Strana 1 z 1

LIAZ 150,261 - vytláča chladiacu kvapalinu

Napísané: 23.01.2012 11:35
od používateľa klingo33
Zdravím, ak má niekto skúsenosti s Motormi Liaz 150, mám problém a to taký že keď nalejem chladiacu kvapalinu do sústavy tak mi nejaké množstvo vyhádže - vytlačí cez hrdlo. Neviem čím to je -Tesnenie pod hlavou alebo nejaký iný problém? Vďaka:300f:

Napísané: 23.01.2012 14:16
od používateľa tomi6661
ak sa ti nehreje a normálne kúri, je to normálne na liazke poprípade ked leješ tak si napravo tiahlom pridávaj plyn a prestane ti vytekať a normálne zatvoríš víčko. Ak ale nekúri a rýchlo sa zohreje a nechce prepnúť, tak nemusí byť hned hlava alebo čo, tam vydržali hlavy dosť, ale bôžu byť aj gumičky medzi hlavami, ale to by si zase uvidel, že ti tlačí pomedzi hlavy von

Napísané: 23.01.2012 14:20
od používateľa tomi6661
ešte v rýchlosti ma napadlo, že v návode sa tak písalo, že pri dolievaní by sa mala odkrutiť aj tá druhá zátka vzadu napravo z boku, vtedy ti to určite nebude vyhadzovať a tá je pretlaková, tá predná nie, tá je ima nalievacia

Napísané: 23.01.2012 15:52
od používateľa klingo33
No trochu si ma upokojil,jeden chalan mi povedal že to je bežné u Liazu a to že trochu vyhádže vodu z hrdla chladiča je znak toho že motor má dobré tlaky :40bd: no neviem čo majú tlaky zrejme myslel kompresné spoločné s chladiacou sústavou.

Napísané: 24.01.2012 12:05
od používateľa m.kocik
no ja ta tiez potesim nemam sice liazku ale ifu 6valec nadrzka jak na liazke a tiez ked to prelejej tak si vodu ak je viac vyhydze von a potom uz drzi ,takze mas to dobre :4012:

Napísané: 24.01.2012 12:41
od používateľa klingo33
Vďaka :300f: asi to nebude nič vážne, auto keď je doplna naliata sústava niečo vyhádže a potom už drží svoju hladinu a ani sa nehreje no kúrenie už nejde lebo ako náhle je nižšia hladina tak zavzdušní radiátor.Neviem najradšej by som hodil reč z nejakým servisom čo robý motory Liaz. Vďaka za informácie páni. :300f: :300f: :300f:

Napísané: 24.01.2012 12:56
od používateľa pajtyi
ked len trocha vytlaci po doliati tak je to v pohode.ale to mi neide do hlavy preco mas ten pokles ze sa ti zavzdusni kurenie.na radiatoroch su take tenke hadicky so srobikom na konci na odvzdusnovanie.ja osobne som to nikdy neodvzusnoval lebo nebolo potrebne.aj ked som v zime kazdy vecer vypustal vodu a rano znova nalieval.po naliati mi vzdy kurilo.to skor s motorcekmi bol stale problem.boli to nepodarky.byt vodicom liazky je nieco extra a super zazitok.tam sa clovek nikdy nenudi a vzdy je co opravovat :d :D inak viete ako spoznate vodica liazky? na hlave ma hrcu a na chrbte mastne flaky lebo stale sa pod autom vala :4090: :40bd:

Napísané: 24.01.2012 13:35
od používateľa klingo33
:40bd: He he tak to si trafil, vytlačí trocha to je pojem že kolko liter alebo pätnásť litrov,neviem lebo som to nikdy nezmeral. To kúrenie ma ani nejak nes.rie lebo mám sklápačku a v zime nato nie je robota,len mám obavy aby som neod.trt.kal motor v lete lebo to by ma mrzelo lebo má celkom dobrý ťah a spotrebu. :300f: :300f: :300f:

Napísané: 24.01.2012 14:46
od používateľa RAMIR
Mne to robilo tak isto,dosť dlho,ale neskôr mi voda zaliala piesty,nedalo sa naštartovať,ani pretočiť motorom.Po rozobratí motora boli deravé piestne vložky,vyžraté nemrznúcou zmesou.Dúfam,že to nebude tvoj prípad.

Napísané: 24.01.2012 14:57
od používateľa klingo33
No dúfam aj ja,budem to musit dať pozrieť. vďaka