Porsche Cayenne LPG

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Ja proti LPG nemám absolutne nič..a pred touto témou som bol rozhodnutý dať auto na LPG, ale kedže to nejde tak to nejde/myslím prerobiť každý motor/..cenovo a kalkulačne je to tak ako som napísal a môžete sa presviedčať ako chcete-myslím LPG-benzín vs. Diesel..
a ďalším mínusom je to, že sú s LPG obmedzenia-podzemné garáže, častejšie tankovanie, nakoľko ked je nádrž miesto rezervy a teda neuberá na variabilite kufra-tak prídem o rezervu, potom preseknem pneu a môžem si s lepiacou sadou tak popiskovať pri ceste a čakať odťahovku..dám zas nádrž do kufra a budem chcieť niečo previezť čo je dlhšie ako 1,5 metra tak to nepreveziem kvôli bombe..
takže sa majte pekne a ked ste to poniektorí nepochopili tak sorry..a na záver nemám proti LPG absolutne nič-pozerám na to cez oko kalkulu a obmedzení v prípade LPG, keby to vyšlo tak ako som chcel do 10 000 aj s montážou tak to beriem..inak bude diesel..
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

narocny ciel je hlavne Cayenne za 10.000 vo vynikajucom stave a idealne uz so zabudovanym LPG.
Do velkeho auta - co Kajen ROZHODNE NIE JE - namontujes 2x 50 litrove "nadrzky" proste pod podlahu. Rezerva & kufor nedotknute.
Mam kamarata s americkym vehyklom co ma 160 litrov LPG nadrzi pod podlahou. Nepredstavitelne & nerealizovatelne pre europske masinky.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

bajo777 napísal:ja ti takto poviem, aj americky prezident mam v benzinovej krajine naftove auto, limuzinu, rozmyslam preco asi :41c2:
Auto americkeho prezidenta je uplne iny level ako bezne vyrabane auta, :3020:
Je pancierovane,ma mnohe pridavne systemy a je nesmierne ťažkè
myslim ze váži necele 4 tony,
vzhladom na poziadavku akceleracie z miesta a udrzovania rychosti jazdy kolony s pravom prednostnej jazdy,
by aj bezinovy 12-valec 2 x oturbený sa trapil z tym hebedom
a spotreba by bola abnormalna,ale o tu spotrebu tam neslo,
jednoducho tam uz nebolo miesto na pridavne nadrze aby ta limuzina mala aj nejaky dojazd a nezostala stať pol kilometra pred cieĺom preto,
že jej došlo palivo.. :4090:
Preto ma potentný diesel-turbo motor,co ma dostatocny krutiak,nezere tolko ako bezinak a ta limuzina sa vie s tymto motorom velmi slušne hýbať a nezožere aj travu pri ceste... :40bd:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> vzhladom na poziadavku akceleracie z miesta a udrzovania rychosti jazdy kolony s pravom prednostnej jazdy
>> by aj bezinovy 12-valec 2 x oturbený sa trapil z tym hebedom

Laci, ty si zrejme 12valec este nesoferoval a urcite si nevies predstavit co je to dvojturbo a aka je limuzina co popisujes. Nemyslim to v zlom, len skromne dodam ze v roku 2001 mal CIVILNE DOSTUPNY 12valec bez jedineho turba 420 koni, jeho zlahka potuneny bracek znovu bez turba daval 331kW co je okolo 450 koni a ked sa k tomu pridalo jedno turbo - znovu zdoraznujem ze CIVILNA VERZIA dostupna kazdemu sudruhovi obcanovi, tak to robilo 635 koni. Masinky ktore mohol kupit uplne hocikto s hrubsou penazenkou (posrane Audi A8 a Bentley GT) a tympadom to bol motor ktory bol stavany na zivotnost - od limuziny hentoho Káčera sa asi neocakava najazd 200.000km, ta natoci par tisicov a fajront. Samozrejme ze ma neporovnatelnu starostlivost a motor sa kontroluje rontgenmi snad po kazdom pouziti alebo kazdy tyzden... S dvomi turbami dnesny bezny civilny benzinovy dvanastvalec nema problem vyprdnut 750 koni, Ferrari to robilo s atmosferickymi motormi.

Predpokladam ze poznas vela dieslovych motorov co davaju 800 koni a mimochodom, v tejto konkretnej limuzine VOBEC nejde o kone. Jej parametre su tak trosku zaujimave :

https://en.wikipedia.org/wiki/President ... ed_States)

Due to the weight of the car, it could only reach about 60 mph (97 km/h), and only achieved 3.7 to 8 miles per US gallon (64 to 29 L/100 km; 4.4 to 9.6 mpg‑imp

takze masinka dokazala ist MAXIMALNE 97km/h - ver mi, ze vsetko ostatne bol problem, len nie vykon motora kvoli comu to takto dopadlo. Okej to bol kus do roku 2018, odvtedy postavili a do sluzby uviedli novy tragač, ale ani ten nevyhra Nurkburkrink - to sa bat nemusis.

Co sa tyka vyberu diesloveho paliva, nie je to o vykone alebo dojazde, to nikoho z hentych fesakov nezaujima. Dovod pouzitia dieslu je absolutne presne ten isty, preco najdes vela dieslovych aut v Saudskej Arabii - diesel nevybuchuje a je dostupny kdekolvek na svete a jeho [ne]kvalita pri dobre postavenom motore prakticky nehra ulohu (priklad : Skoda Ocktavia 1.9td 66kW z roku 1996 moze zozrat vsetko, transformatorovy olej, hranolkovy olej, hocico namiesto MaxxMotion superpremiovej nafty a furt bude fungovat dostatocne dlho na to, aby ta dostala prec z krajiny, prec z problemovej situacie). Navyse, fesaci sa moc nesrali s "powertrainom", nebolo treba vyvijat gulate koleso : zobrali co mali v heavy-duty truckoch, motor, prevodovka, dokonca aj PNEUMATIKY samotne ma fesak rovnake ako sa bezne pouzivaju.

Takze preto.

Mimochodom, https://www.businessinsider.com/trump-c ... to-brand-9

Vladimir Vladimirovic ma na ceste 12valcovy motor plus hybrid k tomu - masinka robi 857 koni v civilnej verzii, to by mohlo stacit pre zaciatok :)

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných