VW Passat 2,0 tdi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

popo
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 29.12.2020 20:37
Zdieľať na Facebook

VW Passat 2,0 tdi

Príspevok od používateľa popo »

Wolkswagen passat 2.0 TDI BMP 8v 103kw-140ps automat rv 2006 pretesnenie: tandemová pumpa, pretesnenie strekovačov. Pri teplom štarte motor zavybruje. Otázka aké prejavy má zlá tandemová pumpa?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Na otazku sa da dost lachko odpovedat,ale mam dojem ze chces vediet to,co sposobuje v tvojom pripade problem,ktory bol este aj pred vymenou komponentov co si napisal.Tu treba ulozit dalsie otazky,preco bolo pretesnene a s akym sposobom vstrekovac,v akom stave su sachty vstrekovacov,atd.Samotna vymena gumiciek su len vychodene peniaze,ak su sachty ko.Tu treba zacinat.Pretesnena bola samotna pumpa,alebo len vymenene tesnenie medzi tandemom a hlavou?Ak bola pretesnena samotna pumpa,tak ste museli vidiet aj stav tandemu.
popo
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 29.12.2020 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa popo »

bolo čiastočné vidiet opotrebovanie preto sme ho celé pretesnili tanddemové čerpadlo
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Neodpovedal si na dalsie otazky.
popo
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 29.12.2020 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa popo »

čo sú sachty?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Kde vlozis vstrekovace,to puzdro.
popo
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 29.12.2020 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa popo »

sedielko bolo ok
popo
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 29.12.2020 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa popo »

sedielko bolo ok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

U tandemu je jediná vec ktorá zaujíma a na ktorú treba mať odpoveď - aké sú tlaky paliva.Čiže merať - po kľúči,na volnobeh,v otáčkách.Bez týchto informácií nezmysel podnikať čokoľvek.U vstrekovačov si treba najprv pozrieť správanie čiže aspoň čo ponúka samotná diagnostika,korekcie,počiatok vstreku,elektrické statusy a samozrejme sychronizáciu.Bez týchto vedomostí si ako vie niekto opätovne zrovnať "výsledok" ?
Ak už išli vstreky von,je nutné im ošetriť špičky,tj vyčistiť tie ultra výstrekové otvorčeky od zúženia (ultrazvuk)
Dosadacia ploška sa jemne lízne frézkou na to určenou,to ukáže či si šikmo stojaci vstrek nevytlačil dosadaciu plôšku.Ak nie je rovná,vstrek bude znova uhýnať do strany.Túto vybitú stranu treba ošetriť aby na ostrých otrepoch nepoškodili nové gumičky,čo spôsobí že je to často ešte horšie než pred opravou.
Pred demontážou vahadielok je rozumné si označiť pozíciu nastavovacej skrutky na ktorej sa nastavuje uhol pre doraz ihly vstrekovača.Tak sa získa informácia pri novom nastavovaní o tom "čo bolo". Pri tej práci je kopec drobných vecí kde sa dá urobiť chyba a celá práca vyjde navnivoč či dokonca hlava definitivne pôjde dole a na vyvložkovanie šachiet pre vstreky.Stačí jeden zlý krok z neznalosti systému.Vždy nové skrutky a pozor!!! kontrolovať hlavičky nastavovacích skrutiek vahadielok a zaslepenia tlaku oleja.
popo
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 29.12.2020 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa popo »

Pri 90 teploty motora pri štarte zatrasie ale nie stále čím teplota
klesa tim to menej trasie,pri teplote 70 vobec neni to ani citit
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0905472207 a 83 neregistrovaných