Splynovac KME
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 27.10.2005 10:29 Zdieľať na Facebook
Re:
Ak este chodite na toto forum,, ten o ktorom ste pisali ma niekde svoju dielnu? Ten co to vedel, DIK
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 03.10.2011 19:21 Zdieľať na Facebook
KME = neKvalita ?
Dobry den.
Mam v aute LPG 7 rokov, nabehanych 45 000 km, znacka Magic / KME (dovoz z CR), tankujem len na slovnafte.
Po nastartovani, ked sa prepne na plyn, citit par minut v kabine plyn.
Robi to, ked sa startuje studeny motor na benzin a potom automaticky prepne na plyn.
Ked je motor uz uplne zohriaty na benzin a az potom rucne prepnem na plyn, tak to nerobi.
Plynar ked pocul, ze tam mam cesky redukor KME, hned povedal, ze je to smejd, ktory uz ani nepouziva, ani neopravuje (nepretesnuje), lebo casto z neho zacne unikat plyn.
Riesenie je vraj namontovat reduktor STAG, lenze ked mam riadiacu jednotku MAGIC G4 mi nie je jasne, ci to bude spolu dobre pracovat?
Mam v aute LPG 7 rokov, nabehanych 45 000 km, znacka Magic / KME (dovoz z CR), tankujem len na slovnafte.
Po nastartovani, ked sa prepne na plyn, citit par minut v kabine plyn.
Robi to, ked sa startuje studeny motor na benzin a potom automaticky prepne na plyn.
Ked je motor uz uplne zohriaty na benzin a az potom rucne prepnem na plyn, tak to nerobi.
Plynar ked pocul, ze tam mam cesky redukor KME, hned povedal, ze je to smejd, ktory uz ani nepouziva, ani neopravuje (nepretesnuje), lebo casto z neho zacne unikat plyn.
Riesenie je vraj namontovat reduktor STAG, lenze ked mam riadiacu jednotku MAGIC G4 mi nie je jasne, ci to bude spolu dobre pracovat?
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
Re: Splynovac KME
splynovac vacsinou nema cidla, len vari plyn.
-
- Príspevky: 735
- Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
Re: veru tak, na kvalite plynu záleží
Súhlasím, na kvalite plynu záleží pri každej značke splynovačalaco1871 napísal: ↑13.05.2019 22:54 Na kvalitu LPG je citlivý skor motor ... system LPG zabezpečuje len distribuciu plynu do spaľovacieho priestoru...
Ak by som mal ešte raz zadať montáž systemu LPG ,
tak určite by som trval na nasledovných min.2 veciach
1., značkový splyňovač BRC alebo Prins, aj keby bol drahší
2., Trubku od nadrže k splyňovaču len z vystelkou , dozvedel som sa ,že aj taká fajnovosť existuje..
Trubku s umelohmotnou vystelkou kvoli tomu , aby pripadny vyskyt nadmerneho množstva síry nerobil eroziu steny trubky
a nevznikal čierny prášok, ktorý zasiera reduktor a system sa potom zasekava a pracuje nepravidelne,popripade neprepne vobec...
Inak ak plyn neobsahuje nadmerne množstvo síry alebo kondenzátu , je prevadzka bezproblemva, bezporuchová a bezudržbová.
Niečo som o tom napísal sem
https://www.hatiar.eu/blog/71-na-kvalit ... alezi.html
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných