Volvo T6 benzin/lpg - vykon

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volvo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pablo4
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 02.05.2008 19:53
Zdieľať na Facebook

Volvo T6 benzin/lpg - vykon

Príspevok od používateľa pablo4 »

Chcel by som sa ako laik opytat ci mi niekto bude vediet napisat, nazor co moze sposobovat stratu vykonu pri jazde. Auto je 6 valec benzin aj lpg dlhe roky fungovalo bez problemov. pred nejakym casom som isiel po okreske po rovine normalnou rychlostou a na konci zacalo horske stupanie, tymto usekom som isiel snad 1000x vzdy v poriadku, naraz pri stlaceni plynu automat podradil zabral ale potom akoby motor zacal dusit a uberat z vykonu mal som pocit ze ide iba na 4-5 valcov. prisiel som na odpocivadlo, nosim si v aute taku lacnu diagnostiku za 20 eur co mi vyhodila kod p303 a p305 /missfire/ cize na tychto dvoch valcoch bol nejaky problem. domov som to mal par km tak som pomaly odparkoval auto, hned som v garazi mal nahradne sviecky a cievky tak som ich preventivne vymenil. /vstrekovace som nemenil kedze to robilo aj na benzine aj na lpg a maju samostatne riesene privody ku valcom/ Po vymene som sa isiel previezt, bolo to trochu lepsie ale vyhadzuje mi stale kod p303, teda uz mi to nedalo vymenil som aj vstrekovac, kedze nie som automechanik poziadal som znameho aby sa zmerali tlaky vo valcoch, ktore boli vsade ok az na valec c 2 teda hlava isla dole zistil sa podpaleny vyfukovy ventil /typicka lpg zalezitost ventil vydzral 170 tisic km/ vymenil sa ventil vsetko sa prebrusilo, otlakovalo zarovnalo nove tesnenie zalozilo nazad, prva jazda bum, vsetky valce funguju ale teraz vyhadzuje diagnostika chybu vackovej hriadele. problem pretrvava pri zosliapnuti plynu sa vykon po par sekundach prepadne. Kedze som uplny laik len viem ze maju byt pri motore splnene 4 podmienky , palivo, vzduch, casovanie a iskra. Vsetko bolo premerane a overene nenasli sme nic. Vykon sa prepadne aj pri jazde iba na benzin alebo iba na l