Strana 1 z 1

Seat Cordoba 2002 1.4 - s akym inym autom ma podobne diely

Napísané: 26.11.2015 19:38
od používateľa 95martin
Zdravim,
chcel by som poradiť, ak niekto bude vedieť, poteším sa.

Kupil som si Cordobu 2002 sedan, 1.4 55 kw kod motora AUA.
A zaujimalo by ma ci nejake ine auto (asi len seat ) ma podobne diely interieru, napr klucky,kedze tie plastove sa lamu, popripad madlo,sedacky,a pod.

A dalsia vec, motor / prevodovka ci sa davala do inych aut, ako napr. fabia , polo nemali rovnaky motor ?

Dakujem za info.

Napísané: 26.11.2015 21:45
od používateľa gabor25
ten istý interiér má len ibiza.Prečo ?kupil si nejakí vrak a chceš ho dat dokopy?interiér aj motor chceš menit? :41c2:

Napísané: 26.11.2015 21:50
od používateľa patko1
prevodovku aj tapacire dveri ti dam za par eur ak ti budu treba, zavadzia mi to niekde v dielni

Napísané: 26.11.2015 22:03
od používateľa mhlavaty
Úprimne vzaté si položil tak kolosálne naivno - hlúpu otázku že ak by si mal dostať na ňu odpoveď tak by to do rána nešlo stihnúť.
Ale aspoň toľko že Inca a Ibiza sú sestry
Motory sú komplet v celom spektre grupy tj sú všade,len sa im často mení kódovanie napr AUA je v čase od 05.00 - 03.02
nasledovalo BBY od 04.02 - 05.04
potom BKY od 05.04 - 03.08
motor stále ten istý
takže ...nezodpovedateľné pre obrovské kvantum variácií

Napísané: 26.11.2015 22:28
od používateľa 95martin
Pre vysvetlenie, nekupil som vrak, len v horsom stave zvnutra. A kedze o auto sa staram chcem vymenit nejake tie diely. Jedna sa konkretne o predny tapacir dveri(madla,klucky,), pokial viem tak na vsetkych vw sa to oscuha a latka sa odlepuje, u seatov sa klucky lamu lebo su z plastu.

A o motor/preovodvku sa zaujimam zo zvedavost iaby som vedel co mam v aute, niesom tak technicky zdatny aby som si poskladal v garazi puzzle a tym vymenil motor prevodovku. Av tych kodovych oznaceniach motrov sa tiez velmi nevyznam preto som polozil tuto pre niektorých nezmyselnu otaz.

Ak tym kodom motorov, urcite sa viac vyznas ako ja to nepochybujem no ja mam kod aua a mma datum vyroby 12/2002, to podla tvojho by uz mal byt iny....či?

patko1 mas spravu.
Dakujem ak vas este niečo napadne napiste. budem len rad.

Napísané: 26.11.2015 22:45
od používateľa mhlavaty
Odchylku tých pár mesiacov si netreba všímať,motor sa nevyrobí v ten istý dátum ako auto,skladá sa zo zásob hoci aj dvojročných

Napísané: 26.11.2015 22:49
od používateľa 95martin
Rozumiem dakujem za vysvetlenie.

Napísané: 27.11.2015 09:17
od používateľa VLADY
95martin napísal:...... Jedna sa konkretne o predny tapacir dveri(madla,klucky,), pokial viem tak na vsetkych vw sa to oscuha a latka sa odlepuje, u seatov sa klucky lamu lebo su z plastu.
......

Kde jenom udelali sudruzi z NDR chybu?
Aj na iných značkách aut sú tapacíre handrové a rúčky plastové a všetko drží celú dobu bez problému, nič sa neodlepuje nič nepraská... Takže nekvalitné lepidlo a nekvalitný plast....A taká chýrečná značka VW to má pod palcom :4090: :40bd:

Napísané: 27.11.2015 09:40
od používateľa patko1
s madlami a ich povrchom bojoval VW velmi dlho, ta vrstva co sa z toho supala nebola velmi pekna. Ale to iste aj napriklad Alfa romeo, vcera som sedel v jednej GT 2007 a tie rukovate tlacitka a podobne potiahnute tym maakym neviem cim to cista hroza. Akoze keby to davali len prve roky a hned po zisteni ze to neni OK vymenili upravili ale montovat to roky rokuce to je fakt na hlavu. Tak ked neviem naniest na plast vhodny material tak ho necham radsej surovy cierny a nie ze tam na to napatlam hocico

Napísané: 27.11.2015 12:09
od používateľa 95martin
Ono to vyzera fajn istu dobu, par rokov, neviem ,ale potom je to v dezolatnom stave rpeto sa pytam a informujem

Napísané: 27.11.2015 12:53
od používateľa mhlavaty
patko1 napísal:s madlami a ich povrchom bojoval VW velmi dlho, ta vrstva co sa z toho supala nebola velmi pekna. Ale to iste aj napriklad Alfa romeo, vcera som sedel v jednej GT 2007 a tie rukovate tlacitka a podobne potiahnute tym maakym neviem cim to cista hroza. Akoze keby to davali len prve roky a hned po zisteni ze to neni OK vymenili upravili ale montovat to roky rokuce to je fakt na hlavu. Tak ked neviem naniest na plast vhodny material tak ho necham radsej surovy cierny a nie ze tam na to napatlam hocico

Ano je to na hlavu.Ale zákazník je na hlavu ešte viac,pretože keby pragmaticky dali iba plast tak by to dnešným buzíkom pripadalo "lacné".Takto je to "kvalitný" interiér a po rokoch si predsa má kúpiť nový diel ak sa starý šúpe.ozaj neviem v kom je väčšia chyba.Všetko je v najväčšom poriadku,kto chce kvalitu,má ju mať

Napísané: 27.11.2015 13:02
od používateľa patko1
niektori kajnšmetkovia si to oblepia este pre istotu carbonovou foliu a potom je to uz len kozmicka dokonalost :2f93:

Napísané: 27.11.2015 21:42
od používateľa VLADY
Inak nepoznám zariadenie, kedy by sa tá vrchná vrstva časom nešúpala dole a nezmenila povrch na nechutný lepkavý ušmudlaný nechtom oškrabateľný... Je jedno či to sú tlačítka na volante alebo povrch fotoaparátu...skrátka toto nejak nevyšlo respektíve je to zámer ...aby po pár rokoch mal človek o dôvod viac, meniť funkčný výrobok za nový.Len kvôli povrchu.... :::

Napísané: 28.11.2015 19:36
od používateľa marko2
je to len kšeft.inak by sa kupovali len blatniky a svetla.

:d :D takto sa predavaju aj klučky na dvere.nemec vie čo robi to je fakt pravda.hlavne ide o kvalitu. :40bd:

Napísané: 29.11.2015 12:19
od používateľa petyy
no mal som ibizu 2001 a môžem potvrdiť, že ten interiér ako z kvetu makového a navyše to kde tu aj hrdzavelo... Také auto na 6-7 rokov ...