Skoda Felicia 1,9 d - výmena vstrekovacích trysiek
Napísané: 30.10.2014 09:31
Zdravím Pánové.
Rád by som vymenil vstrekovače na diesel felde. Preto by som sa rád informoval ako na to. Je to len komôrkový hladký diesel, tak preto sa pýtam, či stačí odpojiť trubky, vstrek vykrútiť von a dať nový, alebo sa musí nejak nastaviť a pod.
Vonku je ešte relatívne teplo, motor štartuje typu: nažhavím, otočím kľúčom a motor beží okamžite. Lenže felda tam má ten sytič, ktorý by mal pri studenom motore dvihnúť otáčky na 1050, no ono tie otačky ma po štarte, ale len asi na 2-3 sekundy, potom otáčky klesnú na klasických 900 a motor vydáva rachot typu: TUF TUF TUF TUF v takých sekundových intervaloch, trasnie s nim a pod, z výfuku ide nejaký bielý dym (aj keď s prímesou by som povedal aj modrej sem tam čiernej, no prevažne biely)
Keďže nechcem aby takto motor so sebou triasol a dymil, tak mu pri štarte plynom podržím otáčky na tých 1050. Vtedy motor beží pekne, kultivovane, z výfuku žiaden dym. Po 10 sek. ho nechám nech ide na voľnobeh tých 900 otáčok a už je dobre. Takže po zahriati je na tom motor dobre. Motor za bežnej jazdy na čierno nedymí.
Domnievam sa správne, že to budú vstrekovače? Zvládnem ich vymeniť s bežným "šrubovákom" čo nájdem doma?
Diky za odpovede
Aj keď mám ešte jednú otázku ohľadom serva. Raz mi tlačí volant na jednú stranu potom za na druhú. Pustím volant a auto uteká buď v ľavo, alebo pravo. Potom niekedy ide pekne rovno. Stáva sa to málo kedy, no je to niečo akokeby servo raz tlačilo viac na jednú stranu ako na druhú.
Oleja je dosť a nápravy sú OK
Rád by som vymenil vstrekovače na diesel felde. Preto by som sa rád informoval ako na to. Je to len komôrkový hladký diesel, tak preto sa pýtam, či stačí odpojiť trubky, vstrek vykrútiť von a dať nový, alebo sa musí nejak nastaviť a pod.
Vonku je ešte relatívne teplo, motor štartuje typu: nažhavím, otočím kľúčom a motor beží okamžite. Lenže felda tam má ten sytič, ktorý by mal pri studenom motore dvihnúť otáčky na 1050, no ono tie otačky ma po štarte, ale len asi na 2-3 sekundy, potom otáčky klesnú na klasických 900 a motor vydáva rachot typu: TUF TUF TUF TUF v takých sekundových intervaloch, trasnie s nim a pod, z výfuku ide nejaký bielý dym (aj keď s prímesou by som povedal aj modrej sem tam čiernej, no prevažne biely)
Keďže nechcem aby takto motor so sebou triasol a dymil, tak mu pri štarte plynom podržím otáčky na tých 1050. Vtedy motor beží pekne, kultivovane, z výfuku žiaden dym. Po 10 sek. ho nechám nech ide na voľnobeh tých 900 otáčok a už je dobre. Takže po zahriati je na tom motor dobre. Motor za bežnej jazdy na čierno nedymí.
Domnievam sa správne, že to budú vstrekovače? Zvládnem ich vymeniť s bežným "šrubovákom" čo nájdem doma?
Diky za odpovede
Aj keď mám ešte jednú otázku ohľadom serva. Raz mi tlačí volant na jednú stranu potom za na druhú. Pustím volant a auto uteká buď v ľavo, alebo pravo. Potom niekedy ide pekne rovno. Stáva sa to málo kedy, no je to niečo akokeby servo raz tlačilo viac na jednú stranu ako na druhú.
Oleja je dosť a nápravy sú OK