Skoda Felicia 1,6 - skrtiaca klapka
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: 21.11.2010 11:37 Zdieľať na Facebook
Skoda Felicia 1,6 - skrtiaca klapka
takže páni..škrtiaca klapka sa rozhodla že ide štrajkovať..štrajkuje mi cca 2x za mesiac.. chcem sa Vás opýtať aké spôsoby čistenia klapky existujú?.. či sa to dá robiť doma alebo radšej v servise? .. či stačí nejaký spray..ďakujem všetkým za rady....
forever AUTOBAZAR.EU positiv
-
- Príspevky: 230
- Dátum registrácie: 11.01.2010 00:23 Zdieľať na Facebook
Ak sa nemylim tak Felicia ma motor AEE, cize toto video je naprosto zhodne s tvojou situaciou
http://www.youtube.com/watch?v=RqzOAmhenac
Spreje nie su velka pomoc, najlepsie je zhodit kryt a nasavanie a normalne to prebehnut s handrickou a benzinom, potom samozrejme nezabudnut spravit nastavenie vo vagu.
http://www.youtube.com/watch?v=RqzOAmhenac
Spreje nie su velka pomoc, najlepsie je zhodit kryt a nasavanie a normalne to prebehnut s handrickou a benzinom, potom samozrejme nezabudnut spravit nastavenie vo vagu.
-
- Príspevky: 154
- Dátum registrácie: 05.06.2008 22:03 Zdieľať na Facebook
Súhlasím s pavelo .Ja som mal ten istý motor v Pole. Škrtiacu klapku som si dal radšej vyčistiť v servise kde urobili aj základné nastavenie na VAG. Potom to šlo fajn. Jedného dňa však klapka odišla úplne. Prejavovalo sa to tak že na voľnobehu nedržala otáčky. Diagnostika ukázala že sa jedná o poruchu škrtiacej klapky.Už sa nedala opraviť.Kedže nová stála neskutočný peniaz zohnal som inú z Feldy. Po založení opäť na nastavenie. Potom to už bolo dobré. Takže odporúčam ti nielen vyčistiť ale aj urobiť nastavenie.
-
- Príspevky: 65
- Dátum registrácie: 28.04.2008 22:50
- Bydlisko: Jablonica Zdieľať na Facebook
mne na fabii aj cistili aj nastavovali ale ajtak to nejde jak to ma ist volnobeh drzi, ale ked preradujem na vyssi stupen, akonahle pustim plyn a potom vymacknem spojku(klasicke preradovanie), otacky povedzme z 3000 vystrelia na 3200 a potom pomaly padaju.... skratka zostavaju prilis dlho vysiet... cim to moze byt prosimvas??? diki za rady, lebo na VAG ukazovalo aj zly snimac polohy vacky, kupil som novy a vymenil a problem pretrvava, ale VAG neukazuje nic....a 50 eur v riti!!!
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 09.04.2009 17:57 Zdieľať na Facebook
Zakladne nastavenie
Chalani niesom v tom este velmi zbenuty ,chcem sa spýtat ked som postupoval podla navodu VAG-com pri felicii 1,6 zakladne nastavenie skrtiacej klapky ,dal som kanal 098 teplota bola nad 80stupnou klapka bola na 0% teda kontakty sa dotykali ako to bolo pisane pamät zavad bola čistá tak mi tam kde je v kanali 098 posledny stlpec kde by malo zbehnut ADP /ok ukazuje len hodnotu 37 a nic viac . poradite niekto alebo ak by ste sem hodili foto v tom kanali 098 ako to robite ? netuším kde robim chybu
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 05.04.2010 12:53 Zdieľať na Facebook
skus normalne el.motora 01 potom zakladne nestavenie 04 potom kanal 098, alebo 60, alebo 01 v jednom z tychto ti to musi zbehnut na behne tam adp bezi neskor adp o.k ale najskor musi byt cista pamet zavad a aj teplota motora by mala byt prevadzkova ale mne sa to dalo aj bez tej teploty tak skusaj a este klapku je dobre vybrat celu von a tak vycistit je to lepsia praca
-
- Padrino
- Príspevky: 5326
- Dátum registrácie: 29.07.2011 11:34
- Bydlisko: Wild Wild West Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.03.2012 14:58 Zdieľať na Facebook
Zdarvim takze tym ktorim stupaju otacky pri preradovani odporucam poriadne precistit klapku nie len tam nastriekat spreju a trosku vytacat..Ale poriadne to precistit az vo vnutri klapky s hadrou, na ktoru do vlhka nastriekate ten sprej na klapku a stim to dokladne precistit ak budete mat vnutro, tak potom nastartovat, auto moze dusit, tak zacat pridavat plyn a ak ho prestane dusit, tak zobrat sprej na cistenie klapky a zacat tam prerusovane striekat, nech sa cely spalovaci system precisti..!!Pozor nestriekat vkuse!!!!Treba prerusovane!! Takze zatiahnem plynovym lankom na vyssie otacky css css css streknem taz z jednej strany komorky potom zdruhej a prestanem striekat a pustim plynove lanko otacky budu chvilku vysoke, treba pockat kym si sadnu na tych cca 850ot/min. a zase to iste.. takto zopakovat asi 3-4x nechat ustalit otacky, na cca 850ot/min. a vypnut motor potom odpojit minus pol od baterie a nechat to asi 10-20 min odpojene, nech sa resetnu hodnoty a pojde to ok. Ak nepomoze, tak odporucam popozerat vsetky podtlakove hadice co idu od nasavania. tento problem hlavne robi podtlakova hadicka, ktora ide z nasavania do posilnovaca brzd byva prasknuta !!!
Inak 1.6 skodovky teda felicia octavia maju tieto problemy hlavne za studeneho motora pretoze vtedy je spinany automaticky sytic a ten tie otacky podvyhuje. Ak to pri zahriatom nezacne robit,tak je vsetko ok!!Za studena je to u tychto typov aut normalne co sa tyka benzinakov!!
Inak 1.6 skodovky teda felicia octavia maju tieto problemy hlavne za studeneho motora pretoze vtedy je spinany automaticky sytic a ten tie otacky podvyhuje. Ak to pri zahriatom nezacne robit,tak je vsetko ok!!Za studena je to u tychto typov aut normalne co sa tyka benzinakov!!
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 02.02.2012 12:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.03.2012 14:58 Zdieľať na Facebook
Ahoj a ako si zistil, ze ti nevzopina sytic? Ked je klapka nova, tak musi vzopinat..Sice malo by sa to dat cez pocitac nastavit,ked sa meni klapka,ale to so syticom nema nic..Sytic je riadeny teplotnym cidlom, skus sa pozriet, ci to tam mas vsetko dobre zapojene , popripade, ci nemas zle teplotne cidlo.
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 02.02.2012 12:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.03.2012 14:58 Zdieľať na Facebook
No takto.. aj ked je nove cidlo,tak upozornujem nemusi byt dobre! Ja som tiez kupil novy termostat za 30 eur aj s cidlo original nove!! a po mesiaci mi odisiel termostat cize sa mi auto prehrievalo a to cidlo to neukazalo, lebo mi viac ako 80 stupnov na rucicke teploty ani neukazalo.Sice auto bolo zohriate ale ukazovalo mi maximalne 60 stupnov a skutocnosti tam bolo 85!!to zistis cez diagnostiku takze pozor na toto. Nespoliehat sa hlavne na nove cidla a termostaty pretoze to su veci, ktore sa opticky skontrolovat nedaju ci su dobre.Cize jedine sa to prejavy niecim takym ako mas ty, ze ti nespusta sytic..alebo mas divne otacky. Takze moze to robit aj nove cidlo..Moze sa stat , ze od vyroby je opacne zapojene a studeny motor ti vyzuje do Riadacej jednotky ako teply a bum sytic sa nevzopne!!Tazko povedat, ale jedine co nadvezuje na sytic je cidlo.Mohlo by to byt aj tym, ze mas novu klapku a treba natom behat kym si riadaca jednotka ulozi hodnoty aby vdela kedy sytic zapinat, ale to je len polemika.Pozri si to poriadne ci si volaku hadicu podtlaku od klapky alebo od celkoveho nasavania nezabudol zapojit.A ked je to ok tak ti poradim len skusit ine cidlo popripade aj dve cidla a skusat menit a behat natom .Neni to az take drahe a za pokus to stoji!Ked budes mat vsetko ako hadicky vsetko dobre zapojene ako ma byt,tak skus nastartovat na cca 2 minuty a potom ale na pol hodinku odpojit minus z baterky nech sa tie hodnoty "restartuju.Ak nepomoze, tak niekoho ked tak znameho poprosit a dat no na pocitac skontrolovat cidlo popripade dat nastavit hodnoty tej klapky.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.03.2012 14:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 02.02.2012 12:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 10.03.2012 14:58 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 99 neregistrovaných