VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

milkoTT
Príspevky: 439
Dátum registrácie: 13.03.2007 09:06
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa milkoTT »

zaklik neviem ako sa kontroluje kvalita pneumatik, ale žiadny vyrobca si nedovolí dať ani do bežneho predaja inú ako 100 percentnu pneumatiku. Žiadne že toto je do prvovyroby a toto ma chybu, tak do predaja stačí. Tým som chcel vysvetliť niektorym čo si tu stále idú svoje o originalnych dieloch v prvovýrobe a dieloch tej istej značky kupené potom neskôr, pretože už to nevydrží tolko čo predchádzajuci diel montovany v prvovyrobe.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa oco13 »

Súhlasím s Drevoom - vo výrobe to sice montuje cvičený šimpanz, ale každé jeho kýchnutie kontroluje a stráži elektronika. V autorizovanom servise je to možno 50:50 a u Janka z horného konca to všetko kontroluje kladivo. Mechanici typu Hlavatý, Avelmak, Jaroslavelektro sú v dôchodkovom veku ,alebo čoskoro v ňom budú, takže problém s milionmi posratých aut nevyriešia. :300f: :4012:
Stále viac veci vyrábame rovno ako odpad a autá sa tam o chvílku zaradia.
Kolko obuvníkov, kováčov, krajčírok,opravárov televízorov poznáte. Ktorý dnešný vodár sa vám pustí do opravy pozinku a vie rezať závity, alebo variť švajcom??? :200:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
cicmanec2
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 24.02.2022 20:38
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa cicmanec2 »

milkoTT napísal: 12.05.2022 16:58 zaklik neviem ako sa kontroluje kvalita pneumatik, ale žiadny vyrobca si nedovolí dať ani do bežneho predaja inú ako 100 percentnu pneumatiku.
A to sa snáď vylučuje s tým, čo napísal? :41c2: Veď len napísal, že sa kusy určené pre maloobchod nekontrolujú 100% kusov, nenapísal, že ten, ktorý sa náhodne skontroluje a je zlý, sa aj tak pustí ďalej! Čítanie s porozumením - nula bodov.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa oco13 »

Cico - len s tým dovetkom, že výrobca nevie ktoré kusy idú pre priamu montáž a ktoré do servisov a ktoré do e-shopu. V každej výrobnej firme je ešte medzičlánok, cez ktorý sa perú peniaze. Viem to naisto lebo samotný starý pán R.....a mi také niečo pošepol.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa jaster-83 »

Tu sa riesi kvalita dielov ale popritom by sa mala hlavne kvalita montaze, je ine ked to montuje fabrika co ma pripravky, ustavenie a presne nastavene nastroje a je ine ked to montuje dezo jednym razovym utahovakom pol auta. Preco diely alebo baterka nevydrzia co prvovyroba aj keby sa dal originalny diel? Lebo pri novom je vsetko nove, neda sa menit jeden silentblok na ramene ked druhy spolu s gulovym capom a capom riadenia je polomrtvy, dotiahnut to hocijak vo vzduchu nezatazene, zvesene a potom sa divit. Tam su znacne, stale ale neviditelne vole ktore vplyvaju na ten novy silentblok a preto odide skor. Kolko servisov dodrzuje presne utahovacie momenty a postupy podla DP? Tak isto baterka, ani ten alternator nieje po 10 rokoch rovnaky ako ked vysiel z fabriky, hoci dobija, ale nik nebude merat a ci nema o 10 alebo 15% mensi vykon dokial nezasvieti kontrolka ze je uplne kaput a aj prechodove odpory na 10 rocnej kabelazi/spojoch/konektoroch par dalsich percent uberu. Diely su lepsie aj horsie ale kvality montaze dokaze odpalit aj original. K lemforderu - ked som kupoval silentbloky tak na jednom bolo made in cz na druhom brazil :) z toho isteho eshopu, teraz mam kupene 2 nove gulove capy od rovnakeho vyrobcu na oboch je made in china....
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa seven549 »

miroslav114 napísal: 12.05.2022 11:16 Seven , mňa veľmi zaujíma ako začne šmýkať spojka pri 160km rýchlosti. Za ďalšie jazdis diaľnice , ja tiež a menil si koľko spojok ? Ja som nemenil ani jednu na autach čo jazdím od nova a to majú už cez 500 tisíc km , čo som predal malo cez 600 tisíc . Tocim De-Sk každý týždeň . Pred tým 9 rokov som točil týždenne , potom prestávka a robil som vodiča autobusu a vo februári som išiel zasa do De . Skoro celú diaľnicu jazdím na 6 ke to je 99% jazdy a preradovat nepotrebujem takže kedy stihneš odfajcit spojku keď sa to ešte mne nepodarilo . Priatelu a ak tak často jazdis na tých diaľniciach tak je zaujímavé koľko podvozkových dielov si vymenil . Ja mám ešte aj tlmiče pôvodne , silenty pôvodne , nič nebucha ale dám ruku na srdce a napíšem ti že má auto diaľničné km
ja som v zivote nezodral lamelu.ale auto malo 540 000km.nemal som ho od nova lepsie povedane nikdy som nemal nove auto.

spojka prvy krat menena pri 540 000km z dovodu ze vodiace lozisko spojky --- ten hriadel co sa nasuva do klukovky tam sa nachadzalo male 12 eurove lozisko a to lozisko padlo. lamela mala 5.5mm.tak sla nova spojka.v ten den som siel na svadbu.siel som do munchenu auto bolo opel vectra B 2.0i 100kw swiss edition koza xenony atd ,smer munchen od bregenzu pri 160km/h som podradil do 4 --u benzinu tak treba aby zabral poriadne ak sa nahana so mnou nejaky kombikovy passat tdi -a stlacil som ako vzdy - plynovy pedal dole.no a spojka presmykla.a cim viac som siel k slovensku tym viac tov kopci zacalo smykat nemohol som tlacil pedal viac ako na polovicu.

ja idem v nemecku bezne tak minimalne 170km/h.a auta su vzdy manual.automaty nechcem su tam problemy s prehrievanim oleja u hondy accord 2.4i alebo mercedes C klasse 320cdiautomat.ten este ani vacsinou nevie ako ma radit ak je pedal stale na podlahe.

aby sa to dalo pochopit.stravil som na dialniciach roky zivota a nebavia ma kolony,pouzivam odstavne pruhy,a nemam rad 12 hodinove cestovania na 1200km usek.cize ja jazdim za svoje peniaze na svojich autach a preto davam tomu tempo aby som netravil zivotny cas na dialnici dlho.

bezne musim vela brzdit a znovu to rozbiehat a auta musia tahat ako chcem ja.preto trvam na kvalite dielov a behom roka cize 50 000km--,nechcem vidiet ine vydaje ako len menit filtre a oleje.

tlmice napr.hocijake po 20 000km vykazuju pneumatiky nestandartne opotrebie.ramena od lemforder pri 160tke mi predne kolesa skakali na ceste a roztahovalo to geometriu cize pneu z vnutornej strany zodrate.brzdy je jedno co dam aku znacku za kopcom na dilnici je stojaca kolona pri 200km/h ine mi neostava ako brzdvy pedal dole a musim stat.

niekto tu pisal vyzsie ze tlmice sachcs su vzdy rovnke,neni to tak.na forde mondeo musi byt sachs motorcraft.inac je to len fake tlmic od sachs.predne ramena niesu ziadne ze lemforder ale pekne napisane motorcraft a logo ford.brzdy kotuce a dosky motorcraft logo ford.loziska ford berie od skf uz snad 20 rokov..tie som vyskusal asi 3 vyroby skf a najlepsie dopadli skf made in spain.made in eu alebo france su hnoj.origo ford ma made in spain.

capy ford motorcraft maju od visteon je to made in slovakia a tam mozem povedat ze je to kvalita- -zatial---.brzdy motorcrat mozes brzdit kolko len chces z 200km/h na nulu 0km/h a vzdy to bude zaberat rovnako.tlmice funguju 200 000km stale rovnako.a to je to co ja chcem.ak menim diel nech to zije znova svoje kilometre.

mam kamosa co robi v magnetti marelli v cz.robia tam tlmice,sam mi povedal ze to co neni do prvovyroby s logom znacky auta je uz shit.

tema je o zotrvacniku.ford ma luk motorcraft na kazdom diely a aj logo ford.ak tam neni ten napis a logo je to uz diel ktory bude slaby.preto som vzal majitela servisu a 2mechanikov do ford autorazaku a porovnali sme tie zotrvacniky.sami videli tu silu pruzin.

a cena bola dvojhmotak 580 euro a luk a ford daval cenu 610 euro na luk motorcraft ford.

komplet spojka lozisko pritlacak lamela zotrvacnik cena od fordu 1020-1050 euro a za luk obycajny 1000 euro. :41c2: kvalita zotvacnika bola biedna.preto az treti sadol a cena bola 550 euro za komplet spojku.ako zrazu sa dala cena po 2 dnoch spekulaci spravit.

dal som lacnu lebo to slo do mondea mk3 2.2 tdi 114 kw malo 365000km zotracnik zacal plakat a spojka musela ist komplet nova hoci lamela mala 8mm.a ta mk3 uz neni v plane dat nad 500 000km uz som mal aj kupenu mk4 2.2 tdci 147kw.cize mi ostali 2 auta ktore uzivam na dialnice a stale idu ako nove lebo maju vzdy orgio diely.teraz som zobral mk3 do sveta 446400km.a to auto bez problemu leti 230km/h.viac neda lol
ramairn
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 23.11.2021 13:42
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b8 - nová dvojhmota a spojka

Príspevok od používateľa ramairn »

Čaute všetci, takže po výmene komplet spojky a dvojhmoty za značku LUK, zatiaľ všetko ide ako má. Ďakujem.

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní