Volvo XC90 2.4D5 A/T Diesel
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 13.12.2013 18:23 Zdieľať na Facebook
Volvo XC90 2.4D5 A/T Diesel
Zdravím
chcel by som sa Vás opýtať aký máte názor na toto autíčko,ako je na tom so spoľahlivosťou,spotrebou a cenou dielov. Samozrejme čakám vyššie ceny ale chcel by som vedieť viac. Vopred dakujem za každú rozumnú odpoved.
chcel by som sa Vás opýtať aký máte názor na toto autíčko,ako je na tom so spoľahlivosťou,spotrebou a cenou dielov. Samozrejme čakám vyššie ceny ale chcel by som vedieť viac. Vopred dakujem za každú rozumnú odpoved.
-
- Príspevky: 199
- Dátum registrácie: 25.02.2013 14:09
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 959
- Dátum registrácie: 30.06.2012 18:16
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 374
- Dátum registrácie: 20.07.2013 14:26 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Motor bez DPF fajn. Ak má DPF je tam potrebné skontrolovať, či nepribúda nafta v oleji. Pri D5 po roku 2006 treba dávať pozor na dodržanie výmeny nejakého remeňa, čo keď sa nevymení v čas, tak skočí do rozvodového remeňa a spôsobí deštrukciu motora.
Ak chceš automat, tak po roku 2006 boli spoľahlivejšie. Do roku 2006 dosť časovaná bomba.
Ak je možnosť vyskúšať, tak určite vyskúšať to 4x4 teda AWD. Väčšinou majú problémy s tisíchranom, ktorý je zo slabého materiálu a AWD je tým pádom nefunkčné !!!
Má slabučký polomer otáčania. Takže v uličkách a pri parkovaní je s ním trošku problém manévrovať.
Ak je toto všetko v poriadku, tak smelo do tohto auta. Ak nie, tak počítaj so servisom a investíciami.
Neviem, či uvažuješ aj o niečom inom, alebo len o volve. Ale taká mazda cx-7 sa dá za rovnaký peniaz kúpiť v mladšom ročníky. Je to síce benzín, ale spotrebovo asi nebude ďaleko odskakovať od volva. Ale zase bude výkonovo niekde inde. Ak Mazdu CX-7 dáš ešte do plynu. Tak to bude určite lacnejšie zvezenie ako Volvo a aj automat bude trvácnejší v mazde ako vo Volve. Ceny XC90-tok sa mi zdajú vzhľadom na ročník dosť vysoké. Ak beriem do úvahy možné problémy, tak až prehnané. Ale ceny sú vec ponuky a dopytu.
Hlavne si zober niekoho, kto sa daným autám rozumie. Aby si nekúpil nejakú búdu.
Ak chceš automat, tak po roku 2006 boli spoľahlivejšie. Do roku 2006 dosť časovaná bomba.
Ak je možnosť vyskúšať, tak určite vyskúšať to 4x4 teda AWD. Väčšinou majú problémy s tisíchranom, ktorý je zo slabého materiálu a AWD je tým pádom nefunkčné !!!
Má slabučký polomer otáčania. Takže v uličkách a pri parkovaní je s ním trošku problém manévrovať.
Ak je toto všetko v poriadku, tak smelo do tohto auta. Ak nie, tak počítaj so servisom a investíciami.
Neviem, či uvažuješ aj o niečom inom, alebo len o volve. Ale taká mazda cx-7 sa dá za rovnaký peniaz kúpiť v mladšom ročníky. Je to síce benzín, ale spotrebovo asi nebude ďaleko odskakovať od volva. Ale zase bude výkonovo niekde inde. Ak Mazdu CX-7 dáš ešte do plynu. Tak to bude určite lacnejšie zvezenie ako Volvo a aj automat bude trvácnejší v mazde ako vo Volve. Ceny XC90-tok sa mi zdajú vzhľadom na ročník dosť vysoké. Ak beriem do úvahy možné problémy, tak až prehnané. Ale ceny sú vec ponuky a dopytu.
Hlavne si zober niekoho, kto sa daným autám rozumie. Aby si nekúpil nejakú búdu.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 24.03.2009 09:23 Zdieľať na Facebook
Moje rady ako od majitela takehoto auta:
- kym som nasiel vhodnu jazdenku, trvalo to presne rok (bol som ich obzriet asi 20)
- hladal som dph auto zo slovenska s jasnou historiou a nasiel som - dostal som sanon s komplet fakturami a dokladmi od 1. majitela)
- kupuj auto po facelifte (2007+), nie preto ze ma novsie svetla, ale preto, ze je spolahlivejsie
- ja som skor za automat. Manual je mierne uspornejsi, ale ked som ho skusal, mal som pocit ze soferujem dodavku.
- spotreba je v meste cca 10-10,5. Na dialnici je to pri 130-140kmh podobne. Zajazdis aj pod 8l, ale budes zavadzat.
- dynamika je priemerna - auto ma cez 2 tony a nie je to ziadny pretekar - skor rodinne vozenie
- klasika: pozor na kilometre, AWD, rozvodovku, kardan, prevodovku, vstreky, egr, swirl, DSTC a pod (vsetko vie relativne spolahlivo precitat diagnostika)
- bezny rocny olejovy servis stoji cca 300-350€
- cena dielov je relativna - nie je to vw alebo fiat group - cize je to vyssie
- len zakladne 17" pneu stoja 120+/ks
Odmenou ti bude spolahlive, pohodlne, nenapadne auto s vysokou bezpecnostou. Soferoval som vselico, ale z tohoto auta po 10 hodinach nevystupis ako zbity pes. Je to pohodlne. Na aute som najazdil od kupy cca 20 tis km, cize skryta vada by sa uz hadam prejavila. Zatial sluzi v pohode. Maj vsak vzdy bokom tisic euro a s tym by si mohol nejaky zavaznejsi servis pokryt. Neratam spotrebne veci a pravidelnu udrzbu
- kym som nasiel vhodnu jazdenku, trvalo to presne rok (bol som ich obzriet asi 20)
- hladal som dph auto zo slovenska s jasnou historiou a nasiel som - dostal som sanon s komplet fakturami a dokladmi od 1. majitela)
- kupuj auto po facelifte (2007+), nie preto ze ma novsie svetla, ale preto, ze je spolahlivejsie
- ja som skor za automat. Manual je mierne uspornejsi, ale ked som ho skusal, mal som pocit ze soferujem dodavku.
- spotreba je v meste cca 10-10,5. Na dialnici je to pri 130-140kmh podobne. Zajazdis aj pod 8l, ale budes zavadzat.
- dynamika je priemerna - auto ma cez 2 tony a nie je to ziadny pretekar - skor rodinne vozenie
- klasika: pozor na kilometre, AWD, rozvodovku, kardan, prevodovku, vstreky, egr, swirl, DSTC a pod (vsetko vie relativne spolahlivo precitat diagnostika)
- bezny rocny olejovy servis stoji cca 300-350€
- cena dielov je relativna - nie je to vw alebo fiat group - cize je to vyssie
- len zakladne 17" pneu stoja 120+/ks
Odmenou ti bude spolahlive, pohodlne, nenapadne auto s vysokou bezpecnostou. Soferoval som vselico, ale z tohoto auta po 10 hodinach nevystupis ako zbity pes. Je to pohodlne. Na aute som najazdil od kupy cca 20 tis km, cize skryta vada by sa uz hadam prejavila. Zatial sluzi v pohode. Maj vsak vzdy bokom tisic euro a s tym by si mohol nejaky zavaznejsi servis pokryt. Neratam spotrebne veci a pravidelnu udrzbu
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Netykalo sa to nahodou len starsich rocnikov? aspon ja mam take info...Kujon78 napísal:
Ak je možnosť vyskúšať, tak určite vyskúšať to 4x4 teda AWD. Väčšinou majú problémy s tisíchranom, ktorý je zo slabého materiálu a AWD je tým pádom nefunkčné !!!
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
to myslis cenu v autorizovanom servise a len vymenu motoroveho oleja a filtra? lebo da sa to urcite omnoho lacnejsie servisovat...w310er napísal:
- bezny rocny olejovy servis stoji cca 300-350€
naco si hlavne treba dat pozor je ci sa menil olej aj v rozvodovke a diferenciali, kedze to volvo nepredpisuje a je tam fakt aj blby pristup...ale tych 150 000km by to malo vydrzat urcite ale co potom, to sa tyka povecsinou uz dalsieho majitela...
