striekanie podvozku a dutin

voľná diskusia, zakázané akékoľvek hanlivé príspevky. Ľudia majte prosím porozumenie sú to predsa ženy OK ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

možno... možno ale nemci porovnávajú s EU štandardom a ten je vyšší ale pre mňa je hrdza a hrdza. Proste neverím že auris bude po 15 rokoch deravý. Ale kľudne do toho choď len vyber dobrú dielňu kde to robia aspoň sem-tam.
mariana19
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 24.10.2017 09:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mariana19 »

hjundai, ja budem len rada, ked to v skutocnosti nebude v takom zlom stave...o problem menej. dam to pozriet a uvidime
66QUATTRO
Príspevky: 662
Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 66QUATTRO »

Po čase oživujem túto tému. Zadávateľka témy bola u mňa na predbežnú kontrolu podvozku, nafotil som ho, dohodli že ich hodím sem a v zmysle viac hláv viac rozumu navrhneme riešenie.... podľa toho čo som videl tak som nenašiel ani jednu časť ktorá by natom bola kriticky - t.j. nikde by som nezapichol šrobovák tak aby prešiel cez plech či železo. Na druhej strane je povrchová hrdza dosť rozšírená. Môj návrh bol vzhľadom na rozsah hrdze a mojim časovým možnostiam (mám možnosť pracovať len cez víkendy a sviatky) a možnostiam majiteľky ktorá zas pridlho nemôže byť bez auta, že by som to ošetril priamo nastriekaním podvozku, kapoty, dverí, kufra samozrejme všetkých dutín - interiér by sa nevyberal... ktorý by sa predtým umyl, nechal vysušiť 1 týždeň v teplej garáži...

https://postimg.org/gallery/3dzo2qh2k/5f8784d8/

odkaz na galériu je tu, poprosím ľudí ktorí majú k tomu čo povedať aby sa vyjadrili a možno dospejeme k úprave riešenia....
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To isté robím dnes ja na jednotkovej octávke,ale musím povedať že stav je prekrásny,aj v dutinách je to krásne ošetrené,takže sa vlastne ochranu obnovujem vysokým tlakom čo znamená že ak zavediem sondu do dutiny vzadu,parí sa ako by fajčil niekto pod predným nárazníkom.Dielňu za 5 minút nevidieť v hmle.
K tomu tvojmu v galérii.Smutný pohlad.Nie pre hrdzu,ale preto,že koróziu niekto zakryl nepatričným čímsi,a lezie to von,a vlastne nik nevie rozsah pod tým.Tu je jediný poctivý postup,ale mám obavu že ani ten.Očistiť všetok ten nanesený biely bordel a odkryť všetko.Ale to sa ľahko povie,ťažšie urobí a nemožné je zaplatiť.Teda je možné,a aj sa robí a robím aj ja pokiaľ ide o veterána,ale tam sa demontujú nápravy atd a všetko po kusoch pieskuje.K tomu autu ani neviem čo povedať,možno že by som ho nerobil.Nech hrdza je,ale nie zakamuflovaná.Toto je amen,urobiť toto poctivo,by si musela pani chytiť poriadne sukňu aj budelár,lebo čo času toto zoberie,dáva iba dve možnosti.Niekto to musí robiť za euro na hodinu,alebo pani zobrať úver.
Asi najnormálnejšia cesta z toho von,je dojazdiť tak ako je a kým sa dá.Čokolvek aplikované na hrdzu je iba navoňavkovaná hrdza.Ale tam je hrdza prikrytá čo je úplne to najhoršie
66QUATTRO
Príspevky: 662
Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 66QUATTRO »

Osobne by som nevidel až tak čierno to, že to niekto ošetril, moja skúsenosť hovorí že ak sa to aspoň trochu ošetrí ako napr. to farbou tak sa to minimálne spomalí, robil som si feliciu pre seba možno ako 15 ročnú, a som si istý že aj napriek tomu že som ju nerobil ako veterán, tak jej toto riešenie minimálne o 10 rokov predĺžilo život, navyše čo bolo zdravé zdravé ostane aj naďalej, ostatok ako kde ale určite pomalšie...jediný problém čo poznám je chrumkavá hrdza, tam už je ozaj hádam aj škoda materiálu, ale na tomto auto taká nie je ... a určite to spomalilo hrdzu ako poriadne zatiahnutá ručná brzda..... prahy a napr. zadné falce vyzerali byť bez chyby, ani bublinka pod lakom....takže ja osobne by som išiel minimálne do toho resistinu.... auto má niečo málo nad 100t km, myslím že tých 10 rokov naviac mu pomôže a využije sa....lebo určite je lepšie dať pár stoviek do ošetrenia ako 10000-20000€za nové auto, ktorého životnosť bude vďaka šetreniu a dimenzovaniu určite nižšie....
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tak ano,v podstate to rozhodne majiteľ.Na ňom je rozhodnutie,lebo ak nemá ani predstavu o celom,a takých je väčšina,si myslí že to je čary máry fuk.Ale hodín na poctivú prácu padne statočne a na to je nutné upozorniť predom kým je čas sa rozhodovať.Desivosť toho napatlania tým bielym ho...m je v tom,že ak sa nato naaplikuje čokoľvek,nebude mať účinok a vyrazí spod toho znova.V podstate sú zakrývače tým najzákernejším čo môže byť.Nič nevidíš,ale veselo to od tým žerie hrzda.To sú tie kadejaké gumoasfalty a Tlumex a pod debiliny súdruhov z NDR
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

osobne by som zisťoval, či to lezie z vnútra alebo je to vonkajšie a podľa toho sa zariadil. neviem ako si na to s vyhrievaním pracovného priestoru.

rozhodne si to auto zaslúži urobiť poriadne. ak na to nemáš teraz čas, možno by stačilo spodok prelakovať prvým lacným akrylom, ktorý vezmeš do ruky - rozhodne to koróziu spomalí a venovať sa tomu autu po zime, keď budú normálne teploty na prácu - za tú zimu sa nič hrozného nestane. ak to vydržalo doteraz, vydrží to aj túto zimuu.
drady
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 19.06.2012 15:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa drady »

Zdravim, mozete mi niekoho odporucit v blízkosti Galanty resp Senca, kto - dobre - robi toto osetrenie podvozku proti hrdzi prosim? Dôležité: Jedná sa o Chrysler Grand Voyager 2003, dlžka 5,1 metra, rozvor kolies 3,03 metra, vaha ca 2200 kg.
Dakujem dopredu za info na drady@centrum.sk

Návrat na "Pre ženy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní