Lamborghini bude vyrábať SUV
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Ale šak od SUV to ani nikto nečaká. A kto hej, tak nepochopil načo taká kategória je.
Je to vyšší posed s možnosťou občasnej návštevy nejakej chaty. Prejdenia rozbitejšou cestou atď. Určite by ináč tie auta dopadli, ak by mali iné kolesá. Akékoľvek auto ak bude mať vzorku jak na okruh, tak jednoducho nevylezú !!!
A vždy viem postaviť podmienky tak, že nejaké auto na tejto dráhe vyhorí. Veľa robí obutie. Ta X6 chcela ísť, ale jednoducho ju nepotiahli pneumatiky. Ak viem, že jazdím terénom, alebo idem do terénu, tak musím mať na to prispôsobené pneu.
Je to vyšší posed s možnosťou občasnej návštevy nejakej chaty. Prejdenia rozbitejšou cestou atď. Určite by ináč tie auta dopadli, ak by mali iné kolesá. Akékoľvek auto ak bude mať vzorku jak na okruh, tak jednoducho nevylezú !!!
A vždy viem postaviť podmienky tak, že nejaké auto na tejto dráhe vyhorí. Veľa robí obutie. Ta X6 chcela ísť, ale jednoducho ju nepotiahli pneumatiky. Ak viem, že jazdím terénom, alebo idem do terénu, tak musím mať na to prispôsobené pneu.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
to je asi 12r.staré a chronicky známe video. Tu je ten rozdiel medzi L322 s TR a X6. Kto občas jazdí po podobných povrchoch vie, že je to nad možnosti letných pneu. Mokrá tráva je skrátka úplný prúser aj keď su všetci myslia, že je to brnkačka. Ak by nemal TR tak by stál jako Jeremi na tej X6.
Nemám problém uznat, že som fanúšik LR a kľudne sa nechám za to ukameňovať. No ochotne priznám ak je niečo ozaj prúser. Ale TR je naozaj systém ktorý v priamom porovnaní doteraz vždy ukázal, že je ďaleko vpreru. Zatial. A LR rešpektujem aj preto, že aj keď s tým vačšina jazdí max cez obrubníky, do posledného modelu sú to autá ktoré to v teréne vedia.
Priame porovnanie si predstavujem takto nejako https://www.youtube.com/watch?v=V05uNdqXqqU
Nemám problém uznat, že som fanúšik LR a kľudne sa nechám za to ukameňovať. No ochotne priznám ak je niečo ozaj prúser. Ale TR je naozaj systém ktorý v priamom porovnaní doteraz vždy ukázal, že je ďaleko vpreru. Zatial. A LR rešpektujem aj preto, že aj keď s tým vačšina jazdí max cez obrubníky, do posledného modelu sú to autá ktoré to v teréne vedia.
Priame porovnanie si predstavujem takto nejako https://www.youtube.com/watch?v=V05uNdqXqqU
-
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07 Zdieľať na Facebook
https://www.youtube.com/watch?v=gWL-r72tGOE
ja len že chcel by som vidieť toto spraviť napr. taký cayenne
ja len že chcel by som vidieť toto spraviť napr. taký cayenne
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Starký, motosport j eúplne iná kategória s inými nárokmi. Tam stačí mechanika. Patrolisti možu nesúhlasiť ale práve Nissan naozaj s ničím neprišiel. To už Mitsubishi a MB G svojho času jako jediní ponúkali systém kompletních mechanických uzávierok. TR je ale úplne iná liga. Je to spojenie mechaniky (lock stredu a zadného difu) a elektroniky. Jasné, elektronika má vysoký potenciál posrať sa no tu riešime systém jako taký a reálne prekonaný zatial nie je. Ani malosériovo. A v spojení aspoň s AT pneu to prejde naozaj veľmi vela. Rozhodne viac jako autá ktoré majú mechanicky uzamykateľné dify. Hlavne sa to nezahrabe tam, kde sa zahrabe všetko ostatné. Mňa kurát štve, že auto s tak skvělou prejazdnosťou je oplastované pomali až k zemi. No aspoň na D4 a RRS stál eexistujú ochrany podvozkov, sady na zvýšenie podvozkov a montáže navijakov + sa to dá obuť na ešte jako tak rozumné kolesáStarymotorista napísal:...
Dovolím si nesúhlasiť.
....
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Tak vždy sa nájdu takí, čo to porovnajúmato.soky napísal:https://www.youtube.com/watch?v=gWL-r72tGOE
ja len že chcel by som vidieť toto spraviť napr. taký cayenne
https://www.youtube.com/watch?v=i1dLWVpK0bc
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Ale toto je Lambe a toto je od nich prvý OFF alebo SUV 4:15 https://www.youtube.com/watch?v=Yq4U78KYrhw
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
offroad komunita je úplne iná kategória užívateľov. Pre nich je Patrol ideálny. Sice hnije jako prezreté hrušky no je úplne jednoduchý, odolný a keď si videl čo robia offroaďáci tak vieš že iné autá vy při tom vzhľade boli považované za totálky Ak by som chcel ničiť auto na skalách, obúchať podvozok, prahy o skaly, kmene... tak patrol je najvhodnejšie náradie. Aby ale mal prejazdnosť, musí sa upraviť aby sa vošli pneu 33"-35" niektorí tam napracú po orezaní blatníkov aj 37" čo na priemere o 15cm viac jako vačšina iných áut a to je na trakcii kurvapoznať, navyše to zdvihne dioferák od země o cca 7cm a to je veľa. Ak by mal takto upravený patrol ešte aj použiteľný výkon (lebo nemá) a okrem mechaniky aj podbne vyspelý systém jako TR tak už by mu pomohli jedine pásy
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných