VW Touran - zvyšovanie otáčok na voľnobehu na 1000 až 1100
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3436
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 17.08.2021 21:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 17.08.2021 21:13 Zdieľať na Facebook
Re: VW Touran - zvyšovanie otáčok na voľnobehu na 1000 až 1100
Tak nezistilo sa nič a už som kapituloval. Auto zmenilo majiteľa. (3/4 auta má vymenené). Zvyšovanie otáčok mu nevadilo. Tak nech mu slúži.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: VW Touran - zvyšovanie otáčok na voľnobehu na 1000 až 1100
Je to škoda že sa boj nedobojoval.Tieto príbehy sa množia a ja sobne za tým vidím ako najväčší problém nie samotný problém z motorom.Ten je dobre riešiteľný vtedy ak príde auto síce z poruchou,ale ešte nezasiahnuté pokusmi ľudí ktorý opravujú z chabými znalosťami systému a v podstate iba urobia z auta mínové pole ešte aj pre kvalitného diagnostika.Ak to ide iba zo zlých rúk do iných zlých rúk to môže dopadnúť len a len zle.Nemusí to byť tento prípad,ale nemať zistené komu sa podobný prípad do rúk zveruje alebo dokonca hľadať najlacnejšieho v kraji nekončieva dobre nikdy.A riešiť auto s podobnou históriou je trestom pre toho kto to po tom všetkom chce naprávať.V aute je už naflákaných peňazí až až,a teraz má prísť spasiteľ ? Kto má rád sám seba to nezoberie,ak je trochu pri zmysloch.
Tú tému som spočiatku sledoval,a kríž som nad tým urobil keď sa objavila veta o vynulovaní.o opätovnom zaplnení kde sa zistil vadný diferenčný snímač.To je toto tu -
Keď začal problém z otáčkami tak sa zistilo že dpf je už skoro zápchatý následne sa zistil vadný snímač tlaku. Po výmene problém z otáčkami pretrváva. Kontroloval sa aj alternátor a ten je ok.
Ako hovorí Pitkin...a o tom to je
Neviem či z toho je,ale každý príbeh by mal mať poučenie.Nedávajte opravu kde jeden niečo druhý niečo.Budú sa vyhovárať jeden na druhého.Jeden dobre vyčistil,druhý zle namontoval (a opačne).Ale hlavne...zo všetkého a vždy...protokol z merania,z diagnostiky,grafy,logy a zdôvodnenia.Pretože všetko má svoje zdôvodnenie,ak ho nemá,nemá sa to robiť.
Tú tému som spočiatku sledoval,a kríž som nad tým urobil keď sa objavila veta o vynulovaní.o opätovnom zaplnení kde sa zistil vadný diferenčný snímač.To je toto tu -
Keď začal problém z otáčkami tak sa zistilo že dpf je už skoro zápchatý následne sa zistil vadný snímač tlaku. Po výmene problém z otáčkami pretrváva. Kontroloval sa aj alternátor a ten je ok.
Ako hovorí Pitkin...a o tom to je
Neviem či z toho je,ale každý príbeh by mal mať poučenie.Nedávajte opravu kde jeden niečo druhý niečo.Budú sa vyhovárať jeden na druhého.Jeden dobre vyčistil,druhý zle namontoval (a opačne).Ale hlavne...zo všetkého a vždy...protokol z merania,z diagnostiky,grafy,logy a zdôvodnenia.Pretože všetko má svoje zdôvodnenie,ak ho nemá,nemá sa to robiť.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 76 neregistrovaných