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 24.03.2009 09:23 Zdieľať na Facebook
nie, nemyslim autorizovany servis, ale spolahlivy a overeny servis kde to nebude prva xc90, co kedy davali na zdvihak. Ano, urcite sa da, ale nie som zastanca, ze najlacnejsie je najlepsie.
Myslel som olej, palivovy, vzduchovy, pelovy filter, diagnostika, kontrola systemov. Skratka, vsetko co aspon raz rocne potrebujes skontrolovat. Co sa tyka vymeny oleja v prevodovke, som zastanca, ze otvarat az vtedy, ked je problem. Ak to funguje, nechajte to tak. Ak to zacne haprovat, prve co spravte vymente olej. Moze to pomoct.
Myslel som olej, palivovy, vzduchovy, pelovy filter, diagnostika, kontrola systemov. Skratka, vsetko co aspon raz rocne potrebujes skontrolovat. Co sa tyka vymeny oleja v prevodovke, som zastanca, ze otvarat az vtedy, ked je problem. Ak to funguje, nechajte to tak. Ak to zacne haprovat, prve co spravte vymente olej. Moze to pomoct.
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 24.03.2009 09:23 Zdieľať na Facebook
nevravim, ze nie. Ale poznam pripady, kedy preventivna vymena uskodila namiesto toho, aby pomohla. Takychto tem a nazorov tu je ale na kvanta. Preto vyssie spominam, ze treba mat liter po ruke mimo beznej udrzby, keby sa stalo nieco taketo. S tym treba pocitat. Potom uz sa len rozhodnut, ci to clovek chce mat opravene rychlo alebo lacno.
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
palivovy filter netreba menit kazdy rok, tak isto vzduchovy...diagnostiku tiez netreba robit kazdy rok pokial nesvieti ziadna kontrolka...w310er napísal:nie, nemyslim autorizovany servis, ale spolahlivy a overeny servis kde to nebude prva xc90, co kedy davali na zdvihak. Ano, urcite sa da, ale nie som zastanca, ze najlacnejsie je najlepsie.
Myslel som olej, palivovy, vzduchovy, pelovy filter, diagnostika, kontrola systemov. Skratka, vsetko co aspon raz rocne potrebujes skontrolovat. Co sa tyka vymeny oleja v prevodovke, som zastanca, ze otvarat az vtedy, ked je problem. Ak to funguje, nechajte to tak. Ak to zacne haprovat, prve co spravte vymente olej. Moze to pomoct.
ale ked majitel vymeni mot.olej + filter + pelovy filter tak sa stale zmesti do 100e+ dajme tomu 100e za prehliadku auta, hlavne podvozku a brzd....takze do 200e sa musi zmestit kazdy rok...
to stym riesit prevodovku az ked zacne blbnut tak to je kazdeho osobna vec ci to riskne...mame doma dva automaty, jeden praveze nie najspolahlivejsi aisin vo volve s80 a druhy v honde a menim vnich olej a zatial funguju...takze za mna radsej menit ako cakat na to co pride...a pochybujem ze ti bude stacit liter na repas prevodovky ktora odide koli tomu ze sa nemenil olej....
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 24.03.2009 09:23 Zdieľať na Facebook
svet by bol nudny, keby sme sa vsetci zhodli. Moj posledny prispevok k tejto teme.
Pises, ze menis olej v prevodovke, ale palivak a vzduchovy menit kazdy rok netreba. Ved to stoji par euro a je to to najmenej, co pre moderny diesel mozes urobit. Kontrolky ti zdaleka neukazu to, co diagnostika. Cize raz rocne to napojit a niekto, kto tomu rozumie a nehada precita hodnoty a kody, tak majitel auta vie na com je. Vo fakture to je tusim za 15€, cize naozaj zanedbatelne.
Ano, vies sa zmestit do 200€, ale v garazi s olejom a filtrami z eshopu a s mechanikom, ktory bude hladat vypustny srob a googlit kolko tam ide oleja. Prepac, ale toto nie je moj styl.
Pises, ze menis olej v prevodovke, ale palivak a vzduchovy menit kazdy rok netreba. Ved to stoji par euro a je to to najmenej, co pre moderny diesel mozes urobit. Kontrolky ti zdaleka neukazu to, co diagnostika. Cize raz rocne to napojit a niekto, kto tomu rozumie a nehada precita hodnoty a kody, tak majitel auta vie na com je. Vo fakture to je tusim za 15€, cize naozaj zanedbatelne.
Ano, vies sa zmestit do 200€, ale v garazi s olejom a filtrami z eshopu a s mechanikom, ktory bude hladat vypustny srob a googlit kolko tam ide oleja. Prepac, ale toto nie je moj styl.
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
nastastie moderny diesel doma nemame a ani neplanujeme mat:) na honde mam predpisanu vymenu palivoveho filtra po 120 000km, tak to aj mienim dodrzat, hoci ked som sa pytal mechanika z hondy ci to menia, tvrdil ze ani nie ze to netreba, ze stym nebyvaju problemi - ale auto je benzin...druhe auto je tiez benzin v8 a tiez tam je dlhy interval vymeny a na niektorych volvach nebol dokonca vobec odporucany interval vymeny...mal som aj kedysi diesle a tiez som na nich pal.filter nemusel menit za tu dobu co som ich par rokov mal....asi to je aj o tom co sa tankuje... ak to je teraz pri najnovsich diesloch nevyhnutne tak casto menit tak ok, nech to ludia menia aj po pol roku ak treba
vzduchovy filter mam predpisane menit po cca 45000km...kontroloval som po 15000km a bol vcelku cisty, ale menim po cca 25000- 30000km, podla toho v akom prostredi jazdim...takze nevidim dovod menit nieco skor co netreba...a este ktomu lacnejsi mechanik nemusi byt zakonite horsi ako mechanik v autorizovanom..skor poznam opacne pripady... ale aj tak vsetky bezne ukony na aute robim sam doma a hlavny dovod je ten ze ma to bavi a viem co vtom aute naozaj je, lebo na slovensku je v mode uctovat vam za nieco co ani neurobili, nedali, respektive dali nekvalitnejsie a nauctovali drahsie...
a ked vlastne tvrdis ze pre diesel je to najmenej co mozes urobit ze vymenis pal.filter tak to iste sa da povedat o automatickej prevodovke ze to najmenej co mozes pre nu urobit je dat novy olej
co sa tyka samotneho volva xc90, tak je to urcite velmi bezpecne a pohodlne auto...ceny dielov su prijatelne ak sa nenakupuju v autorizovam servise...co sa tyka samotneho autorizovaneho servisu volvo, tak sa velmi paci pristup a ustretovost vo volve v TN
vzduchovy filter mam predpisane menit po cca 45000km...kontroloval som po 15000km a bol vcelku cisty, ale menim po cca 25000- 30000km, podla toho v akom prostredi jazdim...takze nevidim dovod menit nieco skor co netreba...a este ktomu lacnejsi mechanik nemusi byt zakonite horsi ako mechanik v autorizovanom..skor poznam opacne pripady... ale aj tak vsetky bezne ukony na aute robim sam doma a hlavny dovod je ten ze ma to bavi a viem co vtom aute naozaj je, lebo na slovensku je v mode uctovat vam za nieco co ani neurobili, nedali, respektive dali nekvalitnejsie a nauctovali drahsie...
a ked vlastne tvrdis ze pre diesel je to najmenej co mozes urobit ze vymenis pal.filter tak to iste sa da povedat o automatickej prevodovke ze to najmenej co mozes pre nu urobit je dat novy olej
co sa tyka samotneho volva xc90, tak je to urcite velmi bezpecne a pohodlne auto...ceny dielov su prijatelne ak sa nenakupuju v autorizovam servise...co sa tyka samotneho autorizovaneho servisu volvo, tak sa velmi paci pristup a ustretovost vo volve v TN
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Tak pokiaľ viem, tak problémy s tisíchranom sa nejako veľmi nevyriešili. Skôr to považujú za nešťastné riešenie tohto systému.
Neviem aký ročník chce kúpiť, takže určite to treba pozrieť pred kúpou. Vieš, že do roku 2006 to nie je boh vie čo, ale potom to je už relatívne ok aj s tým automatom. Ty dávaš pofacelifte, tak určite to bude lepšie
Neviem aký ročník chce kúpiť, takže určite to treba pozrieť pred kúpou. Vieš, že do roku 2006 to nie je boh vie čo, ale potom to je už relatívne ok aj s tým automatom. Ty dávaš pofacelifte, tak určite to bude lepšie
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných