Subaru XV 1.6i - skusenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 12.03.2016 18:42 Zdieľať na Facebook
Subaru XV 1.6i - skusenosti
Zdravím. Potreboval by som info ako je to s motorom 1.6 čo je v XV-ku kod motora mýlim že je FB16.Viem že je to dosť slabé .Skôr ma zaujíma spoľahlivosť- s boxerom nemám skúsenosť. Všade iba info na FB20.Ako je to s vôľou ventilov- kedy sa robí... Musí motor von? Ďakujem za každé info.
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Neporadim Ti, co sa tyka ventilovej vole. Ale fb20 mal problemy okolo spotreby oleja, ale to je dan dnesnych motorov vyzadujucich ultrariedke oleje, kvoli co najmensiemu treniu a teda co najnizsim emisiam.
Pri kupe auta, po skusobnej jazde skontroluj hladinu oleja. A opytaj sa predavajuceho, kolko treba doliat od vymeny do vymeny. USA fora odporucaju skratenie intervalu vymeny oleja na 7500 km.
Pri kupe auta, po skusobnej jazde skontroluj hladinu oleja. A opytaj sa predavajuceho, kolko treba doliat od vymeny do vymeny. USA fora odporucaju skratenie intervalu vymeny oleja na 7500 km.
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
moja žena jazdila hybridom dialnicu s plynom na podlahe a ani s OW20 to nebralo nič - žiadne dolievanie sa nekonalo. Teraz rovnako turbobenzin od suzuki, ľahkobežná 5W30 a rovnako olej neberie. Tak to nebude o oleji ale o konštrukcii.
Zato klasický starý nissan kde sa výmeny zanedbali bral celkom hojne až som pri 5W50 a niečo si stále vezme ale už prijateľne.
Zato klasický starý nissan kde sa výmeny zanedbali bral celkom hojne až som pri 5W50 a niečo si stále vezme ale už prijateľne.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ty už prosím ťa prestan s tým primitívnym motorom, lebo niekto ten primitívny atmo motor zrovna chce
Ked už XV tak určite 2.0i spotreba len mierne vyššia a aj nejaká výkonová rezerva
Nastavenie ventilov - je to problém hlavne áut s vysokým nájazdom a dosť problém áut s LPG.
Lenže FB motory sú priamovstrekové a tam LPG moc ludí asi nemá. Neviem ako to je presne riešené u FB, ale u starších EJ boli hrnčekové zdvihátka a pre nastavenie vôli bolo treba nové a jedno stálo cca 25€. Takže samotné vybratie motora nie je nejaká položka (iba problém pre mechanikov čo to v živote nevideli), cenu tvorí hlavne spotrebný material
Ked už XV tak určite 2.0i spotreba len mierne vyššia a aj nejaká výkonová rezerva
Nastavenie ventilov - je to problém hlavne áut s vysokým nájazdom a dosť problém áut s LPG.
Lenže FB motory sú priamovstrekové a tam LPG moc ludí asi nemá. Neviem ako to je presne riešené u FB, ale u starších EJ boli hrnčekové zdvihátka a pre nastavenie vôli bolo treba nové a jedno stálo cca 25€. Takže samotné vybratie motora nie je nejaká položka (iba problém pre mechanikov čo to v živote nevideli), cenu tvorí hlavne spotrebný material
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní