VW Golf IV tdi - prasknuta hlava
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 04.06.2008 18:24 Zdieľať na Facebook
VW Golf IV tdi - prasknuta hlava
potreboval by som radu skusenejsich.mam prasknutu hlavu na mojom golfe.moja otazka je co je lacnejsa volba zohnat druhu hlavu a vymenit aj tesnenie neviem co este treba ci kupit druhy motor.prosim o seriozne odpovede
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 24.01.2010 14:12 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Začnem otázkou,je určite prasknutá ? Ako to bolo zistené ? Hlava sa dá dnes dať urobiť skutočne velmi kvalitne,je to mnohokrát odskúšané,my to nosíme do Maďarska,inde možno inam,ja hovorím za seba. Cena je iste v konečnom efekte lepšia ako kúpa takej ktorá zrovnanie vyžaduje.Ja si hlavy priečne a pozdlžne premeriam brúsenou šablonou,ak je rovná a nemá ryhy a pod.tak nedávam zrovnávať.Nikdy sa mi to nevymstilo.
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.05.2008 19:19 Zdieľať na Facebook
Raz som nieco podobne riesil a zhanal firmu co to robi. Nasiel som na SK niekde okolo BB - ZV, robia zvaranie hlav aj s tlakovou skuskou (teda preverenim kvality zvaru ci netecie) a zarukou na zvar. Robia hocijake hlavy aj dodavky a nakladiaky takze tvoja isto nebude problem. Skus nieco vygooglit, a popytas sa na cenu a budes vediet cio oprava alebo vymena. Moj nazor je taky ze oprava. (zavarenie)
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
len tak pre zaujimavost, mam Omegu 2.2 16 V r.v. 2000, menena hlava, tesnenia, vsetky tesnenia, simeringy a podobne (motor zral vsetko mozne, vodu, olej)
Hlava cca. 170 eur + nasledne tlakovanie, brusenie, dokopy 350 eur.
Tesnenia pod hlavu 170 eur (vsetko GM), olej, filtre, sviecky, termostat a podobne prklotinky, zastavil som sa na konecnej sume 700 eur. Motor ide ako hodinky. Tiez som uvazoval o vymenene agregatu, je vela dovezenych Vauxhallov v Polsku, ale aspon mam istotu, ze moj agregat pobezi dalsich xxx tis. km bez zasahov.
Hlava cca. 170 eur + nasledne tlakovanie, brusenie, dokopy 350 eur.
Tesnenia pod hlavu 170 eur (vsetko GM), olej, filtre, sviecky, termostat a podobne prklotinky, zastavil som sa na konecnej sume 700 eur. Motor ide ako hodinky. Tiez som uvazoval o vymenene agregatu, je vela dovezenych Vauxhallov v Polsku, ale aspon mam istotu, ze moj agregat pobezi dalsich xxx tis. km bez zasahov.
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 04.06.2008 18:24 Zdieľať na Facebook
no sme aj natlakovali system nikde nepusta este volaku tekutinu ide naliat mechnik do obehu aby sa utvrdilo ze je hlava alebo tesnenie v prdeli.len olej je ok ziadna srckovita kremova farba ani na vicku tak neviem.voda mi stale pusti ked idem po dialnici okolo 150km chvilku a potom mi na palubaku ukaze kontrolku doliat vodu neviem co to je nieze sa vymeni hlava a zbitocne.
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 13.01.2009 12:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1356
- Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
- Bydlisko: TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 118
- Dátum registrácie: 07.01.2009 14:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 04.06.2008 18:24 Zdieľať na Facebook
no teplotu pred tym kym sme vymenili termostat sa mi nikdy nepodarilo zohriat na 90stupnou teras uz hej aj vodna pumpa bola skontrolovana ale este ras sa skontroluje a vodu mi vyhodi ked idem dlhsie okolo 150km/h a na druhy den rano ked nastartujem tak mi ukaze na palubaku ze mi treba doliat vodu ,dakedy pocas jazdy cez leto .ale ked idem do 130 tak ani nie a pomeste dlho trva dokym mi zasvieti.nasli sme nejake netesnosti vymenili sa eskapasky teras menej dolievam ked idem 150km/h par km tak pol litra pred tym mi vcuclo celu vodu a som ccca2l dolieval aj viac.uz som to tu pisal ideme este vyskusat nejaku tekutinu naliat ci neviem ako to mechanik vie na zistenie ci je nejaka trhlina na hlave alebo tesnenie.ale v oleji nemam nic ziadnu kavovu farbu to mi neda ze to neviem ci bude hlava alebo tesnenie asi nieco ine neviem radte prosim lebo uz sa to tiahne vyse pol roka
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 04.06.2008 18:24 Zdieľať na Facebook
no vodu ked je zohriaty na 90tke ked idem po dialnici rychlejsie ako130 tak potom cez leto aj pocas jazdy mi ukaze na palubaku mi zasvieti a dakedy na druhy den rano ked nastartujem.ventilator mi asi 2rychlost nezapina moze to byt aj tym?a v olej je cisty ziadna kavova farba.a nevsimol som si ze by mi nejak vela dymilo
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 52 neregistrovaných