Strana 1 z 1

Senzory motora

Napísané: 16.11.2014 19:28
od používateľa hausro
Zdravím. Chcem Vás poprosiť o nejaké info týkajúce sa senzorov na motore. Senzory, ktoré obsahujú naftové aj benzínové motory poznám (MAF, MAP, IAT, tlakové, teplotné senzory atď). Zaujímalo by ma či sú nejaké senzory, ktoré obsahujú len naftové alebo len benzínové motory. Mám pocit, že žiadne také nebudú, ale radšej sa opýtam Vás, odborníkov. Za odpovede vopred ďakujem.

Napísané: 16.11.2014 20:13
od používateľa mhlavaty
V podstate nie,merajú sa totiž tie isté veličiny,teplota,tlak,podtlak,uhol,pohyb čohosi
Určite by sme našli veci ktoré sa u jedného druhu už použili a u druhého ešte vonkoncom nie,ale to sú úplné extrasy.Jedno také čudo je žhavič ktorého prostredníctvom sa zároveň meria kompresný tlak

Napísané: 16.11.2014 22:18
od používateľa wikyxxx
To s tym meranim vnutorneho tlaku nejako nechapem. V robote to menin ako na beziacom pase na 3.0 tdi ale iba tie co idu do ameriky to maju na 2 valci. Na kery oni to tam je ci to odpojim alebo nie takauto ide normalne aj startuje vsetko. Nova q7 to bude mat na kazdom valci :)

Napísané: 16.11.2014 23:26
od používateľa mhlavaty
Dáva informácie o tlakoch vo valci do RJ a to zase umožňuje znížiť emisie kedže má viac informácií k presnejšiemu výpočtu.Treba si chvílu počkať,čochvíla to bude v každom ropáku.Ako blbosť to nie je,je to hudba budúcnosti

Napísané: 17.11.2014 16:40
od používateľa autokomplet
najlepsia kombinacia je, ked automobilka ktora nie je schopna montovat normalny termostat zacne montovat 100 snimacov kazdy z ineho kuta sveta a potom budu mechanici chytat za hlavy...
a idealne bude ked zavada hociktoreho uplne rozhodi cely management motora a to bude paradadicka.
ja by som si to jednoducho nekupoval...

Napísané: 17.11.2014 17:00
od používateľa mhlavaty
Požiadavky sú nesmierne a mnoho z nich si vzájomne odporuje.To prináša riešenia ktoré sú často nesmierne zložité,a zorientovať sa v tej hierarchii signálov začína byť požiadavka č.1 a vyžaduje sa neustále učiť,hladať a ňúriť nové veci.
Na jednej strane sa často aj ja čudujem ochote ľudí vyhodiť nehorázne peniaze za kadečo,ale na strane druhej ich chápem že na výber vlastne majú iba kaluž a mláku.Čo ale žiaľ platí je to,že najslabší článok celej motorizácie je opravárenský sektor ktorému permanentne utečie každý vlak a niekedy mám pocit že o celé desaťročia.

Napísané: 17.11.2014 21:46
od používateľa wikyxxx
Nova audian ani termostat nemá teda má ako nudzovy ked sa poakzi tam ten ich vodny manger či ako to volaju :)