VW Amarok 3.0 V6 - olejove čerpadlo

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

makovienko
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 19.09.2009 18:41
Bydlisko: Bardejov
Zdieľať na Facebook

VW Amarok 3.0 V6 - olejove čerpadlo

Príspevok od používateľa makovienko »

Zdravim páni, chcel by som sa opýtať mechanikov, či sa stretli s takouto vecou. Dnes som bol v autorizovanom servise na bežnu servisnú prehliadku po 3 rokoch. Auto vw amarok 3.0 V6 120kW r.v. 2019, kod motora DDXA, 51 672km, som prvý majiteľ. V servise menili palivový filter , brzdovú kvapalinu a vizuálna kontrola auta s nastavením svetiel. Všetko bolo ok, ale servisný technik ma zaskočil ked mi povedal, že bude treba vymeniť olejové čerpadlo motorového oleja lebo šušti. Oprava bude trvať 1-2 dni a cena dielu je 600e + praca. Ked sa auto kupilo menili sme si sami olej pri 15 000 km, pri 30 000 km bol menení olej v autorizaku akože prvý krát a pri 45 000 km sme zas menili olej doma. Olej som dával Mobil 1 ESP Formula 5W30 a filter mann, v servise davaju castrol. S autom nemám žiadny problem ide ako hodinky. Nerozumiem prečo by som mal meniť olejove čerpadlo, mechanik povedal, že šusti, nemože šuštať niečo iné napr. kladka alebo vodná pumpa? Je možné aby bol problem pri tak malom nájazde? Na čerpadle sa kontroluje tlak oleja nie? Lebo neverím tomu čo mi povedal a mam pociť, že ma chcu oklamať alebo neviedia čo robia. Vďaka za názor k veci.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: vw amarok 3.0 V6 olejove čerpadlo

Príspevok od používateľa mhlavaty »