Renault Espace IV 2.2dci ,110kw - Injection fault
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 14.12.2015 23:23 Zdieľať na Facebook
Renault Espace IV 2.2dci ,110kw - Injection fault
Zdravím klubáci,mám taký problém s renault Espace IV 2.2dci 110kw r.v. 2005 manuál,že známemu začal klepať motor.Problém bol v zdvihátkach vetilov,boli vytrhnuté šróby z neznámeho dôbodu.Na pc svietilo servis a stop,po oprave to stále svieti a hlási hlášku Injection fault.Na diagnostike nepíše nič konkrétne s tou hláškou.Zistilo sa že čerpadlo netlačí do rampy naftu,tak sa vymenil regulátor čerpadla ale žiadna zmena.Vyčistil sa ventil na rampe a nič.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Toto je cele na hlavu.Ake skrutky boli vytrhnute?ktore?Injection fault moze byt hocico a diagnostika musi vypisat chybu,lebo hlaska je na pristrojovke.Teda ak je nieco vpamati len vtedy sa rozsvieti kontrolka.Cerpadlo netlôaci naftu na rampu tek bol vymeneny regulator.A to naco?Ved ma na to nejaky dovod ze netlaci,nieco nepusti,nieco nedovoli.Bol vycisteny regulator na rampe.na rampe je snimac tlaku a nie regulator.Teda z toho cosi napisal sa neda nic "vycitat",potrebujem dalsie informacie,kludne mi mozes pisat aj do ss.
-
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 29.06.2019 17:39 Zdieľať na Facebook
Napísal si že čerpadlo netlačí do rampy, to znamená že keď odpojíš hlavnú hadičku ktorá ide do rampy tak z tade nejde nafta? Ak áno tak to môžu spôsobovať len tieto veci:
1. zanesený palivový filter - výmena
2. zlé čerpadlo - výmena
3. zanesené/zapchaté palivové hadičky - prečistenie.
Zlé čerpadlo identifikuješ jednoducho, keď vložíš kľúčik (alebo kartu) do zapalovania a otočíš ním tak by sa mal ozvať tichý krátky zvuk palivového čerpadla zo zadnej časti auta, ak sa neozve vieš že je s ním niečo zle. Pokiaľ sa teda vymenil regulátor aj palivový filter, hadice sú čisté a naftu stále netlačí, začal by som podozrievať práve to čerpadlo.
1. zanesený palivový filter - výmena
2. zlé čerpadlo - výmena
3. zanesené/zapchaté palivové hadičky - prečistenie.
Zlé čerpadlo identifikuješ jednoducho, keď vložíš kľúčik (alebo kartu) do zapalovania a otočíš ním tak by sa mal ozvať tichý krátky zvuk palivového čerpadla zo zadnej časti auta, ak sa neozve vieš že je s ním niečo zle. Pokiaľ sa teda vymenil regulátor aj palivový filter, hadice sú čisté a naftu stále netlačí, začal by som podozrievať práve to čerpadlo.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 14.12.2015 23:23 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných