Subaru Outback 2.5i
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 19.03.2018 23:03 Zdieľať na Facebook
Subaru Outback 2.5i
Zdravím,
Celkom ma zaujal tento inzerát ( https://auto.bazos.sk/inzerat/102651954 ... ck-25i.php )
Len som si nie celkom istý tými kilometrami ... do boxerov sa nevyznám moc tak sa nejdem hrať na múdreho a zaujímal by ma aj názor niekoho iného či jento auto ešte pár rokov používatelné
Celkom ma zaujal tento inzerát ( https://auto.bazos.sk/inzerat/102651954 ... ck-25i.php )
Len som si nie celkom istý tými kilometrami ... do boxerov sa nevyznám moc tak sa nejdem hrať na múdreho a zaujímal by ma aj názor niekoho iného či jento auto ešte pár rokov používatelné
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Za mna jednoduchá údržba, určite bude žrať olej, ked občas nejde tempomat, tak je chyba najčastejšie ohladne emisií, alebo sem tam problém okolo ABS (vadný snímač, kábel)
Občas svieti ABG, často je chyba v panely pod speťákom, kde je kontrolka pre ABG spolujazdca, alebo potom niektorý konektor pre ABG, pásy, na sedačke ich je tri prdele...
Treba pozrieť motor zospodu, ak je otečený od oleja tak už púšťajú tesnenia pod hlavami. Motor inak jednoduchý, vôle sa nastavujú jak na starej MBčke, za studena môže byť počuť klepanie, robí to hydraulický napínak remena
Otestovať pohon jazdou pár km a potom na nejakom placi urobiť pár kolečiek či sa nezačne priečiť pri rozbiehani a plnom rajde - opotrebený (zapečený) medzinápravový diferák. Iba u áut čo si ho pomýlili s traktorom
Mám Legacy ale AT, ale mám len necelých 250tkm, mám ho 8 rokov
Za mna premyslená technika, dôležité veci krásne prístupné, horšie sa menia sviečky ak človek nemá patričný vercajch. Najideálnejšia na to je 3/8" gola, úplne presne vychádza dlžka predlženie 150mm + sviečkový orech 18mm, vtedy výmena úplne bez problému.
Sada rozvodov s vodnou pumpou cca 200€, robota na 1,5h (ak má človek prípravok na povolenie remenice z kluky
Outback má vzadu samonivelačné tlmiče, sú dosť drahé, auto musí mať zhodnú medzeru medzi kolesom a blatníkom
Na tie kilometre asi primeraná cena, je tam dobastlený nejaký pochybný panel, má ta byť iba schránka, na mnohých rádiach nefunguje CD menič
Občas svieti ABG, často je chyba v panely pod speťákom, kde je kontrolka pre ABG spolujazdca, alebo potom niektorý konektor pre ABG, pásy, na sedačke ich je tri prdele...
Treba pozrieť motor zospodu, ak je otečený od oleja tak už púšťajú tesnenia pod hlavami. Motor inak jednoduchý, vôle sa nastavujú jak na starej MBčke, za studena môže byť počuť klepanie, robí to hydraulický napínak remena
Otestovať pohon jazdou pár km a potom na nejakom placi urobiť pár kolečiek či sa nezačne priečiť pri rozbiehani a plnom rajde - opotrebený (zapečený) medzinápravový diferák. Iba u áut čo si ho pomýlili s traktorom
Mám Legacy ale AT, ale mám len necelých 250tkm, mám ho 8 rokov
Za mna premyslená technika, dôležité veci krásne prístupné, horšie sa menia sviečky ak človek nemá patričný vercajch. Najideálnejšia na to je 3/8" gola, úplne presne vychádza dlžka predlženie 150mm + sviečkový orech 18mm, vtedy výmena úplne bez problému.
Sada rozvodov s vodnou pumpou cca 200€, robota na 1,5h (ak má človek prípravok na povolenie remenice z kluky
Outback má vzadu samonivelačné tlmiče, sú dosť drahé, auto musí mať zhodnú medzeru medzi kolesom a blatníkom
Na tie kilometre asi primeraná cena, je tam dobastlený nejaký pochybný panel, má ta byť iba schránka, na mnohých rádiach nefunguje CD menič
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
To by muselo byť ku-rva rozhasené aby do toho šlo behom chvíle 2500€
Jasné že veci ako alternátor, štartér, či klíma kompresor majú svoju životnosť, ale sú to ND čo kúpi za facku.
Kardan je doma napríklad ne-repasovatelný, druhý kúpi za 100€, firma mu ho zrepasuje za 250€, alebo môže aj nový za 900€
Druhý motor za 1000€, prevodovka je za facku
Jasné že veci ako alternátor, štartér, či klíma kompresor majú svoju životnosť, ale sú to ND čo kúpi za facku.
Kardan je doma napríklad ne-repasovatelný, druhý kúpi za 100€, firma mu ho zrepasuje za 250€, alebo môže aj nový za 900€
Druhý motor za 1000€, prevodovka je za facku
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných