Po vymene turba, mi začalo žrať olej ( Octavia II )

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Jeremy90
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 20.01.2011 00:39
Zdieľať na Facebook

Po vymene turba, mi začalo žrať olej ( Octavia II )

Príspevok od používateľa Jeremy90 »

Ahojte . Prosím o radu . Cca mesiac dozadu som dával repasované turbo do octavie 2 , r.v.2006, kod motora BXE , diesel , 77kW , manualna prevodovka. Lenže po nejakých 500km mi to začalo "žrať" olej a dolievam cca každých 100km . Najazdené mám dialničných 260 000 ale pred výmenou turba mi to nerobilo ... Prosím , stretol sa niekto s týmto problémom po výmene turba?
Ďakujem za odpoveď

"Upravené foter"
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24987
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Jeremy90
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 20.01.2011 00:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jeremy90 »

doplnené , ale len pre info mne to tam ani neukázalo ten text :3020: ...
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Turbo bolo nové alebo repasované? Repasované naozaj alebo tak po slovensky? Výmenu robil kto a ako?
Jeremy90
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 20.01.2011 00:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jeremy90 »

Turbo bolo repasované , akým sposobom sa to robilo neviem , našiel som si inzerát ( http://www.bazos.sk/hodnotenie.php?mail ... o=J%C3%A1n ) , kde som sa dohodol aj na výmene . Je to skor take doma v garáži ale pán bol solídny
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

No keď je taký seriózny tak kontaktuj jeho nech to urobí poriadne!
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24987
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Povytiahni poistku a vytiahni hrubú hadicu z EGR a pozri ako to vyzerá,ak je tam plno oleja zavolaj pánovi že repas bol len taký slovenský
vaclavjozef
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 17.02.2008 19:02
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vaclavjozef »

Je dost mozne,ze ta obtiahol o peniaze. Slovensky repas. Umyje a nafarbi
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Vacsina repasov takto konci....
Repas inak ano ale z renomovanej firmy.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24987
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Asi tak,kvalitný repas je vlastne nová turbína.Treba si dobre zacieliť dodavateľa...štatistika môže byť pokojne 1000:0 tj ani jediný problém,a zatial to tak vyzerá že sa napĺňa
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

A mna by zas zaujimalo, naco niekto potrebuje vobec montovat turbo do motora, ak planovany vykon ma by 77 kW.
Pepi19
Príspevky: 232
Dátum registrácie: 09.05.2010 00:26
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Pepi19 »

MisoV50
celkom nechápem tvojej otázke ...
Ale keď už píšem tak sa rovno opýtam
Mňa tiež čaká repas turba tak mi prosím vás viete niekto poradiť nejakú serióznu firmu ktorá vie poriadne spraviť repas ? Okolie BA.
Totiž turbo stále tlačí, auto trhá ( píše max. plniaci tlak prekročený) ,a žerie trocha oleju a aj ho dosť počuť ako húka ako sova. Napr aj pri voľnobehu občas začne tlačiť ( počuť na zvuku turbíny) a tým pádom motor zhasne. Dosť ma to hnevá najmä na križovatkách.
Jedná sa o motor 1,8T 110kW turbo bohužiaľ neviem aké sa tam dávalo tuším KKK - K03.
Veľmi pekne ďakujem za odpoveď
Citroen Berlingo 1,9D (MFD) 51 kW
Volkswagen New Beetle (9C)1,8T 110 kW
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24987
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Skús sa nad tým čo si napísal zamyslieť.Máš problémy...pre prekročený plniaci tlak.Ale to vieš že úloha turbíny je tlačiť v požadovanej miere (tlaku) ?! To tvoje tlačí vyše požiadavky.Stále si myslíš že je vadné ? Lebo ja som presvedčený že nie.
Spojitosť zo spotrebou oleja by som predbežne vynechal,nemusí byť vonkoncom žiadna.
Pepi19
Príspevky: 232
Dátum registrácie: 09.05.2010 00:26
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Pepi19 »

A čo to teda môže byť?
Banka na turbe ? Tá sa dá aj samostatne vymeniť?
Čo ma ale vytáča je to že auto niekedy uplne v poriadku ide a potom začne trhať ako sprosté ..
Citroen Berlingo 1,9D (MFD) 51 kW
Volkswagen New Beetle (9C)1,8T 110 kW
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24987
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Banku na turbe by som zrovna nepodozrieval.Kedže je pri problémoch z plniacim tlakom banka plne v činnosti,to znamená že je funkčná.Tam je opačný problém,banka variabilitu nastaví na max plnenie,ale v momente keď nie je potrebné a treba tlak obmedziť,tak variabilita ostáva naďalej v polohe naplno.Kedže celé viaznutie pohybu je vec bordelu,je všetko ďalej vec ktorá nemá režim,ale správa sa dla momentálnej situácie,teploty atd

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot], jariko01 a 157 neregistrovaných