymenilo sa to a je to znovu raketa....

....chcem poukázať na to, že aj keď tá súčiastka nebola priamo diagnostikou označená ako vadná nefungovala správne....samozrejme, že to nemusí byť pravidlom....
alpiners2
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
Bydlisko: Rimavská Sobota
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alpiners2 »

hmm, cena n75 aj z hadičkami cca 55 eur. robota tak na 20min. max.

kua, aj ja idem hadičky vymieňať :4012:
kaskaderTN
Príspevky: 1761
Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kaskaderTN »

Diagnostika nie je pán boh a bez patričných znalostí pomôže maximálne na kontrolu a výmaz chýb v riadiačkách.
kaskaderTN
Príspevky: 1761
Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kaskaderTN »

alpiners2 napísal:hmm, cena n75 aj z hadičkami cca 55 eur. robota tak na 20min. max.

kua, aj ja idem hadičky vymieňať :4012:
N75 Ti pošlem fungláč za 30 ;-)
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

> Ta hlavny zavada tam vyznacena bola -nedosiahnuty tlak turba,
> ale patral som na nete rady a poznatky nakolko som nepripustal ,ze môze byt vadny ten ventil.

ak sa nemylim, v takomto pripade mozu byt zavady:

- prasknuty/netesny intercooler a spoje do neho/z neho
- prasknute hadice co si aj mal
- poskodene turbo ale to by si pocul dychat poslednym dychom, tzv. záverečákom :)
- N75 ventil ktora nedostatocne ovlada turbo




> Je vela na turbo 145000km ?

v ziadnom pripade nie.





> Este si mam vraj vycistit sacie potrubie a vymenit vahu vzduchu,lebo tam nieje orginalka.

uz teraz by som sa na to vykaslal, to ti chlapci mali spravit ked sa s tym srali lenze im sa nechcelo. Vahu vzduchu menit alebo nemenit povie diagnostika a zase tie posrate ciselka ktore ukazuju kolko sa od turba ocakava a kolko "v reali" dava - ak je poskodena vaha vzduchu, bude ti to na cislach ukazovat.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ja ano, tak to je ine :)
martincichy
Príspevky: 5451
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

to si mal dobre, ja som tu mal minule octaviu, na ktorej nešlo po po opätovnom zapojení baterky absolútne nič, trošku sme sa s mp3turbom potrápili :)

- závada - po havárii menená iná RJ, menený motor za motor s iným kódom, prerábaná káblovačka v motorovom priestore systémom - hlavne nech to naštartuje a odniesť to od troch písmen.

- odstránenie - dve hodiny bohovania s káblami.
libero1071
Príspevky: 370
Dátum registrácie: 01.09.2010 15:28
Bydlisko: okr.SENICA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa libero1071 »

relé 109,ak sa nemýlim...studený spoj
bigt
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 16.01.2006 08:47
Zdieľať na Facebook

to iste

Príspevok od používateľa bigt »

zdravím, kedže mám ten istý problém prečítal som o tom kvantá stránok a fór..
po meste plnohodnotné TDI ale mimo mesta a po prekročení 120/130kmh SDI... reštart všetko ok ale problém sa opakuje.
pár krát sa mi síce podarilo turbo rozbehať ale po pár dňoch jazdenia po meste sa zasa chyba dostavila. VAG som mal zapojený u viacerých servisákov aj počas jazdy - plniaci tlak v poriadku. väčšina mi z hlavy diagnostikovala výmenu turba, poniektorý radili ísť od najlacnejších možností t.j. výmena podtlakových hadičiek, ventil N75 atď a turbo až na koniec.
naposledy, pri podrobnejšej prehliadke ďalším servisakom bola zistená závada na podtlakovej banke a to konkrétne na tej tyčke - že sa nehýbe tak ako by mala ale ja tak trochu zatuhnutá... a teraz čo??? mám sa hned pustiť do podtlakovej banky? alebo ísť tou cestou a pomaly vylučovať problémy od tých najmenej nákladných dielov....
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

banka sa ti nehybe lebo moze byt zabetonovane turbo:

http://www.youtube.com/watch?v=tB8mVYjTqlQ

takto by to malo chodit.

N75 zozenies za radovo 20eur.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

mp3turbo napísal:banka sa ti nehybe lebo moze byt zabetonovane turbo:

http://www.youtube.com/watch?v=tB8mVYjTqlQ

takto by to malo chodit.

N75 zozenies za radovo 20eur.
Presne tak,sú dve možnosti banka dobrá len zatuhnutá variabilita,alebo samotná konzerva má špatnú membránu.Napichnúť na podtlakovú pumpu,ak sa nepohne,odopnúť tyčku z páčky a je všetko jasné.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

to je zaslepeny EGR ventil, nefunguje spatne vedenie vyfukovych plynov.

pripadne to moze byt preruseny drot ku ventilu N239 na sani ktory ovlada klapky.

riesenie problemov podla VISu:

Obrázok
Rubbi
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 31.05.2005 11:13
Zdieľať na Facebook

AUDI A4 , Nudzovy rezim , Motor BLB 16V

Príspevok od používateľa Rubbi »

A4 , Motor BLB , turbo vycistene , pri rozjazde (nie je pravidlom pada do nudzoveho ) turbo vycistene , nebolo ani potrebne ziadne nanosy neboli .

Dik za rady .

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 24 neregistrovaných