Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 23.09.2021 19:37 Zdieľať na Facebook
Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
Zdravím vás mám peugeot 307 sw 1.6 benzín lpg auto na voľnobehu ide normálne. Ale keď idem do kopca alebo chcem obehnúť nemá ťah, a začne stúpať teplota. Keď niekedy prídam tak auto ako keby sa dusilo. Neviete čo by to mohlo byť??
-
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17 Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
váha vzduchu čo sa týka, že neťahá..... a keď sa prehrieva, tak bude asi niečo s vodnou pumpou, alebo termostatom
- jaroslavelektro
- Príspevky: 354
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
jedná z možnosti je skontrolovať katalyzátor na protitlak a učinot co2 má bit viac ako 14,9%
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
1.6 motor ani nikdy nemal tah.a na lpg uz vobec.
teplota ti stupa lebo lpg dava chudobnu zmes.zapni si to na benzin.
teplota ti stupa lebo lpg dava chudobnu zmes.zapni si to na benzin.
-
- Príspevky: 372
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
seven, tvoja odpoveď bola síce vtipná, ale zasa si vedľa. Jazda na plyn a hoci aj chudobnú zmes nevysvetľuje prehrievanie.
Myslím, že problém bude opačný - auto sa prehrieva a PRETO nemá ťah. Na plyne je totiž auto oveľa citlivejšie na prehriatie než na benzín. Už len to stačí, aby bolo v lete poriadne teplo a výkon na LPG ide dole. Pri starých podtlakových systémoch je to ešte horšie.
Začal by som vyčistením chladiča. Budeš sa čudovať, čo z neho pôjde Myslím teraz vyčistenie ZVONKU, ten bordel medzi lamelami. A budeš ho tam mať hodne, keď ti na stúpnutie teploty stačí kopec alebo predbiehanie........
Myslím, že problém bude opačný - auto sa prehrieva a PRETO nemá ťah. Na plyne je totiž auto oveľa citlivejšie na prehriatie než na benzín. Už len to stačí, aby bolo v lete poriadne teplo a výkon na LPG ide dole. Pri starých podtlakových systémoch je to ešte horšie.
Začal by som vyčistením chladiča. Budeš sa čudovať, čo z neho pôjde Myslím teraz vyčistenie ZVONKU, ten bordel medzi lamelami. A budeš ho tam mať hodne, keď ti na stúpnutie teploty stačí kopec alebo predbiehanie........
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5453
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
Trochu servisnej historie a info, ci problem s tahom je na oboch palivach by nebolo na skodu.
Co vies doma vyskusat - ci je chladic rovnomerne teply po celej ploche. Vies zistit, ci otvara termostat a ci cirkukuje chladiaca kvapalina. Ozaj - mas dost chladiacej kvapaliny?
Co vies doma vyskusat - ci je chladic rovnomerne teply po celej ploche. Vies zistit, ci otvara termostat a ci cirkukuje chladiaca kvapalina. Ozaj - mas dost chladiacej kvapaliny?
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
aka zla odpoved z mojej strany.ved je tu pezot 307 stara sunka 1.6 benzin.kde vyroba skoncila pred min 12 rokmi.a este to jazdi na propan-butan.co od toho cakat v roku 2023???
mna by zaujimalo ci aj na benzine sa to prehrieva.skusal to majitel?nie-lebo butan jazdi za polovicu.
mna by zaujimalo ci aj na benzine sa to prehrieva.skusal to majitel?nie-lebo butan jazdi za polovicu.
-
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17 Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
Ale veď on neporovnáva 1,6 s nejakým trojlitrom, alebo 150kW autom, keď píše, že nemá ťah, tak to porovnáva s tým, aký ťah to auto malo predtým, než ťah stratilo.... často 1,6 s lpg ide svižnejšie ako niekto kto jazdí s dvojlitrovým dieslom na spotrebu s podtočeným motorom. S 1,6 motorom je zábava, lebo sa cítiš, že jazdíš športovo(čo sa týka zvuku), vytáčaš ho, troška viacej hučí, a pritom stále neprekročíš maximálku na okreske, ideálne na kľukaté okresky a do mesta.
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 23.09.2021 19:37 Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
Ťah nemá ani keď prepnem na benzín. Kvapalinu som menil. Auto sa zohreje na max 100c° a to idem do veľkých kopcov (Donovaly) lpg je tam robene toto leto. Menil som máp senzor, lambda sondu, vzduchový filter, čistil škrtiacu klapku. Príde mi keď pridám plyn ako keby ho dusilo. Všimol som si že jedna hadica ide na posilňovač bŕzd môže niečo robiť s výkonom??
-
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17 Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 307 , 1.6 lpg - nemá ťah
https://forum.peugeotturkey.com/en/thre ... ormal-4988
kuknite tú tabuľku šedú nižšie, tam sú popísané teploty pri ktorých je to OK, a pri ktorých už nie
zo zvedavosti som pozrel stránku so súčiastkami a keď som dal tvoje auto, tak termostat pre tvoje auto otvára pri teplote 89-91 stupňov, moje decká majú 1.6 focus s lpg a termostat otvára pri 82 stupňoch, pričom ukazovateľ teploty im ukazuje po zahriatí motora 90 stupňov a odtiaľ sa tá ručička nepohne, či je kopec, alebo dialnica..... je možné že 100 stupňov je normálna hodnota pre tvoje auto, tak ako volakedy dávno keď som mal Opel a tam to tiež bola normálna teplota a červené pole bolo až pri nejakých 130 stupňoch, na ostatných autách vačšinou okolo 80-85 a červené pole 110-120, najlepšie je, keď tam teplota neni napísaná vôbec
kuknite tú tabuľku šedú nižšie, tam sú popísané teploty pri ktorých je to OK, a pri ktorých už nie
zo zvedavosti som pozrel stránku so súčiastkami a keď som dal tvoje auto, tak termostat pre tvoje auto otvára pri teplote 89-91 stupňov, moje decká majú 1.6 focus s lpg a termostat otvára pri 82 stupňoch, pričom ukazovateľ teploty im ukazuje po zahriatí motora 90 stupňov a odtiaľ sa tá ručička nepohne, či je kopec, alebo dialnica..... je možné že 100 stupňov je normálna hodnota pre tvoje auto, tak ako volakedy dávno keď som mal Opel a tam to tiež bola normálna teplota a červené pole bolo až pri nejakých 130 stupňoch, na ostatných autách vačšinou okolo 80-85 a červené pole 110-120, najlepšie je, keď tam teplota neni napísaná vôbec
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných