Strana 2 z 2

Napísané: 07.03.2012 19:59
od používateľa VOLVO42
815 jednoznacne kto s tym nejazdil nevie co to auto v terene dokaze a opravy bezne veci za par korun oproti mercedesom a inym znackam,Jedina nevyhoda ze na 815 ti taha na predku vzdy len jedna strana co na starej 148 obydve to je jedine minus a v zime bez problemov das tam liech a mas pokoj hlavne neber na vankusoch a balonoch .

Napísané: 07.03.2012 22:07
od používateľa 9olo2
tatry su najlepsie auta do terenu su to nezmary cesi su pravom na ne hrdi schovaju vsetky scanie many to su len imidzovky na chvilu nehovoriac o drahom servise jazdil som 26 rokov len tatry 148 aj 815 a ine auto by som nechcel na vnutrostatnu nakladnu dopravu,,,,tatra nezna bratra...

Napísané: 08.03.2012 08:00
od používateľa jackboy
az kupis 148 ku ozvi sa mam komplet dielensku prirucku +manual udrzby a obsluhy ..aj 815 ku ...poslem ti to emailom ...gratis . :41c2:

Napísané: 08.03.2012 08:08
od používateľa bbbr
VOLVO42 napísal: nevyhoda ze na 815 ti taha na predku vzdy len jedna strana co na starej 148 obidve
Presne tak, v tomto 815 v ťažkom teréne stráca, lebo nemá uzávierku na prednej náprave...

Napísané: 07.11.2012 16:08
od používateľa mipe211
zdravim vas. Takze z tou tatrou sa nebude jazdit po tazkych terenoch ale normalne po cestach taka trasa max 25km hore dole. Ide totiz o fekal. A vsadil som na T 148 cas 10, je celkovo po GO takze dufam ze co to vydrzii.

Napísané: 07.11.2012 16:11
od používateľa bbbr
Držím palce.

Napísané: 07.11.2012 17:54
od používateľa Acon
Ako bolo povedané z hľadiska jednoduchosti údržby 148.