Toyota Avensis 1.8 T25 FL voľnobežné otáčky

zapaľovanie, škrtiaca klapka, chladenie atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lukst31
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 02.09.2015 19:30
Zdieľať na Facebook

Toyota Avensis 1.8 T25 FL voľnobežné otáčky

Príspevok od používateľa lukst31 »

Čaute borci. Dnes som bol na STK/EK a pri emisnej kontrole mi zistili, že mám vraj zvýšené otáčky na voľnobehu a neprešiel som kontrolou. Skutočné hodnoty som mal 720-800, no podľa ich tabuľky by som mal mať v rozmedzí 600-700. Je to normálne mať také nízke otáčky? Pred 2 rokmi som bol na kontrole a prešiel som bez problémov s rovnakými otáčkami. Dotyčný mechanik chcel akože oklamať systém tým, že mi tam dal 4ku rýchlosť a rozbiehal sa akokeby na mieste. Po chvíli dym a smrad spod kapoty. Vďaka tomu mi odpálil spojku, čo už nepatrí do tejto témy a to si budem riešiť samostatne s danou stanicou. Aké máte prosím vás voľnobežné otáčky na 1.8 benzín 95kw motoroch? Ako ich dokážem znížiť, prípadne je to bezpečné? Ďakujem za každú odpoveď.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

keby to malo karbec a lanko, to by sa to steluvalo, tu musi byt volaky dovod preco manazment chce vyssie hodnoty volnobehu :41c2: , tu ale stelung nehladaj, lebo ziadny neni :41c2:, ic sa pytat fesakov do toyoty, aj ked tusim jak dopadnes, lepsia adresa neni, apropo rad bych si pozrel take video na joutube z tych ich reakcii :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
lukst31
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 02.09.2015 19:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lukst31 »

Jj, keby bolo lanko, tak by nebol problém doštelovať ???? Skúšal som všetky možné spôsoby a stabilne sa držia okolo 750, čo si myslím, že už je dosť hraničná hodnota. Neviem si predstaviť mať tam nastavených 600 otáčok, veď to by bol voľnobeh ako na traktore...
A k tým fešákom v Toyote ma nikto nedostane, auto sa mi odtiaľ dostalo vždy v horšom stave, než keď som ho tam doviezol. Čiže niečo podobné ako táto stanica.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

skusim taku uvahu, preco by motor manazment zvysoval otacky ? podla mna su v zasade 2 moznosti, prva zvysena poziadavka na vykon :41c2: , cize volaka zataz tam je, odpor mechanicky, druha moznost si myslim je udrzat rovnomerny chod, cize na tych nizsich tockach sa mu to z nejakeho dovodu nedari k spokojnosti...

inac povedane, treba tomu stroju kuknut na zub a zistit o co go, co u benzina mozme skumat ? no vybrat svice, kuknut farbu je minimum, ked uz budu ven, kompresiu zmerat suchu, mokru, vstreky vybrat a skusit s cisticom karburatora jak prasia, odpory uz su horsie, ale na sani filter kuknut, klapku mas v akom stave ? na priechodnost katu uz asi nebude paka v domacich podmienkach...potom este el. zataz mozes skusit, nevim jake tam mas spotrebice, v akom je stave baterka, proste znizit poziadavku na altik nejako :4012:

viac ma nenapada, snad niekto dalsi sa prida...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
lukst31
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 02.09.2015 19:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lukst31 »

Hmmm, myslím, že už som to vyriešil. Chyba bola vo mne, že som išiel na STK/EK do iného okresu. Bol som sa pýtať v Žiline v najbližšom pracovisku EK a tu majú rozmedzie povolených otáčok nejakých 550-850, čiže s prehľadom prejdem. Auto malo odjakživa také otáčky, nevedno odkiaľ si dotyčná stanica vycucala také hodnoty. Každopádne díky za každú radu :28b7:
Napísať odpoveď

Návrat na "Bežné poruchy benzínových aut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní