VW Golf III - diagnostika poruchy

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

tuttiii
Príspevky: 140
Dátum registrácie: 27.04.2009 17:42
Zdieľať na Facebook

VW Golf III - diagnostika poruchy

Príspevok od používateľa tuttiii »

Ahojte chlapi, mam stary golf 3 TDI 81kW. Doteraz auticko celkom posluchalo no vcera sa mi stala taka vec. Auto cca. tyzden stalo v servise kde mi opravovali zamok dveri. Po prichode som auto nastartoval no uz pri volnobehu som pocul ze nieco je inak. Z motora bolo pocuť take klepotanie ktore znelo ako kov o kov a z vyfuku siel modry dym. Ohlasil som teda mechanika nech sa tam na to rovno pozrie no ten bol hotovy, ked som pridal na cca. 2500 ot. auto uz bolo cele v dymovej clone (bielo-modry dym)a motor znel ako by mal kazdy chvilu zomriet. Mechanik najprv tvrdil ze to znie ako keby klepala kluka co by znamenalo K.O. s cim som sa tam uz zacal pomaly zmierovat. Avšak po cca. 10 minutach sme sa sli prejst a ten klepot ustaval a a dymilo stale menej...po cca. 15 min. klepot prestal uplne a uz vobec nedymilo.. nedymilo ani pri zatazi ani pri 3500 ot. na volnobehu.. odvtedy ide auto zase normalne tak ako pred tym, aj studeny start dnes bol v pohode. Viem ze je to uz stary crep a s tym ze hociky moze kantnut musim pocitat stale no aj tak mi to neustale vrta v hlave co mohlo tu situaciu sposobit ? nejak sa mi nedari prist na logicke vysvetlenie co sa tam mohlo udiat. Klepot kov na kov a modry dym znamena ze niekade sa muselo valit do spalovacieho priestoru vela oleja co vyzera na mechanicke opotrebenie nejakej casti, no ta sa predsa sama od seba neodstrani. Skuste poradit prosim ak vas nieco logicke napadne. Dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Presne tak.Ak jeden vstrek uchcáva tak je to klepot doslova kov na kov.A sprievodný jav je tiež taký