Strana 1 z 1

Napísané: 21.07.2013 10:10
od používateľa ivko1
To auto, respektíve motor bola čierna mora pre mnoho majitelov - vlastne ktorý dieslový motor Renaultu z toho obdobia nebol. Síce sa jedná už o facelift, ale či sa niečo poriešilo ohladom motora neviem, pre 1.9Dci zmena bola určite. Inak auto výbavou a komfortom je na výbornej úrovni, ale to je tak všetko.
Predpokladám že ťa nalákala cena za vozidlo, ktorá je hlboko pod konkurenciou - schválne som pohladal, je to 4000€ za ročník 3/2005
Osobne by som do toho šiel len po dôkladnej prehliadke, ktorú by som si pre istotu dal vykonať v dvoch nezávislých servisoch = dva krát meraj raz strihaj tu platí na 1 000 000 %, inak ruky preč ak nemáš v zálohe aspon 2000€ rezervu, aj vzhladom na to že je v tom AT, to nie je ako u koncernu že druhú prevodovku kúpiš v susednej dedine za 500-700€, tým ale nechcem vôbec povedať že sa máš obzerať po koncernovkách (stočenkách)

Napísané: 21.07.2013 11:28
od používateľa LOCHNESS
Tiež som obdobného názoru .
2,2 dci , automat , 2006 , renault laguna.

auto pekne , komfortné ale asi by som išiel do inej motorizacie a aj prevodovky. :zg282:

Napísané: 21.07.2013 12:09
od používateľa eidurcoconut
urcite iny motor, 2,2dci su "legendami" pred aj po facelifte. Skor sa porozhliadni po 1,9dci ked uz to nutne musi byt diesel, odloz 500€ na nove turbo v pripade potreby a si ako tak zahojeny. Inak sa priprav na mierne vyssie ceny nahradnych spotrebnych dielov ako brzdy, tlmice a podobne. Inak jednoduche auto na vymeny tychto opotrebovatelnych dielov, elektronika je po facelifte vyrazne spolahlivejsia. Komfort je spickovy.

Co sa tyka toho automatu tak sa da v domacich podmienkach rozobrat a zrepasovat, prednedavnom to robil jeden znamy a vyslo to v materiali na cca 600€ (neviem ci mal nejake zlavy na diely).

Napísané: 21.07.2013 17:35
od používateľa mhlavaty
Vše udeláno pro problémy...ale vozba je ozaj fajn,na plnku sa môžeš vykakať je iba zdrojom ďalších problémov.Povedal by som že jedine po velmi dobrom preskúmaní technického stavu inak nepristúp ani aby ti bol darovaný

Napísané: 21.07.2013 19:02
od používateľa krason
len si daj pozor na kupu ala toto video :
http://www.youtube.com/watch?v=Yc12l3BglHU

2,2 dci

Napísané: 21.07.2013 20:50
od používateľa ondre
Nazdar mam toto auto 5.rokov zatial ziadny velky problem odisiel snimac otvorenych dveri vodica a snimac merania tlaku v pneu.AT radi pekne olej menim kazdych 40.000 km, motorovy kazdych 15.000 km. Tu istu motorizaciu mam aj v Traficu a slape ako hodinky.Mal som aj 1,9 dci 2001 menil som turbo,chladič turba atď... Facelift je výrazne lepší riziko tu bude vždy.Vela šťastia. Spotreba je oprti 6.st man.vyšia pod 6,5 litra sa nedostaneš.

Napísané: 22.07.2013 00:06
od používateľa lubomt
japonska prevodovka, ak sa pravidelne meni olej, vydrzi velmi dlho

Napísané: 22.07.2013 08:26
od používateľa ddemovic
mal som 2,2 diesel este pred faceliftom a praskla hlava. Sice to uz malo mraky kilometrov, ale v v servise kde mi to zvarali a testovali pod tlakom (Brno) sa vyjadrili ze je to bezna choroba tychto motorv od Renaultu (praskalo to tusim na 4 valci)
Laguna vseobecne patri k poruchovejsim autam... ale zase to pohodlie :)... a ked sa chyti ako tak spolahlivy kus tak je to este unosne...
Este si spominam na jeden taky "vesely" detail..odislo vykurovanie zadneho okna, nasiel som na nete ze to patri medzi caste zavady, tak som zacal merat a hladat kde sa straca napatie... a cuduj sa svete, vedla sofera pod palubovkou viacpinovy konektor s tenuckymi ihlovymi kontaktmi a malilinkatymi plieskami s prudovou zatazitelnostou mozno tak 0,3A do ktoreho isiel zvazok rovnako tenkych kablov plus jedna hruba cervena "hadica" o priereze asi 3mm2. Ak tipujete, ze to bolo práve vykurovanie okna, tak ste tipli spravne. Samozrejme kontakty scernane obhorene.... vsak niet sa co cudovat ked poistka bola dimenzovana na 35 A... Proste riadena zivotnost... :(

Napísané: 22.07.2013 09:12
od používateľa bopol
Pozeraj len 2.0dci.Ivko1 ty mi chces povedat ze 2.0dci z 2006 bola cierna mora?

Napísané: 22.07.2013 10:12
od používateľa ivko1
Každý normálny automaticky vie že tie prúserové motory sú 1.9 + 2.2 dci v predfaceliftovych modeloch a samozrejme 3.0dci, ale ten sa do Laguny nemontoval

Ale aby si bol spokojný tak prvé 2.0dci vo vtedajšej novinke Koleos vybuchli tiež http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=87&t=52384

Napísané: 22.07.2013 11:19
od používateľa bopol
Kazdy normalny to vie ale ona to nevie preto sa pyta..To vsetko viem aj o tych koleosoch.

Napísané: 22.07.2013 22:53
od používateľa Petko3T
Ľudia ja Vám neviem mám Lagunu II 1.9 dCi uz 5 rokov. Je to ročník 2001 vraj ten najporuchovejší. A nemal som žiadny vážny problém prevodovku som menil pre vlastnú hlúposť a kartu kvôli tlačidlám. A čo sa týka dielov tie sa dajú zohnať relatívne dosť lacno. Hneď tu na stránke je reklama na ND pre FR autá, takže si myslím, že to pohodlie za to stojí. 2.0 TDI mali problémov do bludu a lieta ich po cestách neskutočné množstvo. Ale predsudky nepustia ja viem :4090:

Napísané: 27.07.2013 21:25
od používateľa cicmanec
Ľudia, ja vám neviem - tuto Peťko má Lagúnu už 5 rokov a úplne v pohode takže ja by som to úplne v pohode bral ako bernú mincu a na nejaké štatistiky za viac tisíc kusov by som sa vykakal...