Kontroly, revízie, STK, EK u autá na LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 308
- Dátum registrácie: 06.02.2012 12:24
- Bydlisko: Ilava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
V niektorej téme sa to preberalo. Od 20.5. musí byť rezerva uchytená v originalnom držiaku.
https://www.najprivesy.sk/Drziak-rezerv ... m-d318.htm
nie je problém ale potom ako technik skontroluje platnosť nádrže???
https://www.najprivesy.sk/Drziak-rezerv ... m-d318.htm
nie je problém ale potom ako technik skontroluje platnosť nádrže???
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 4903
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Ten držiak je univerzálny a má certifikát továrenskej výroby.Len som našiel predajcu prívesov. Ide o to že ak ho uchytím na podlahu batožinového priestoru tak nebude prístup k nádrži.
A v tejto súvislosti ma napadla otázka - ako sa robí EK u Audi A2 - pri tomto modeli výrobca uzavrel motorový priestor a prístupné sú len plniace otvory na prevádzkové kvapaliny.
Takže niečo ako overenie kodu motora nepripadá do úvahy.
A v tejto súvislosti ma napadla otázka - ako sa robí EK u Audi A2 - pri tomto modeli výrobca uzavrel motorový priestor a prístupné sú len plniace otvory na prevádzkové kvapaliny.
Takže niečo ako overenie kodu motora nepripadá do úvahy.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 4903
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
To bol pokus o vtip, netusim ci je to naozaj pravda s tym pevnym uchytenim, cital som to len tu na fore. Ak by sa uz malo brat vsetko doslova tak by si ho nemohol dat do kufra, ako by si ho uchytil...vrtat,zvarat nesmies,to je uz zasah do konstrukcie. Za dalsie by si zabranil rychlemu pristupu k ventilom nadrze a este ma napada, je to homologizovane a povolene vyrobcom vozidla (nemyslim káru za auto) ? Cele mi to pripada ako somarina, gurtne este stravim ale dorabat pevne uchytenie? Uvidim na stk-cku, mam ho za 1,5 roka
Inak ja mam rezervu vacsinou hodenu doma v garazi a v aute len kompresor s lepiacim maglajzom. Vo fabii by inak zostalo miesto tak na maly nakup z jednoty.
Inak ja mam rezervu vacsinou hodenu doma v garazi a v aute len kompresor s lepiacim maglajzom. Vo fabii by inak zostalo miesto tak na maly nakup z jednoty.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
STK A EK som riešil len výnimočne a odteraz už nebudem vôbec. Moje info vychádza z toho čo bolo napísané tu na fore, a čo mi povedal po telefone chlapík z TESTEKu. Vraj nemusí byť ani origo držiak ale treba šroub krížom cez podlahu alebo blatník. Uchytenie musí byť pevné , gurtňa vraj toto nesplňa.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 4903
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných