Po vymene turba, mi začalo žrať olej ( Octavia II )
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 20.01.2011 00:39 Zdieľať na Facebook
Po vymene turba, mi začalo žrať olej ( Octavia II )
Ahojte . Prosím o radu . Cca mesiac dozadu som dával repasované turbo do octavie 2 , r.v.2006, kod motora BXE , diesel , 77kW , manualna prevodovka. Lenže po nejakých 500km mi to začalo "žrať" olej a dolievam cca každých 100km . Najazdené mám dialničných 260 000 ale pred výmenou turba mi to nerobilo ... Prosím , stretol sa niekto s týmto problémom po výmene turba?
Ďakujem za odpoveď
"Upravené foter"
Ďakujem za odpoveď
"Upravené foter"
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie je to dosť červené ?
[img]http://s13.postimg.org/uif4ejgw3/nov_t_ma_AB.jpg[/img]
[img]http://s13.postimg.org/uif4ejgw3/nov_t_ma_AB.jpg[/img]
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 20.01.2011 00:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 20.01.2011 00:39 Zdieľať na Facebook
Turbo bolo repasované , akým sposobom sa to robilo neviem , našiel som si inzerát ( http://www.bazos.sk/hodnotenie.php?mail ... o=J%C3%A1n ) , kde som sa dohodol aj na výmene . Je to skor take doma v garáži ale pán bol solídny
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 17.02.2008 19:02
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 742
- Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 232
- Dátum registrácie: 09.05.2010 00:26
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
MisoV50
celkom nechápem tvojej otázke ...
Ale keď už píšem tak sa rovno opýtam
Mňa tiež čaká repas turba tak mi prosím vás viete niekto poradiť nejakú serióznu firmu ktorá vie poriadne spraviť repas ? Okolie BA.
Totiž turbo stále tlačí, auto trhá ( píše max. plniaci tlak prekročený) ,a žerie trocha oleju a aj ho dosť počuť ako húka ako sova. Napr aj pri voľnobehu občas začne tlačiť ( počuť na zvuku turbíny) a tým pádom motor zhasne. Dosť ma to hnevá najmä na križovatkách.
Jedná sa o motor 1,8T 110kW turbo bohužiaľ neviem aké sa tam dávalo tuším KKK - K03.
Veľmi pekne ďakujem za odpoveď
celkom nechápem tvojej otázke ...
Ale keď už píšem tak sa rovno opýtam
Mňa tiež čaká repas turba tak mi prosím vás viete niekto poradiť nejakú serióznu firmu ktorá vie poriadne spraviť repas ? Okolie BA.
Totiž turbo stále tlačí, auto trhá ( píše max. plniaci tlak prekročený) ,a žerie trocha oleju a aj ho dosť počuť ako húka ako sova. Napr aj pri voľnobehu občas začne tlačiť ( počuť na zvuku turbíny) a tým pádom motor zhasne. Dosť ma to hnevá najmä na križovatkách.
Jedná sa o motor 1,8T 110kW turbo bohužiaľ neviem aké sa tam dávalo tuším KKK - K03.
Veľmi pekne ďakujem za odpoveď
Citroen Berlingo 1,9D (MFD) 51 kW
Volkswagen New Beetle (9C)1,8T 110 kW
Volkswagen New Beetle (9C)1,8T 110 kW
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Skús sa nad tým čo si napísal zamyslieť.Máš problémy...pre prekročený plniaci tlak.Ale to vieš že úloha turbíny je tlačiť v požadovanej miere (tlaku) ?! To tvoje tlačí vyše požiadavky.Stále si myslíš že je vadné ? Lebo ja som presvedčený že nie.
Spojitosť zo spotrebou oleja by som predbežne vynechal,nemusí byť vonkoncom žiadna.
Spojitosť zo spotrebou oleja by som predbežne vynechal,nemusí byť vonkoncom žiadna.
-
- Príspevky: 232
- Dátum registrácie: 09.05.2010 00:26
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Banku na turbe by som zrovna nepodozrieval.Kedže je pri problémoch z plniacim tlakom banka plne v činnosti,to znamená že je funkčná.Tam je opačný problém,banka variabilitu nastaví na max plnenie,ale v momente keď nie je potrebné a treba tlak obmedziť,tak variabilita ostáva naďalej v polohe naplno.Kedže celé viaznutie pohybu je vec bordelu,je všetko ďalej vec ktorá nemá režim,ale správa sa dla momentálnej situácie,teploty atd
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot], jariko01 a 157 neregistrovaných