Strana 1 z 1

Skoda octavia 2, 1,9 TD BXE 77kw, 2006 - Strata vykonu

Napísané: 20.09.2013 12:49
od používateľa miroklacansky
Ahojte mam problem s octaviou. Pri predbiehani mi znizi nahle rychlost. Diagnostika ukazala ze je chybna regulacia plniaceho tlaku - regulacna hranica prekrocena. Stretol sa s tym niekto?
Nemozu to byt nastavitelne lopatky turba? Keby sa to potvrdi, kolko by stala oprava?
Dakujem

Napísané: 20.09.2013 13:10
od používateľa mhlavaty
Pozor na unáhlené závery.Jedna z možných vecí je problém z turbom alebo jeho variabilitou.Ale je desiatka iných prkotín ktoré to presne tak isto bravúrne tiež zvládnu,preto nič naslepo nemeniť.

Napísané: 20.09.2013 13:49
od používateľa miroklacansky
Urcite nic nebudem menit naslepo, preto sa pytam :-)
Hladanim som sa dostal aj k magnetickemu ventilu, ze sa obcasne zasekava. Tak preverujem aj tuto moznost

Napísané: 20.09.2013 14:03
od používateľa impax
hejs tretol na passate BXE motory najhoršie motory od VW - odídu tlaky, hadice, turbo, vstreky, žhaviče a môžeš sa aj posrať - vstreky sú len repasy alebo nové - nový kus 1000eur repas 750 eur kus, žhaviče sa dajú zaplatiť, komplet hadice a turbo na nezaplatenie, mne sa takto rozsypal pri 160 000km, pokiaľ môžeš daj to nejako dokopy a zbav sa toho, bude len a len horšie,

Napísané: 20.09.2013 14:15
od používateľa blade6591
"magneticky ventil" samostante nevymenis, je to v jednom kuse /bloku/ aj s inymi.

Pravdepodobne to bude zatuhnuta regulacia turba.

BXE su spolahlive ako kazde ine novsie TDI PD, az na to ze im obcas vyleti ojnica, ale to sa tyka aj inych.

impax az tak čierno by som to nevidel :) Kolko ich jazdi s xxx tis km a v su poriadku ..

Napísané: 20.09.2013 14:41
od používateľa impax
3 vo firme 3 na hovno - moja skúsenosť.

Napísané: 20.09.2013 17:16
od používateľa miroklacansky
Aky jednoduchy postup navrhujes na rozhybanie zatuhnuteho turba/lopatiek turba?

Napísané: 20.09.2013 18:29
od používateľa JOHNNYKOSCAK
Ultrazvuk

Napísané: 21.09.2013 11:56
od používateľa Peapre18
Zdravím mám podobný problém na passate ale 2.0 TDi tiež mi ukazuje na diagnostike nedostatok plniaceho tlaku. Keď som to dal kamaratovi nech sa na to pozrel zistil že mám pridretú regulaciu na turbe ale bohužial aj lopadky na turbe mam asi pridrete inak čo sa týka toho tvojho motora ma ho sestra v Passate a ma nahehaných asi 300000km a je s nim spokojna.

Napísané: 21.09.2013 23:16
od používateľa gippo
Ak diagnostika vypísala "prekročený plniaci tlak" obyčajne sú tri možnosti
1 zlý elektromagnetický ventil riadenia podtlaku
2 membrána na turbe
3 variabilita v turbe
daj dolu membránu na turbe a skús hýbať s páčkou,ktorá ovláda variabilitu,musí chodiť úplne ľahúčko,ak je OK,skús membránu vákuovou pumpou,taktiež musí chodiť ľahko,no a ventil,alebo blok ventilov len vymeniť.