Volvo S70 - T5 - previerka pred kúpou

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volvo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

curillub
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 10.05.2010 15:28
Zdieľať na Facebook

Volvo S70 - T5 - previerka pred kúpou

Príspevok od používateľa curillub »

Zdravím všetkých,

Chcel by som poprosiť fanúšikov volva o pomoc. Chcem v priebehu mesiaca máj (1-2 týždeň) kúpiť toto auto. Potreboval by som ale zručného mechanika z okolia Malaciek, ktorý by sa na to vedel pozrieť. Ideálne by bolo, ak by som k nemu vedel auto doniesť a on by ho vedel hneď dať na zdvihák a taktiež prebehnúť diagnostikou motor. Je niekto taký, kto by to vedel pre mňa urobiť? Zaplatím mu bez ohľadu, ako auto z tohoto testu vyjde. PODMIENKA: Nech to je prosím človek, ktorý na to má patričné referencie. Zároveň by som Vás chcel poprosiť o kontakt.

Ďakujem
lkopcansky
Príspevky: 199
Dátum registrácie: 25.02.2013 14:09
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lkopcansky »

ahoj, s touto požiadavkou sa obráť na http://volvoklub.sk/

nejedná sa náhodou o tú v hnedej farbe?
curillub
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 10.05.2010 15:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa curillub »

Nie. Majiteľ ani neviem odkiaľ je, stretol som sa s ním v BA, kde sme aj auto skúšali. Nechcel som ísť najprv do toho modelu, ale keď som počul ten V5 T ...tak som zmenil názor. Auto vraj má niekde v okolí Malaciek. Dohodli sme sa na začiatok mája, keď mi príde výplata, aby som neživoril zvyšok mesiaca :) . Každopádne, to hnedé čo si spomínal, tak to je to čo je v autobazári Autocash? No ani som nevedel, že je v ponuke. Ak o ňom niečo vieš, tak mi napíš na mail : curillub@gmail.com. To hnedé je ale lacnejšie ale nevyzerá zle na obrázku ... akurát tých 200 000 km sa mi nechce veriť. Otázka je, či sú vôbec na tom aute km podstatné alebo sú všetky v rovnakom stave... :D
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook