Renault Scénic 1.9 DTI , 2003 - startovanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 04.06.2021 02:47 Zdieľať na Facebook
Renault Scénic 1.9 DTI , 2003 - startovanie
Zdravím , rád by som poprosil o radu ohľadom môjho Scénicu, 1.9tdi, 59kw,2003.dlho štartuje keď auto stojí a je studený motor, ako náhle je už zohriaty tak vždy chytá pekne.vzdy točí točí a chytí až po 10 -20 sekúnd, chytí to a odpáli biely dym z výfuku, a je jedno či je teplo alebo zima alebo keď prší, občas sa stane že chytí pekne a občas sa stane aj tak že chytí a hneď to zhasne, následne musím pridávať plyn aby som to udržal naštartované, ďakujem za každú radu ... Nafta nepadá, štartér ok, zhavice ok,baterka ok, cidlo(motýlik)ok,kúpil som aj prísadu na prečistenie palivovej sústavy, ani to nepomohlo
- jaroslavelektro
- Príspevky: 354
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nafta nepadá, štartér ok, zhavice ok,baterka ok, cidlo(motýlik)ok,kúpil som aj prísadu na prečistenie palivovej sústavy, ani to nepomohlo
Je nutné sa opýtať na základe čoho je konštatované jedno aj druhé.Pretože to sú veci ktoré musia nepriestrelne platiť a aby to tak bolo tak sa to nejakým spôsobom muselo potvrdiť.
Hneď dve základné veci zmenia podmienky,tlak paliva (vnútorný v čerpadle) ale aj teplota ktorá vie blahodarne uvolniť napr niektoré veci v čerpadle.Stačí že sa pridiera presuvník a problém je na svete.Čistiaca prísada síce vie odstrániť usady a pomôcť,ale nevie opravovať už poškodené elementy.Km majú zásadný význam,s tým treba vždy začínať pretože veci majú životnosť a rastie pravdepodobnosť.Čo radí jaroslavelektro je rýchle a preto sa tým začína v podobných problémoch,zistí z prúdu (osciloskop) kompresiu neinvazívnym spôsobom,tj nič sa nerozoberá.Aj ďalšie zisťovania sú viac pre osciloskop pretože má úplne iné schopnosti a stále sú to neinvazívne skúšky.Akurát problém že to robí málo dielní a na špičkove úrovni ich popočítam na jednej ruke.jeden z nich je pán nadomnou,ale potrebuje dáta,bez toho ani najťažší king nepomôže
Je nutné sa opýtať na základe čoho je konštatované jedno aj druhé.Pretože to sú veci ktoré musia nepriestrelne platiť a aby to tak bolo tak sa to nejakým spôsobom muselo potvrdiť.
Hneď dve základné veci zmenia podmienky,tlak paliva (vnútorný v čerpadle) ale aj teplota ktorá vie blahodarne uvolniť napr niektoré veci v čerpadle.Stačí že sa pridiera presuvník a problém je na svete.Čistiaca prísada síce vie odstrániť usady a pomôcť,ale nevie opravovať už poškodené elementy.Km majú zásadný význam,s tým treba vždy začínať pretože veci majú životnosť a rastie pravdepodobnosť.Čo radí jaroslavelektro je rýchle a preto sa tým začína v podobných problémoch,zistí z prúdu (osciloskop) kompresiu neinvazívnym spôsobom,tj nič sa nerozoberá.Aj ďalšie zisťovania sú viac pre osciloskop pretože má úplne iné schopnosti a stále sú to neinvazívne skúšky.Akurát problém že to robí málo dielní a na špičkove úrovni ich popočítam na jednej ruke.jeden z nich je pán nadomnou,ale potrebuje dáta,bez toho ani najťažší king nepomôže
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 04.06.2021 02:47 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nárok na nejaké tie začínajúce problémiky tam je.Motor vydrží veľa,ale veci palivový systém je vždy závislý na veciach okolo paliva a dve autá môžu mať úplne odlišné stavy týchto vecí.
Nedávno som rozkarboval jeden filter paliva a to bolo desné,filter čo nikdy nefiltroval pretože filtrovať ani nemohol v takom lajdáckom prevedení.Ak pri takých veciach nabehá motor väčšinu km nie je čudo že to pochová čerpadlo.Pritom DTi je celkom odolné,vonkoncom sa nepočíta medzi háklivé motorizácie,je to také renaultovké Tdi.
Cena kvalitného filtra je tri razy vyžšia než tieto šmejdy,paródie na filter a tak sa veselo kupujú
[img]https://i.postimg.cc/4mPhfzBj/IMG-0989.jpg[/img]
Nedávno som rozkarboval jeden filter paliva a to bolo desné,filter čo nikdy nefiltroval pretože filtrovať ani nemohol v takom lajdáckom prevedení.Ak pri takých veciach nabehá motor väčšinu km nie je čudo že to pochová čerpadlo.Pritom DTi je celkom odolné,vonkoncom sa nepočíta medzi háklivé motorizácie,je to také renaultovké Tdi.
Cena kvalitného filtra je tri razy vyžšia než tieto šmejdy,paródie na filter a tak sa veselo kupujú
[img]https://i.postimg.cc/4mPhfzBj/IMG-0989.jpg[/img]
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 63 neregistrovaných