VR6 kompressor z G60

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Fuxmeno
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 06.09.2009 15:40
Zdieľať na Facebook

VR6 kompressor z G60

Príspevok od používateľa Fuxmeno »

čavte hoši mam naruke kompressor z G60 za 600e po repase a odjazdeni 17 tisic aka je velka pravdepodobnost dopasovat kompressor na passata B4 je to realne niečo taketo ešte vobec niekde umiestnit naist tomu pristor prisposobit potešila by ma daka odpoved o prerabke
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

A ako chceš doriešiť ECU ? Teraz máš v sacom potrubí podtlak a pri kompresore tam bude pretlak
meeo
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 26.02.2009 09:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa meeo »

a co s konstrukcnymi rozdielmi medzi nepreplnovanymi a preplnovanymi motormi? Preplnovane maju povacsinou nizsiu kompresiu a podstatne robustnejsie piesty a piestne kruzky.Keby sa ti to aj podarilo skombinovat a rozchodit,myslim ze casom by nasledovala vazna porucha mechaniky motora.
andyrs
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 18.03.2009 20:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andyrs »

Ozaj, Fuxmeno, ako dopadla tá Audi 100 2.8 do ktorej si chcel natlačiť turbo? Asi si si to rozmyslel či?
Fuxmeno
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 06.09.2009 15:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fuxmeno »

zaujimala otazka z konštrukčneho hladiska či je možne niečo take dost pri motor čo je uždost teraz všetko natesno a ako zopar hadic IC nastavenie RJ vobec nerobi problem
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Nastavenie ECU nerobí problém komu ? Tebe či firme ktorá ladí motory ? Kto zaplatí ladenie na kolene postaveného motora ? To je tak odhadom 1000€

Ten kompresný pomer chceš upraviť ako ?

Takéto úpravy sú vždy jednoduchšie z konštrukčného hladiska, ako z hladiska naladenia motora či hladiská financií

Pre zmenu kompresného pomeru je treba kúpiť iné piesty, možno zohnať kované ojnice a možno aj kluku
Piesty http://www.cambridgemotorsport.com/Volk ... Piston-Set
Sada ojníc http://www.cambridgemotorsport.com/VWAu ... on-Rod-Set

Len za tieto dve srandy sme na sume cez 2500€, netreba zabudnúť na spotrebný material ako tesnenia , nové skrutky, zvýšiť účinnosť chladenia použitím hliníkového chladiča, dorobiť chladič oleja
Často sa z klasickej lambda sondy prechádza na širokopásmovú...

Nech rátam ako rátam, tak som určite na sume cez 5000€ ak by to nebolo aj 7000€ či 10000€

Najlacnejšie riešenie v tvojom prípade je použiť iné vačky a podla nich doladiť motor
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných