Saab 9-5 3,0 TiD - aké vstrekovače? ☺

Diskusia ohľadne vozidiel značky Saab

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mjrvasilij
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 26.04.2011 15:23
Zdieľať na Facebook

Saab 9-5 3,0 TiD - aké vstrekovače? ☺

Príspevok od používateľa mjrvasilij »

Zdravím potreboval by som vediet presne či sa v tomto motore (3,0TiD teda 3,0 Isuzu 6DE1) používaju vstreky Denso alebo Delphi (resp. iné i ked bosch to urcite nieje) a ešte či nemá niekto skúsenosť kde v SR alebo u našich susedov robia pre tieto vstreky repas. Tento motor sa použiva aj v Opli Vectra C, Renaulte Vel Satis a Espace.
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

bude to delphi.. ale je zaujimave, ze v aftermarketoch ich nemaju... na prd kchar a este aj nahradne diely nedostat.. dobre, ze to zavreli
deviliam78
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 03.01.2009 14:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa deviliam78 »

ja mam prave renault grand espace stymto vykokotenym motorom od isuzu takze ak by ti pasli vstreky mozem ti ich posunut ak by si mal zaujem ale prodem na sk az koncom juna.tento motor je fakt smutna histori ze to dakto povolil aj vyrabat som tam trikrat menil tesnenia pod hlavami a nakoniec manik rozobral motor a zistil ze je vlozka prasknuta hold smula este ktomu su tam aj tie kurvy vlysovane.moj nazor vykasli sa na take auto stak nepodarenim motorom tot moja skusenost :41c2:
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

Daju sa objednat cca 340 Eu za kus.
Aky maš ale problem, že by to nebola zbytočna investicia.
pu747as1
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 11.12.2008 09:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pu747as1 »

0907 719 226, alebo ss
mjrvasilij
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 26.04.2011 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjrvasilij »

no ono toto je prvy problem ktory je konkretne na tomto aute... zacina klesat tlak na vstrekoch ale uz ma to aj pravo...

for deviliam78 aku cenu by si ponukal za vstreky???

nove tam kupovat nechcem darmo bolo by to poriadne nakladne do sestivalca
Bjukemen
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 07.04.2008 17:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Bjukemen »

..je to fakt až taky šrot tento motor.?..takže na nejake ladenie chip atd. treba rovno zabudnuť.?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

jejda... vitaj.

ano je to sialeny crep, oproti tomu je 2.0tdi hotovy anjel. EGRko na ten motor VRAJ stoji 48.000 korun... v Renolte. Saab je este drahsi ked sa nemylim.
mjrvasilij
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 26.04.2011 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjrvasilij »

ja osobne som s tymto motorom zatial ziaden problem nemal iba klasicky servis ako u kazdeho auta teda vymena naplni, filtrov atd... az teraz pri 200.000km zacal stracat tlak na vstrekoch
pu747as1
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 11.12.2008 09:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pu747as1 »

bez patricneho servisu je kazdy motor crep...... osobne si nemyslim, ze je problemovy pokial ma vsetko to co mam mat
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

Mat nove auto s tymto motorom môže byt super. Jazdenemu by som sa zdaleka vyhol. Pozeral som po vectrach s tymto motorom kym som ho nedostal do dielne.Stravil som s nim dva tyždne. Snimače sa hybu od 70 Eu všetko ostatne tak od 300, na všetko čakačka min. 3 dni a len orginal diely. Na slovensku su s nim minimalne skusenosti aj v značkovych servisoch.Mne odporučali ist do madarska do sabu, že tam su na tom lepšie.
Spravit na nom hocičo bez aspon hodinovej rozoberačky je takmer nemožne.
Na českych forach najdeš viac o nom ale malo chvali. Okrem nespolahlivej elektroniky a kablovačky časte mechanicke problemy, hlavne s blokmi motorov a hlavami.
Posledny bezudržbovy motor od isuzu bola 2,8 td. Z tych modernych maju radost už len v servise. Na každom su min 2 riadiace jednotky z ktorych sa aspon jedna raz pokazi.
Dan za technicky pokrok.
Na tvojom mieste by som to zpojazdnil a predal dalšiemu optimistovi.

K tvojej teme, su tam 4 pinove vstreky ovladane z dvoch riadiacich jednotiek. Prepad nafty sa tam neda skontrolovat, jedine vstreky von a na stolicu.
Bjukemen
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 07.04.2008 17:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Bjukemen »

..no tak ich po*ebať s takým výmyslom :(
mjrvasilij
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 26.04.2011 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjrvasilij »

RIEŠENIE

uplne som zabudol na tuto temu kedze problem sa uz vyriesil ale tak dodatocne... este raz sa precistila cela palivova sustava, vytiahli sa zbytky nafty z nadrze, skontrolovali sa tesnenie na filtri a vsetko znova slape ako hodinky... stalo ma to len jednu flasku :3906:
Oktavio19
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 21.12.2010 15:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Oktavio19 »

firma dekarbo.. repas, pezinok tc 0905459346 repas cca 500-600e
Napísať odpoveď

Návrat na "Saab fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní