Strana 3 z 6

Napísané: 27.07.2021 13:11
od používateľa mhlavaty
smarik napísal:Opel sa vyraba len preto, aby fiat nebol najhorsi na svete.
Zhuba tak

V rozmanitosti je krása.Včely sedia v kvete,muchy v hovne,obe sú spokojné

Napísané: 27.07.2021 14:12
od používateľa zetor 7245
lubos zimovcak napísal:Zaujímavé je, že v Nissane X trail si 1,6 pochvaľujú, žerie malo, aj v pohode pod 6l...,aj nájazdy slušne

Neviem ci si ho pochvaluju no zaujimave je ze nissan sa vratil s novym modelom X-trailu k 2.0dci..Preco asi :4012:

Napísané: 27.07.2021 14:30
od používateľa YxoYpsilono
mp3turbo napísal:>>

nevies jazdit - 1.0 s vykonom XY nemoze jazdit rovnako ako 2.4 s vykonom ABC

ked tu 2.4ku poriadne vysoko tocis
no najazdil som s tou 2,4 mozno 30 000 km a na prstoch ruky spocitam, kedy som tocil nad 4000 otacok :4012:

A to pritom jazdim dost svizne lol


Ja to vidim tak, ze do 3000 otacok ide velmi svizne aj 1.0 TSI a nad 3000 otacok sa dostanem mozno raz do roka (alebo ani to nie).
Preto si myslim, ze 95% vodicov nema sancu spoznat rozdiel medzi malym objemom a velkou atmosferou - v beznej konfekcii.

Napísané: 27.07.2021 14:42
od používateľa oco13
Preto si myslim, ze 95% vodicov nema sancu spoznat rozdiel medzi malym objemom a velkou atmosferou - v beznej konfekcii.
Velmi rýchlo to rozoznajú pri návšteve servisu, a hlavne pri počte porúch pri rovnakom používaní.

Napísané: 27.07.2021 14:43
od používateľa lilNoth
mp3turbo napísal:>>
Fabia 1.0tsi 70kW zrychlenie na stovku 10.6s
Honda Accord z roku pana 2.4i zrychlenie 8.0s a to je o 400kg tazsie auticko
Ale zabúdaš na jednu podstatnú vec, nové auta vďaka XYZ veciam majú podstatne dlhšie "ťažšie" prevodovky. Tá Fábia s podobne dlhou skriňou bude mat zrýchlenie lepšie...
Do rýchla google vypľul, teoreticke otáčky pri 120km/h
Accord 2900
Fabka 2350

Napísané: 27.07.2021 14:46
od používateľa lilNoth
zetor 7245 napísal:
lubos zimovcak napísal:Zaujímavé je, že v Nissane X trail si 1,6 pochvaľujú, žerie malo, aj v pohode pod 6l...,aj nájazdy slušne

Neviem ci si ho pochvaluju no zaujimave je ze nissan sa vratil s novym modelom X-trailu k 2.0dci..Preco asi :4012:
Tu asi nevieš celú históriu. RSA ukončilo vývoj 1,6dCi zhruba okolo roku 2018 a prešli na vývoj 2,0 odvodenej od 2,3dCi. Prioritne preto že základ motora 2,3 poskytoval podstatne lepšiu implementáciu Euro serepetičiek... Ale áno, 2,3 má podstatne silnejšie črevá...
Inač 1,6dCi nie je vôbec zlý motor, aj keď tiež zastávam názor že si veľmi verili a nemuseli ho pchať do áut od Talismanu a vyššie/ťažšie...

Napísané: 27.07.2021 19:46
od používateľa wilz
YxoYpsilono napísal:nad 3000 otacok sa dostanem mozno raz do roka (alebo ani to nie).

Neviem kde robím chybu, ale keď si tak uvedomujem, tak cca 10-20% radení uskutočňujem pri otáčkach motora okolo 3000

Napísané: 27.07.2021 22:52
od používateľa prioritasko
mhlavaty napísal:
smarik napísal:Opel sa vyraba len preto, aby fiat nebol najhorsi na svete.
Zhuba tak

V rozmanitosti je krása.Včely sedia v kvete,muchy v hovne,obe sú spokojné
Hm,ze som to nevedel skor.
Co ja budem teraz robit s tym mojim hovnom.

Napísané: 27.07.2021 23:06
od používateľa smarik
Ja ma na zachode splachovac.

Napísané: 28.07.2021 00:23
od používateľa prioritasko
Fuu,tak to uz hej.
My tu este stale pouzivame latriny a zasypavame to rezinou.
Inak,nie som si uplne isty,ci by si v tvojom zachode dokazal splachnut 1500 kilove hovno.

Napísané: 28.07.2021 05:52
od používateľa oco13
Prioritasko na taketo dcička pardon houna máme už ekolikvidaciu.

Napísané: 28.07.2021 07:53
od používateľa jaster-83
mhlavaty napísal:
smarik napísal:Opel sa vyraba len preto, aby fiat nebol najhorsi na svete.
Zhuba tak

V rozmanitosti je krása.Včely sedia v kvete,muchy v hovne,obe sú spokojné
Co konkretne je napr. na 2.0 cdti 96kw take zle ze muselo byt takto "pokrstene", neda sa takto zovseobecnovat, kludne sa da bavit v podobnom duchu o renaulte a pritom kto ma lagunu 3 2.0dci je vysmiaty od ucha po ucho

Napísané: 28.07.2021 08:53
od používateľa mhlavaty
Je lepšie to nechať na ľudí nech si sami rozhodnú koľko má čo mínusov a plusov.Už dávno nemá cenu ľudí o čomkoľvek presviedčať.Poučiteľný sú jedine ak si zlížu odmenu na svoje zlé rozhodnutie sami.Tak bolo myslené že niekto sa rozhodne pre nektár,iný pre hovno.Samozrejme že medzi značkami a dokonca medzi filozofiou jednotlivých výrobcov sú kolosálne rozdiely a v tej rozmanitosti nech sa každý orientuje podľa seba.Nebude sa predsa každý ženiť z tmavovláskou,musia sa minúť aj blondíny a rusovlásky nakoniec každý uzná že to rozhodnutie nerobí farba vlasov a tisíc iných vecí

Napísané: 28.07.2021 09:05
od používateľa oco13
Milan - sedliacky rozum - Renault sa raz dávno pomýlil s ojničnými panvičkami - bez zámku a mohli sa pretočiť. Nazval to DCI.
A teraz uvažovanie sedliaka - pes čo raz niekoho pohrýzol to urobí znova, už sa proste nezmení.
Teda DCI nikdy, nikdy. To isté koncern s TSI alebo TFSI a napináky retiazok. To sté Opel s motormi Z..XE a prepálenými piestami , alebo s čerpadlom VP 44.
Stačí klen čítať a pamätať si.

Napísané: 28.07.2021 09:30
od používateľa miroslav114
A potom stačí už len bicykel . myslím že pre moje potreby a očakávania auto po 2016 nebolo vyrobené