Aky benzinovy motor pre rodinu

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivko1
Príspevky: 14968
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

71jano71 napísal:
Velké auto (hmotnosť 1.7t) + svižný motor a spotreba benzínu cca 7l. To zrovna nejde dokopy. Ja by som to videl skôr na spotrebu 8,5l
S tou hmotnostou som to asi prestrelil, bol to hruby odhad. Pozeral som tie mazdy a fakt su dokonale! Uz sa tesim na testovaciu jazdu. Ich hmotnost je menej, u trojky cca 1300kg a u 6ky 1400kg. Celkom ma prekvapil priestor v tej trojke, takze rozmyslame ci nam nebude stacit aj ta trojka.

Jediny motor s automatom je tento: 2.0 Skyactiv-G120 A/T 88kw

Co nan poviete?
Že Mazda 3 nie je auto pre rodinu, keby sa robila aspon verzia kombi.
Keby už auto z tohto segmentu tak napríklad Civic kombi, stále ho kúpiš s jednoduchou 1.8i, ale to si môžeš kúpiť zrovna aj Ceed kombi

Za mna ideálne rodinné auto je MPV - trebárs Kia Carens, placu v tom býva viac ako v malom hatchabcku, lepšie sa do toho nastupuje, má to velký kufor, posúvatelné zadné sedačky...
ado1982
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 24.09.2008 19:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado1982 »

Mazda 3 2.0 Skyactiv-G120 Manual - model 2017 - red soul odporucam 1 desing s red soul najkrajsi na trhu
2 2 l motor atmosfera
3 najlepsie protikolizny system v nizsej strednej triede do 80 kmh
4 jazdne vlastnosti
kufor postacuje + kup si box ked treba
vyberal som dlho ale mazda vyhrala :D
vyskusaj a napis
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

braga napísal:Mišo nepreháňaj máme Mazdu 6 2008 ani stopa po hrdzy MB 2006 žiadna hrdza tak tu nepíš doslova kraviny keď nemáš vlastnú skúsenosť ak neveríš príď sa pozrieť a ukáž mi jednu Mazdu alebo MB z ročníkov 2013 a viac ktoré sú hrdzavé ukáž mi jedno aby som videl na vlastné oči a budem sa porucat
Bezne vidno hrdzave Mazdy a Mercedesy aj na nasich cestach. Ono je to tak, ze aj Mercedesu hrdzaveju iba niektore kusy. Mozno viac niektore modely (napr. Vito), ale skratka,skor to vyzera tak, ze maju problem s ,ono 5% produkcie, ale aj to je dost, ak ta to nahodou trafi.
71jano71
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 17.08.2017 20:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 71jano71 »

Mazda 3 stienená kabína hlúpi system stop&start.Toyota auris vzadu viac miesta a hlavne rovná podlaha bez kanálu a bez otravného systému stop&start.Ayris hybrid tiež super po meste spotreba 4-5 litrou
Mna zas od toyoty odhavarali, vraj ma problemy s bezpecnostou, na nete su videa kde kvoli euroncap vystuzia len tu polovicu auta kde sedi vodic, a spolujazdcova polovica ma smolu, tak neviem .. inac Auris sa mi pozdava, ale bezpecnost rodiny mi je prednejsie
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

jednoznačne Fiat Tipo 1.4 lpg alebo 1.4Tjet Lpg motory ktoré sú TOP spoľahlivé a celkovo auto čo jazdí a jazdí . Prípadne by som riešil ešte Renault Mégane 1.6 klasika atmosféra x rokov overená a spoľahlivá . Ale ako pri Rentiku tak aj pri Fiatke sa nedá nájsť v dnešnej dobe jeden zlý motor
hjundai
Príspevky: 2712
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

71jano71 napísal:
Mazda 3 stienená kabína hlúpi system stop&start.Toyota auris vzadu viac miesta a hlavne rovná podlaha bez kanálu a bez otravného systému stop&start.Ayris hybrid tiež super po meste spotreba 4-5 litrou
Mna zas od toyoty odhavarali, vraj ma problemy s bezpecnostou, na nete su videa kde kvoli euroncap vystuzia len tu polovicu auta kde sedi vodic, a spolujazdcova polovica ma smolu, tak neviem .. inac Auris sa mi pozdava, ale bezpecnost rodiny mi je prednejsie
- ani sa nedivím že je svet v takej r..i keď ľudia veria podobným drístom... jasné že len šoférova strana je zo železa, tá pravá je z laminátu... a pre Anglicko to otočia... ľudia už dnes uveria všetkému radosť byť šmejdom....
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

misoV50 napísal:
braga napísal:Mišo nepreháňaj máme Mazdu 6 2008 ani stopa po hrdzy MB 2006 žiadna hrdza tak tu nepíš doslova kraviny keď nemáš vlastnú skúsenosť ak neveríš príď sa pozrieť a ukáž mi jednu Mazdu alebo MB z ročníkov 2013 a viac ktoré sú hrdzavé ukáž mi jedno aby som videl na vlastné oči a budem sa porucat
Bezne vidno hrdzave Mazdy a Mercedesy aj na nasich cestach. Ono je to tak, ze aj Mercedesu hrdzaveju iba niektore kusy. Mozno viac niektore modely (napr. Vito), ale skratka,skor to vyzera tak, ze maju problem s ,ono 5% produkcie, ale aj to je dost, ak ta to nahodou trafi.
ono neporovnavaj dodavky s osobakmi a neporovnavaj auta z rokom vyroby okolo 2000 a podobne dotycny chce nove auto takze aj na spominanu koroziu je najaka zaruka , s koroziou mali problemy mazdy aj mercedesy mas pravdu ale to uz su 13-14 rocne auta , a co sa tyka Vita alebo Sprintera to je uplna ina kategoria aut na ktore sa tu nikto nepytal , ale ked kupit nove jednoznacne odporucam mazdu 6 v benzinovej verzii
jaster-83
Príspevky: 1447
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

....Ford Focus Combi 1.6 duratec 77kw musi podla mna uplne stacit.....


....k tym crash testom, celkom tomu nechapem, ved v japonsku sa nejazdi po opacnej strane? Jasne ze toyota nevyraba len v japonsku ale niektore auta idu odtial do celeho sveta, tak isto aj nejaka eu tovaren co je pre EU a UK, ze by mali az tak prepracovane ze co kde daju aky nosnik na karoseriu pre aky trh......no neviem teda, zas nejake konspiracne teorie
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

To vobec nie su konspiracne teorie pani. Automobilky KLAMU stali sa v klamaji absolutnymi majstrami.

Klamu v spotrebe aut (najnovsim vitazol v klamani v spotrebe sa stalo u novych modelov Volvo - aby ma tu niekto stale neobvinoval z toho, ze som zaujaty Volvista...), klamu vo zverejnovai informacii o mzdach zamestnancov, klamu v emisiach a klamu aj v bezpecnosti. A prepracovane to maju riadne sofistikovane.

Cele je to postavene na hlavu, zakaznik je na poslednom mieste. Ked si kupite noveho Mercedesa C, (ale myslim ze aj E), dostanete do neho nadrz, aku mavaju mini auta, myslim ze 41L. Ked chcete vacsiu (myslim 60 L), musite si to objednat za priplatok. Ale ja poznam ludi, ktori pre nich robia vyrobne linky. Cize funguje to tak, ze nadrz ja vo vsetkych autach rovnaka (myslim ze 60L). Do tych bezpriplatkovych davaju taky plastovy vylisok, akysi plavak, ktory zmensi objem nadrza o cca 20L. Cize naklady navyse.

Teda vyrobne naklady ma automobilka vacsie s "mensou" nadrzou, ale spoplatnuje viec tu lacnejsiu, vacsiu. Cize sifistikovanej politiky bez zakladej logiky, ktoru by sme cakali je v tom az az.

Okrem toho - aj Dieselgate je konspiracna teoria?
Naposledy upravil/-a misoV50 v 19.08.2017 11:19, upravené celkom 2 krát.
71jano71
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 17.08.2017 20:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 71jano71 »

no neviem teda, zas nejake konspiracne teorie
tento link tu niekto hodil v inom vlakne:
http://www.iihs.org/iihs/news/desktopne ... rs-at-risk[/quote]
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

misoV50 napísal:To vobec nie su konspiracne teorie pani. Automobilky KLAMU stali sa v klamaji absolutnymi majstrami.

Klamu v spotrebe aut (najnovsim vitazol v klamani v spotrebe sa stalo u novych modelov Volvo - aby ma tu niekto stale neobvinoval z toho, ze som zaujaty Volvista...), klamu vo zverejnovai informacii o mzdach zamestnancov, klamu v emisiach a klamu aj v bezpecnosti. A prepracovane to maju riadne sofistikovane.

Cele je to postavene na hlavu, zakaznik je na poslednom mieste. Ked si kupite noveho Mercedesa C, (ale myslim ze aj E), dostanete do neho nadrz, aku mavaju mini auta, myslim ze 41L. Ked chcete vacsiu (myslim 60 L), musite si to objednat za priplatok. Ale ja poznam ludi, ktori pre nich robia vyrobne linky. Cize funguje to tak, ze nadrz ja vo vsetkych autach rovnaka (myslim ze 60L). Do tych bezpriplatkovych davaju taky plastovy vylisok, akysi plavak, ktory zmensi objem nadrza o cca 20L. Cize naklady navyse.

Teda vyrobne naklady ma automobilka vacsie s "mensou" nadrzou, ale spoplatnuje viec tu lacnejsiu, vacsiu. Cize sifistikovanej politiky bez zakladej logiky, ktoru by sme cakali je v tom az az.

Okrem toho - aj Dieselgate je konspiracna teoria?
opat pises nezmysel stou nadrzou v zaklade je 60 litrova a za priplatok 80 litrova ,ked chces nieco pisat tak si to najskor over
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Pani, uz ma to nebavi s vami diskutovat, nema to uroven. https://www.mercedes-benz.sk/content/sl ... odels.html
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24987
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Žiaľ miso má v mnohom plnú pravd lebo kam dospela neférovosť až chrapúnstvo výrobcov to nemá obdobu.Bod po bode by sme mohli dnes prebrať na základe tých najbežnejších nutných a stále dokola sa opakujúcich vecí ako výmena oleja.Teraz som menil olej na novom grand Picasse.Tak v 21 storočí nie je schopný výrobca na obrovskom dekli pod motorom urobiť snímatelný deklík 10x10 cm na vypustenie oleja.Skrutka ja kolmo dole,tak aký problém ? No lebo ide čas a ten je v autorizáku zadarmo.O tom že podla predpisu by olej ešte nebol nikdy vymenený (teraz 22 tis km) radšej pomlčím,čo tam po zábehu,dnes sa nezabieha.Toto je tretia náplň ktorú som dnes dal.Je to do plaču,ako chcú ľudom vytiahnuť peniaze z vrecka nech aj čo bude.Nadával som od prvej chvíle čo som auto staval medzi stlpy na zdvihák.Rozdelenie hmotnosti na stlpák si vyžadovalo trochu posunúť auto dozadu.Nešlo,znova sadnúť spojka štart vyblokovať tú jeb..tú elektronickú brzdu.Auto stojí správne,siaham cez stiahnuté okno na otváranie kapoty,akosi niet.Musia sa otvoriť dvere lebo kryjú páčku.Nasadnúť,vyblokovať ručnú čo sa medzitým zase zabrzdila,naštartovať,cúvnuť aby stlpák nebránil otvoriť väčšie dvere,otvoriť kapotu a znova cirkus si nastaviť pozíciu.Dvere sa otvoria,ten zvuk čo nastane,no podpáliť celé auto,to je neznesilne hnusný rámus.
Olej vymenený,štart,pozerám ako debil jeden display druhý display pozerám tie miliony pič..ín čo ukazuje ...nasrať im do rúk,pustiť do priepasti
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

cviro123 napísal: A ku konspiracnym teoriam napr. ten dieselgate. Je jedna ovela horsia vec ako cely dieselgate a to je 100 k.k.tov na kazdom rohu z dpf a egr a neviem cim vsetkym off. Nie len u nas na celom svete.
To mas pravdu. Mne ani celkom hlava neberie, preco je cely internet o tom, ako su tie zariadenia poruchove a ako s nimi vybabrat. Ja som mal EGR uz v Citroene BX a Mercedese 190, to bolo hladke diesle, a napriek tomu uz mali EGR, vtedy to prezentovali ako novinku. Potom dve Xantie, dalej tri Volva, vestko kupovane ojazdene s nie malym najazdom. Momentalne mam z troch Volv vo dvoch aj DPF. Nikdy sa ziadne z tychto zariadeni neozavlo ani na displeji, ani neviem, ze ich tam mam. Teda niekedy od roku 1994 jazdim denne na autach s EGR, a od 2003 aj s DPF a nezaznamenal som najmensi problem.

Návrat na "Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných