Strana 1 z 1

VW Passat 1.9 tdi 2001 - unik vody cez expanznu nadobku

Napísané: 16.11.2013 14:09
od používateľa matusgb
Zdravim mam problem s vodou stale ked mu pridam trosku viac vytrati mi vodu cez expanznu nadobku von a je to tam vidno ze je to mokre od toho.....Ak auto nastartujem pocujem ako keby tam zblngala voda az po case prestane ked trocha pobezi motor..... minule ak som siel autom a mal som zapnute kurenie tak zrazu prestal fukat teply vzduch a rucicka na temlomery sla hore potom som sa trosku pohral s tym kurenim zase zacalo ist a sla uz dole ..nema tu niekto s niecim takym skusenosti? Dnes mam volno a planujem vybrat termostat ci to bude robit aj bez neho dakujem za vsetky vase odpovede .....

Napísané: 16.11.2013 17:05
od používateľa VOJTO55
...Keď vymeníš termostat,vymeň aj zátku na nádržke...Ak to nepomôže tak to bude asi tesnenie pod hlavou,prípadne prasknutá hlava...

Napísané: 16.11.2013 17:07
od používateľa tmt905
Ked vies kde ta voda unika, tak to vymen, ak je to hadicka tak daj novu hadicku, alebo tesnenie. Akz expanzky tak vymen tu. Pravdepodobne sa voda zohreje na urcitu teplotu, cim je voda teplejsia tym je v chladiacom systeme vacsi tlak a ked sa dosiahne urcity tlak, tak ta netesnost kde voda unika ten tlak nevydrzi a zacne prepustat ... to je moja teoria .

Inak tvoja otazka sa mi zda byt absurdna, prepac, ale ked vies kde unika voda, tak to proste treba vymenit tu suciastku ved to je samozrejme nie?

Napísané: 16.11.2013 18:27
od používateľa Tomyya
presne taku istu dilemu s takym istim autom som ja riesil par dni dozadu,ale len s takou odlisnostou ze mne to vodu nevytlacalo von cez ex. nadobku,ale kurilo to normalne vsetko ako ma.vsetci sa zhodovali na prasknutom tesneni pod hlavou,niektori typovali prasknuta hlava .ked som im povedal ze ci to nemoze byt vodnou pumpou/menena 27tis km nazad aj s komplet rozvodovou sadou SKF,tak sa vsetci len pousmiali a povedali ze to musi vydrzat akolo 100tis km./len jedneho mechanika co mi spravuje viacej aut hned povedal ze to je vodnou pumpou/ze malo tlaci vodu cez lopatky ci propelu ci co co mi to menoval:D/.dal som mu auto nech mi to urobi,a div sa svete bolo to tou vodnou pumpou.na nejakej oske v tisichrane to bolo uplne vydrne ako keby ta pumpa mala za sebou cez 100tis. 27TIS km

Napísané: 16.11.2013 19:24
od používateľa matusgb
ja som pred max 5 tis daval menit rozvody aj s pumpou tak mi to pride skoro a este dokonca mi daval znackovu nejaku nemecku .....

Napísané: 16.11.2013 19:36
od používateľa Tomyya
ja som tiez daval jednu s tycch drahsich ...je mozne ze aj tebe to robi ta vodna pumpa pretoze moze byt chybna od vyroby.urcity cas vydrzi a potom jednoducho odide na vecny odpocinok :3906: :d :D :d :D :d :D

Napísané: 16.11.2013 19:48
od používateľa radusko351
staci mala netesnost v systeme a zacne ho tlakovat, nemusi to byt hned hlava alebo tesnenie, a ako lakino napisal treba urobit test CO v chladiacej

Napísané: 17.11.2013 10:33
od používateľa matusgb
a ako urobim ten test hmm? inac vcera som vytiahol termostat a nerobi to ziadne zvuky akurat to ze sa nezahrieva auto, termostat som skusal ked bol von a nesiel ...

Napísané: 17.11.2013 10:40
od používateľa vrabec
posledný príspevok je môj, mal sem ten istý problém http://forum.autobazar.eu/vw-passat-200 ... 55714.html

Napísané: 18.11.2013 07:06
od používateľa sagan
Pre matusgb:presne tieto priznaky som mal na sharane 1.9 tdi ale mne este ked som mu viac pridal natlakovalo aj hadice samozrejme prestalo kurit a mal som na jednom valci podfuknute tesnenie pod hlavou dal som ju odtlakovat , prebrusit dal som nove tesnenie nove skrutky a vsetko OK uz 30-tisic km ale bodaj by to bola len vodna pumpa lebo je to robota pre vraha :4012: .

Napísané: 18.11.2013 22:39
od používateľa Tomyya
lakinooo napísal:
Tomyya napísal:presne taku istu dilemu s takym istim autom som ja riesil par dni dozadu,ale len s takou odlisnostou ze mne to vodu nevytlacalo von cez ex. nadobku,ale kurilo to normalne vsetko ako ma.
Takže si riešil úplne niečo iné....

Bude to pravdepodobne tesnenie pod hlavou, treba otestovat chladiacu zmes na spaliny.
vsetci by ste hend iba tesnenie pod hlavou menili.ak mu nelaci von chladiacu zmes tak to nebude ani prasknutou hlavou ani tesnenim.nevieme ci mu tlak v hadiciach.ak by bolo tesnenie tak by niekde vznikal tlak alebo by isla chlad zmes do oleja.priznaky by boli dalsie a to tazsie startovanie,dymenie,strata vykonu..ten passat nema chladic vyfukovych plynov.

Napísané: 19.11.2013 12:22
od používateľa VOJTO55
...matusgb...po zistení a odstránení závady by si mohol napísať čo to bolo...

Napísané: 21.11.2013 16:38
od používateľa matusgb
No po tom ako som vybral ten termostat sa auto samozrejme nenahrieva takze ho ani netocim ani nic vcera kuknem kolko je vody a voda v nadobke nikde nalial som asi 2 litre ale ta voda co tam je je odporna hnusna hrdzava .....pozrel som sa aj na viko kde je olej a sa mi zdalo take trosku ako keby tam bolo vidno znamky po vode tak neviem kua co robit ... asi to uz dam do servisu lebo vidim ze to takto nepojde

Napísané: 21.11.2013 18:14
od používateľa VOJTO55
...Hladinu oleja si kontroloval ??? Nepribúda ???
...Alebo nieje mláka pod autom ??? Je možné aj to,že Ti niekde vyteká a keď je jej málo samozrejme pri zvýšenom výkone začne vrieť aj v expanzke...