Strana 1 z 1

Renault Magnum-diagnostika

Napísané: 17.10.2011 11:23
od používateľa kemot
Kto poradí v okr. LV, diagnostiku motora
Renault Magnum r.v. 2003-4 ? Najlepšie s výjazdom do Želiezoviec....Súrne !

Napísané: 17.10.2011 19:22
od používateľa pajtyi
viem ti odporucit servis v gbelciach.oni maju diagnostiku na renaulty.maju okolo 15 vlastnych magnumov.www.pinke.sk

Napísané: 17.10.2011 21:01
od používateľa CODE
Kemot,a aký máš problém s Magnumom??

ahoj CODE

Napísané: 19.10.2011 15:45
od používateľa kemot
neťahá, neštartuje, štartuje len so sprejom, potom ide asi 15 min ako strela a následne zas ledva ide.....biely dym jak šľak...a .nejde prvidelne motor na všetky valce

Napísané: 19.10.2011 16:32
od používateľa CODE
Podľa mňa je problém v nafte.Kedy boli menené palivové filtre??A hrubý čištič paliva??
Druhá možnosť je problem v streku alebo v strekoch,2003 by mal byť E tech,ten má pumpy na každý válec.Alebo tretia možnosť,pod vodičovými schodami je ručná pumpička na naftu,zo spodu má takú plastovú nádobku a ta mohla prasknúť,a ťaha vzduch.
Možno to nie je ani jedno,len sa snažím poradiť.

Napísané: 19.10.2011 21:46
od používateľa pajtyi
CODE ti dobre radi aj podla mna treba riadne prezret cely palivovy system.a ked nic tak bude fakt najlepsie to dat na PC.inak nic v zlom ale mas tam dost nafty? ja som na takom E-TECH u jazdil a malo to dve nadrze 700 a 550litrov alebo tak neak a mal som tam este cca.200-250litrov a uz to chytalo vzduch a sem tam netahalo.

Napísané: 19.10.2011 23:07
od používateľa kemot
Diky Vám za radu, voz som kúpil v takomto stave, pri prvom štarte vypisuje aj chybu vstrekov, ale raz to ide na všetky valce, myslím že vstreky bud idú, alebo nejdú.....
neviete náhodou, či nie je vzduchová klapka v saní ako pri osobáku euro 3?

Napísané: 20.10.2011 09:45
od používateľa CODE
Klapka v saní nie je,iba vo výfukovom potrubí,motorová brzda.Máš dve nádrže???
Staré Renaulty Mack motor, mali nádrže prepojené spodom,E-tech má sanie z obidvoch aj prepad do obidvoch nádrží. Všetko to ide cez kocku ktorý je uchytená pri točni.Možno ta je špátná.Každe sanie má v nádži sitko ,možno to je zanesené.Može to byť X-vecí, problém je v nafte na 90% percent.

Napísané: 20.10.2011 19:45
od používateľa kemot
ahoj code, dnes som sa v tom celý deň vŕtal, mám iba jednu nádrž zapojenú, druhú som dostal k vozu nenamontovanú. veľký odkalovač (sklenička) je vyradený, na ručnej pumpičke bolo sitko úplne upchaté. a po jeho vyčistení som ručne nemohol natiahnut naftu, ale po chvílke motor naskočil aj bez spreju, no horšie to bolo, ked bol motor teplý. Motor vôbec nedymel ale nešlo viac ako 1200 otáčok ( Môžu vstreky raz ísť a raz nie?).

Napísané: 21.10.2011 07:45
od používateľa CODE
To som ešte nepočul že by vstreky raz išli raz a raz nie.Mne to stále pripadá ako keby nemal dosť nafty..Sitko na ručnej pumpičke si vyčistil a nemohol si natiahnuť naftu. Pozri ešte sitko ktoré je na saní na spodku nádrže.Vytiahneš to celé aj s plavákom a vyčistíš .

Motor na volnobeh ide na všetky válce??
E tech ma elektronický plyn,na plynovom pedali je klasicky potenciometer ktorý dáva impulzy ,ak nešiel viac ako 1200 otačiek,može byť chyba ja tu.Nemusí byť špatný ,skus len vystriekať šteker ktorým je napojený nejakým WD- čkom.Najlepšie by bolo keby si mal odkial požičať nový kus a ten odskúšať .

Ale v prvom rade pozri ešte to sitko v saní
Na diagnostiku je najlahšie ,ale ja to riešim až vtedy keď už neviem ako ďalej.

Napísané: 21.10.2011 07:52
od používateľa kemot
Neviem posúdiť či na volnobeh ide na všetky valce, nakoľko je deravé výf.potrubie.ale ked som ho doniesol išiel aj na 2000 ot, asi 10 min.po tom ako sme ho naštartovali so sprejom.len ked je na mieste na volnobeh nevie vytáčať na 1200 ot max. dik za radu, veberem to sitko a objednám aj filtre a potom už nezostáva nič iné len diagnostika.....diky ti zatiaľ.

Napísané: 04.05.2014 15:58
od používateľa renault570
Nazdar.
Chcel by som sa poradit mam dva magnumi euro III, jeden 2001 rok vyroby druhy 2002.ten prvy taha perfektne spotreba normalna do toho druheho som uz kupil aj pumpy aj vstreky aj dopravne cerpadlo minule som vymenil vsetke palivove trubky skontroloval cistotu prechodu nafty pocnuc plavakom cez drziak jemnych filtrov aj pumpicku no motor netaha ani zdaleka ako ten prvy.uz som prehadzoval aj turba aj riadiace jednotky no nic. moze byt problem s tahom v tom ze pretlakovy ventil na spiatocke nemusi byt dobry lebo este ten som neskontroloval.bol na diagnostike a ukazovalo zabite filtre pricom filtre boli nove a spina v palivovej sustave nieje.
Vdaka

Napísané: 08.01.2017 21:57
od používateľa marecek1184
Zdravím.Mam Renault Magnum DXI 460.Pri mínusových teplotách krásne naštartuje a keď sa motor zohreje asi na 70 stupňov,tak mi vypadne jeden valec.Na PC ukázalo že ja zlý 2 a 3 vstrekovač,tak sme ich vymenili.Nepomohlo robí to tak ako predtým.Odniesli sme ho do Volvo servisu a tam mi povedali že najprv treba vymeniť celú kablovačku.
Vymenili ju a ráno stále krásne najštartuje a asi po 15 min zase vypíše problém vo vstreku.Zastavím vypnem zapnem a takto musím spraviť niekedy aj 3-4 krát a potom ide celý deň v pohode.Nemal niekto podobný problém alebo či mi neviete s tým poradiť.Ďakujem

Magnum 440 E-tech

Napísané: 19.06.2019 21:40
od používateľa Steto
Prosim potrebujem poradit, mam magnum 440 E-tech
V piatok som prisiel na firmu odstavil som vsetko polo Ok, v pondelok idem nastartovat a “nic” dlho točil chytí na 3valce a po 2sekundach zhasne. Tak som vymenil palivové filtre, dopravne cerpadlo a nepomohlo robi to stale to iste. Baterky maju najazdené asi 100tis kilometrov.

Prosim Vas co s tym moze byt?