Volvo S90 2017+ - skĂşsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 242
- Dátum registrácie: 23.08.2008 12:32 Zdieľať na Facebook
Volvo S90 2017+ - skĂşsenosti
Ahojte, nejaké skúsenosti, rady, nápady k S90 najnovšej generácie? Ceny začínajú byť až podozrivo sympatické, v rozpätí 25-30k ide o zaujímavú voľbu.
V kuloároch som jedným uchom začul, že posledné modely za veľa nestoja, sú to reči typu “jedna babka povedala”, ale zároveň - bez vetrov sa ani hlísta nepohne.
Niekto s fundovaným názorom? Dík.
V kuloároch som jedným uchom začul, že posledné modely za veľa nestoja, sú to reči typu “jedna babka povedala”, ale zároveň - bez vetrov sa ani hlísta nepohne.
Niekto s fundovaným názorom? Dík.
-
- Príspevky: 3437
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
Mne sa vyplatilo počúvať ten "hlas" v hlave - ceny sú "podozrivo" nízko.... prémiovka... stále dookola a dookola - včera MB S dnes Volvo... máš na to? Kúp si... nemáš na to nelakom sa že cena je fajn bo možno aj kolesá budeš hľadať na bazoši.... ešte aj ten ospevovaný landcruiser potrebuje údržbu a nie za "hubičku"
Problém doby je keď z prémie ostane len prémiová cena a náklady na servis. Zvyšok sa zmení na "mainstream", potom je hogofogo majiteľ trošku na smiech, bo zaplatil za vodu medzi prstami.
Problém doby je keď z prémie ostane len prémiová cena a náklady na servis. Zvyšok sa zmení na "mainstream", potom je hogofogo majiteľ trošku na smiech, bo zaplatil za vodu medzi prstami.
-
- Príspevky: 338
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
Ahoj, neviem odkiaľ tie reči pochádzajú, alebo čo by vlastne mal byť problém. Pri možnostiach auta (Pilot assist, odstupový tempomat) by som nad manuálom určite nerozmýšľal. Prevodovka je myslím japonská, od Aisinu, ale neviem to na 100%.
S S90 ti neporadím,ale mám V90 CC D5 173kW. Prvé odporúčanie je, kúpiť niečo do 60.000km a 2 rokov. Potom si môžeš predĺžiť záruku o +3 roky do 150.000km. Ak tom už budeš chcieť, tak cez Zlín, oni robia iné záruky ako sa robí na Slovensku. Sú lacnejšie (cca 1.000€ CZ vs 1.300€ SK bez DPH) a majú lepšie krytie. Obe platia v EU. Ale musíš vedieť zdokladovať servisnú históriu v autorizákoch. Autorizovaná servisná prehliadka ťa bude stáť 600-800€.
Odporúčam priplatiť si aj za Volvo On Call - Diaľkový štart, diaľkové odomknutie alebo zamknutie a pod.
V rámci údržby asi všeobecne platí, že si treba nechať vymeniť olej v automate po nejakých 60-80.000km, aj napriek kecom o doživotnej náplni.
LED Matrix svetlá sú perfektné.
Vadí mi len ten displej, zostávajú na ňom odtlačky, ale tomu sa pri nových autách už asi nevyhneš...
Ja mám len pozitívne skúsenosti a maximálna spokojnosť.
S S90 ti neporadím,ale mám V90 CC D5 173kW. Prvé odporúčanie je, kúpiť niečo do 60.000km a 2 rokov. Potom si môžeš predĺžiť záruku o +3 roky do 150.000km. Ak tom už budeš chcieť, tak cez Zlín, oni robia iné záruky ako sa robí na Slovensku. Sú lacnejšie (cca 1.000€ CZ vs 1.300€ SK bez DPH) a majú lepšie krytie. Obe platia v EU. Ale musíš vedieť zdokladovať servisnú históriu v autorizákoch. Autorizovaná servisná prehliadka ťa bude stáť 600-800€.
Odporúčam priplatiť si aj za Volvo On Call - Diaľkový štart, diaľkové odomknutie alebo zamknutie a pod.
V rámci údržby asi všeobecne platí, že si treba nechať vymeniť olej v automate po nejakých 60-80.000km, aj napriek kecom o doživotnej náplni.
LED Matrix svetlá sú perfektné.
Vadí mi len ten displej, zostávajú na ňom odtlačky, ale tomu sa pri nových autách už asi nevyhneš...
Ja mám len pozitívne skúsenosti a maximálna spokojnosť.
-
- Príspevky: 3437
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 338
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
Nádrž má 60l a dojazd cca 800km. Nemyslím si, že je to tragicky malá a malý dojazd.
Áno, tie systémy možu byť aj s manuálom, ale ak by si si to s manuálom aspoň raz vyskúšal, tak by si hneď videl rozdiel v komforte jazdy.
Pokiaľ ide o spotrebu, dosť pochybujem, že dnešné automaty majú vyššiu spotrebu ako manuál. A to platí všeobecne, bez ohľadu na značku auta.
Áno, tie systémy možu byť aj s manuálom, ale ak by si si to s manuálom aspoň raz vyskúšal, tak by si hneď videl rozdiel v komforte jazdy.
Pokiaľ ide o spotrebu, dosť pochybujem, že dnešné automaty majú vyššiu spotrebu ako manuál. A to platí všeobecne, bez ohľadu na značku auta.
-
- Príspevky: 242
- Dátum registrácie: 23.08.2008 12:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3437
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Volvo 90 je vlajkovou loďou, čo ma trochu pri skúšaní zarazilo, boli sedačky.
Takto si " pohodlné" nejako extra nepredstavujem, myslím, že v starších boli pohodlnejšie.
A nádrž 60 l je fakt malá, voľakedy mali v tejto triede 80-100 l.
Záruku do 150.000 km nemá zmysel kupovať, neviem si predstaviť, čo sa môže na tak málo jazdenom aute pokaziť.
O výhodách motorov, ktoré nie sú " vyšpičkované" do bludu, asi netreba hovoriť...
173 kw z 2.0 je výsmech zdravému rozumu.
Takto si " pohodlné" nejako extra nepredstavujem, myslím, že v starších boli pohodlnejšie.
A nádrž 60 l je fakt malá, voľakedy mali v tejto triede 80-100 l.
Záruku do 150.000 km nemá zmysel kupovať, neviem si predstaviť, čo sa môže na tak málo jazdenom aute pokaziť.
O výhodách motorov, ktoré nie sú " vyšpičkované" do bludu, asi netreba hovoriť...
173 kw z 2.0 je výsmech zdravému rozumu.
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 338
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
173 kW na 2.0 je dost, suhlasim. To je zaroven dovod tej 5 rocnej zaruky a 150.000km.
Vo Volve som sa na servise prave pytal na nejake neduhy a problemy motorov, ale nic konkretne povedane nebolo. Napriek tomu, nemam ruzove okuliare a motoru zivotnost vyssiu ako 250.000km asi nedavam, aj ked ja tych 173kW vyuzijem len velmi malo. Predbiehanie hlavne. Pokial ide o posed, mne zase vyhovuje viac ako napr BMW 5 GT. V90 je vlajkova, ale taktiez nie vsetky maju naprihkad vysuvnu oporu pre stehna.
Cesta do nemecka a späť ma unavovala vyrazne menej ako v BMW alebo Octavii. Posed je z casti individualna zalezitost. Ak hladat to, tak sa budes orientovat na AGR sedacky ( napriklad Insignia)
Pre mna bol design, hudba (Bowers a Wilkins, som troch audiofil), jazdny asistenti a nielen zimna vybava.
Vo Volve som sa na servise prave pytal na nejake neduhy a problemy motorov, ale nic konkretne povedane nebolo. Napriek tomu, nemam ruzove okuliare a motoru zivotnost vyssiu ako 250.000km asi nedavam, aj ked ja tych 173kW vyuzijem len velmi malo. Predbiehanie hlavne. Pokial ide o posed, mne zase vyhovuje viac ako napr BMW 5 GT. V90 je vlajkova, ale taktiez nie vsetky maju naprihkad vysuvnu oporu pre stehna.
Cesta do nemecka a späť ma unavovala vyrazne menej ako v BMW alebo Octavii. Posed je z casti individualna zalezitost. Ak hladat to, tak sa budes orientovat na AGR sedacky ( napriklad Insignia)
Pre mna bol design, hudba (Bowers a Wilkins, som troch audiofil), jazdny asistenti a nielen zimna vybava.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 17.10.2020 23:15 Zdieľať na Facebook
Volvo v90 cc
Zdravim, tiez uvazujem o v90 cc. zaujimalo by co obnasa ta prehliadka v autorizovanom servise. Klasika olej filtre? Ta cena je potom riadne prestrelená. Auto sa mi po dizajnovej stranke paci asi najviac. Len toho servisu sa trochu obavam.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: annapacalajova a 58 neregistrovaných