Renault Kadjar 2015 benzín 96 kW
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Renault Kadjar 2015 benzín 96 kW
Ty kokos - po 50 tisícoch remeň??? nepodtáčať????(benzín) ???? benzín v oleji???vsevetko napísal: ↑02.01.2023 10:35 "Spoľahlivý " Peugeot https://garaz.tv/player/IMixqgZSJwYU3NRp4T0e?type=VIDEO
A to rovnaká firma vyrobila motor, ktorý mi šlape v traktore 20 rokov s tými istými rozvodmi čo mal ešte ako auto.
Neuveritelné.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
- db69
- Príspevky: 926
- Dátum registrácie: 18.06.2020 19:48
- Bydlisko: okr. Galanta Zdieľať na Facebook
Re: Renault Kadjar 2015 benzín 96 kW
oco.Ty kokos - po 50 tisícoch remeň??? A čo das auto 1,2 tsi ? výmena "reťaze" pri každej druhej vymene oleja( 2x 15000km)
-
- Príspevky: 1625
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: Renault Kadjar 2015 benzín 96 kW
oco13 ma este aj trenky po pradedovi a vymeni ich az ked zhniju v rozkroku.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Renault Kadjar 2015 benzín 96 kW
Kdeže - trenky mám z igelitu - lebo pod foliou všetko lepšie rastie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
Re: Renault Kadjar 2015 benzín 96 kW
len treba vela zalievat a hnojit
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 12.06.2012 20:22 Zdieľať na Facebook
Re: Renault Kadjar 2015 benzín 96 kW
niekedy sačí klučky vyumývať liehom, keď sú veľmi zanesené voskom z umyvarky. Ináč treba vymeniť kľučky.
-
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 11.05.2011 11:57 Zdieľať na Facebook
Re: Renault Kadjar 2015 benzín 96 kW
lubos zimovcak napísal: ↑02.01.2023 10:01 Na hdi mam vyše 1 mil km..., akonáhle prišli na trh, už som ho bral, ešte začiatkom roku 2000
Vynikajúce motory, aj 2,2hdi.
Na diesloch celkovo od Peugeotu, okolo 1,5-1,6 mil, +ďalšie diesle a benzíny.
Okrem Nissanu 2.0 benzin a Mazdy 626,tiež benzín, nebolo nič spoľahlivejšie.
serus...prosím Ťa...tie novšie blueHDI sú o moc horšie od tých starších HDI?
-
- Príspevky: 1625
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: Renault Kadjar 2015 benzín 96 kW
Ak skratis vsetky intervaly vymien na polovicu, potrapi ta casom iba adblu nadrz.
-
- Príspevky: 3436
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Renault Kadjar 2015 benzín 96 kW
Blue HDI nepoznám. Ale prakticky má ad blue výrobnú chybu, kedy menia nádržky ako na bežiacom páse, oprava v of servise cca 1000 eur.
Osobne, od Peugeotu iba manuál a solenoidy vstrekovače. Ale hlavne, dobrú naftu. A tankovať iba plnú nádrž, žiadne 10-30 l tankovanie. Olej iba Total, naftový filter mením spolu s výmenou oleja, cca+-20.000 km. Poruchy na motoroch: okolo 380-420.000 odídu uhlíky na alternatore, prípadne jeho ložisko , každých cca 250-300.000 tyčky stabilizátorov, stoja asi 15 eur, remenica torznych kmitov drží stále, na 406 odchádzala každých 150-200.000 km, na 607 si nepamätám, či sa menila, asi áno.
Žiarovky xenón vydržali vyše 300, treba dávať pozor na baterku, akonáhle trvá štart o chlp dlhšie, umrie z ničoho nič..., rovnako ako kľúč, bohužiaľ, už sa nedobija, keď je v spínačke, baterka v kľúči nemá problém odísť aj za rok, ale to môže byť aj slabou batériou už od kúpy. Od nova vydržala v kľúči asi 9-10 rokov, batéria v aute detto.
Stierače vydržali 10 rokov, stále stierali perfektne, len už úplne stvrdli a boli hlučné.
Olej v prevodovke každých cca 160-200, ešte v daždi nefungujú kľučky, občas odchádzajú.
508 je až neuveriteľne spoľahlivá. Klop klop na drevo.
Čo neskutočne rozčuľuje, aspoň u mňa, je pohodlie 0,001, novinárom, čo trepu klišé o pohodlí, nedať mesiac jesť.., tvrdé sedačky, tvrdý sedák, vysuvacia časť pod kolená je o ničom. Max som vydržal 600 km, inak, už po 250 km prichádza kríza.
Keď si spomeniem na hlboké, plyšové, mäkkučké sedačky z 405 SRDT, či kožené zo 607, chcel by som dostať do rúk toho idioota, čo navrhoval sedenie v 508
Dávam si 1-2 podušky , prosto, otras
Vynikajúca je vzduchová bedrova opierka, plus vynikajúce bixenony.
Ešte otravuje: hádzanie prasiatok od budíka, pod určitým uhlom slnka, normálny človek by schoval budíky do hĺbky prístrojovej dosky, tu z boku nie je ochrana .
A zároveň tie imitácie hliníka v interiéri, tiež oslepuju, tiež top hlúposť, ale tie sú už pomaly všade, v každom vergli.
Fap je ešte pôvodný, pred cca 360, ani eloys som ešte nedolieval. Akurát, že ma v of servise potešili, že výmena stojí cca 2000, spolu s kat..,prosto, Peugeot sa zbláznil.
Este spotreby : Najvyššia dosiahnutá, na R1, 8-8,1 l, priemerna rýchlosť vyše 150 km /h, najnižšia, tiež na R1, 2,7, zarovno s kamiónmi.
V priemere treba počítať od 4,3, pri troche snahy a nervov, až po cca 5,5.
Dojazd od 1300 km vyššie, 1500-1600 úplne v pohode, 1700+ už treba chodiť podľa vyhlášky a nešaškovať. Ideálna rýchlosť na nízku spotrebu je cca 110 km/h, sprevodovanie je dllheee, ako týždeň do výplaty, prevodovka je zufalost sama, naposledy taka mizerná bola v 405, myslím jej presnosť.
Spojka, 2-hmota sú večné, pri troche rozumu.
Osobne, od Peugeotu iba manuál a solenoidy vstrekovače. Ale hlavne, dobrú naftu. A tankovať iba plnú nádrž, žiadne 10-30 l tankovanie. Olej iba Total, naftový filter mením spolu s výmenou oleja, cca+-20.000 km. Poruchy na motoroch: okolo 380-420.000 odídu uhlíky na alternatore, prípadne jeho ložisko , každých cca 250-300.000 tyčky stabilizátorov, stoja asi 15 eur, remenica torznych kmitov drží stále, na 406 odchádzala každých 150-200.000 km, na 607 si nepamätám, či sa menila, asi áno.
Žiarovky xenón vydržali vyše 300, treba dávať pozor na baterku, akonáhle trvá štart o chlp dlhšie, umrie z ničoho nič..., rovnako ako kľúč, bohužiaľ, už sa nedobija, keď je v spínačke, baterka v kľúči nemá problém odísť aj za rok, ale to môže byť aj slabou batériou už od kúpy. Od nova vydržala v kľúči asi 9-10 rokov, batéria v aute detto.
Stierače vydržali 10 rokov, stále stierali perfektne, len už úplne stvrdli a boli hlučné.
Olej v prevodovke každých cca 160-200, ešte v daždi nefungujú kľučky, občas odchádzajú.
508 je až neuveriteľne spoľahlivá. Klop klop na drevo.
Čo neskutočne rozčuľuje, aspoň u mňa, je pohodlie 0,001, novinárom, čo trepu klišé o pohodlí, nedať mesiac jesť.., tvrdé sedačky, tvrdý sedák, vysuvacia časť pod kolená je o ničom. Max som vydržal 600 km, inak, už po 250 km prichádza kríza.
Keď si spomeniem na hlboké, plyšové, mäkkučké sedačky z 405 SRDT, či kožené zo 607, chcel by som dostať do rúk toho idioota, čo navrhoval sedenie v 508
Dávam si 1-2 podušky , prosto, otras
Vynikajúca je vzduchová bedrova opierka, plus vynikajúce bixenony.
Ešte otravuje: hádzanie prasiatok od budíka, pod určitým uhlom slnka, normálny človek by schoval budíky do hĺbky prístrojovej dosky, tu z boku nie je ochrana .
A zároveň tie imitácie hliníka v interiéri, tiež oslepuju, tiež top hlúposť, ale tie sú už pomaly všade, v každom vergli.
Fap je ešte pôvodný, pred cca 360, ani eloys som ešte nedolieval. Akurát, že ma v of servise potešili, že výmena stojí cca 2000, spolu s kat..,prosto, Peugeot sa zbláznil.
Este spotreby : Najvyššia dosiahnutá, na R1, 8-8,1 l, priemerna rýchlosť vyše 150 km /h, najnižšia, tiež na R1, 2,7, zarovno s kamiónmi.
V priemere treba počítať od 4,3, pri troche snahy a nervov, až po cca 5,5.
Dojazd od 1300 km vyššie, 1500-1600 úplne v pohode, 1700+ už treba chodiť podľa vyhlášky a nešaškovať. Ideálna rýchlosť na nízku spotrebu je cca 110 km/h, sprevodovanie je dllheee, ako týždeň do výplaty, prevodovka je zufalost sama, naposledy taka mizerná bola v 405, myslím jej presnosť.
Spojka, 2-hmota sú večné, pri troche rozumu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 57 neregistrovaných