Saab 9-5 3,0 TiD - aké vstrekovače? ☺
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 26.04.2011 15:23 Zdieľať na Facebook
Saab 9-5 3,0 TiD - aké vstrekovače? ☺
Zdravím potreboval by som vediet presne či sa v tomto motore (3,0TiD teda 3,0 Isuzu 6DE1) používaju vstreky Denso alebo Delphi (resp. iné i ked bosch to urcite nieje) a ešte či nemá niekto skúsenosť kde v SR alebo u našich susedov robia pre tieto vstreky repas. Tento motor sa použiva aj v Opli Vectra C, Renaulte Vel Satis a Espace.
-
- Príspevky: 3393
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 48
- Dátum registrácie: 03.01.2009 14:55 Zdieľať na Facebook
ja mam prave renault grand espace stymto vykokotenym motorom od isuzu takze ak by ti pasli vstreky mozem ti ich posunut ak by si mal zaujem ale prodem na sk az koncom juna.tento motor je fakt smutna histori ze to dakto povolil aj vyrabat som tam trikrat menil tesnenia pod hlavami a nakoniec manik rozobral motor a zistil ze je vlozka prasknuta hold smula este ktomu su tam aj tie kurvy vlysovane.moj nazor vykasli sa na take auto stak nepodarenim motorom tot moja skusenost
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 11.12.2008 09:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 26.04.2011 15:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 07.04.2008 17:03 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 26.04.2011 15:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 11.12.2008 09:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
Mat nove auto s tymto motorom môže byt super. Jazdenemu by som sa zdaleka vyhol. Pozeral som po vectrach s tymto motorom kym som ho nedostal do dielne.Stravil som s nim dva tyždne. Snimače sa hybu od 70 Eu všetko ostatne tak od 300, na všetko čakačka min. 3 dni a len orginal diely. Na slovensku su s nim minimalne skusenosti aj v značkovych servisoch.Mne odporučali ist do madarska do sabu, že tam su na tom lepšie.
Spravit na nom hocičo bez aspon hodinovej rozoberačky je takmer nemožne.
Na českych forach najdeš viac o nom ale malo chvali. Okrem nespolahlivej elektroniky a kablovačky časte mechanicke problemy, hlavne s blokmi motorov a hlavami.
Posledny bezudržbovy motor od isuzu bola 2,8 td. Z tych modernych maju radost už len v servise. Na každom su min 2 riadiace jednotky z ktorych sa aspon jedna raz pokazi.
Dan za technicky pokrok.
Na tvojom mieste by som to zpojazdnil a predal dalšiemu optimistovi.
K tvojej teme, su tam 4 pinove vstreky ovladane z dvoch riadiacich jednotiek. Prepad nafty sa tam neda skontrolovat, jedine vstreky von a na stolicu.
Spravit na nom hocičo bez aspon hodinovej rozoberačky je takmer nemožne.
Na českych forach najdeš viac o nom ale malo chvali. Okrem nespolahlivej elektroniky a kablovačky časte mechanicke problemy, hlavne s blokmi motorov a hlavami.
Posledny bezudržbovy motor od isuzu bola 2,8 td. Z tych modernych maju radost už len v servise. Na každom su min 2 riadiace jednotky z ktorych sa aspon jedna raz pokazi.
Dan za technicky pokrok.
Na tvojom mieste by som to zpojazdnil a predal dalšiemu optimistovi.
K tvojej teme, su tam 4 pinove vstreky ovladane z dvoch riadiacich jednotiek. Prepad nafty sa tam neda skontrolovat, jedine vstreky von a na stolicu.
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 07.04.2008 17:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 26.04.2011 15:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných