Strana 1 z 1

Renault Megane 1.9dci - startovanie

Napísané: 23.08.2012 07:56
od používateľa kraslanm
Ahojte, chcel by som poradiť, auto mi začalo horšie štartovať, to je že pred tým motor naskočil hneď po pretočení a teraz štartuje asi po 5-tom pretočení štartéra.Auto počas jazdy ide v poriadku.Občas palubný počítač vyhodí chybové hlásenie fuel injection-pri tom ako sa štartuje.Bol som s tým na diagnostike v servise a tam týpek splietal niečo ,že mu vykazuje nízky tlak nafty.Tak verdikt je zatiaľ taký, že je zlá niektorá vstrekovacia tryska.Ak by náhodou mal niekto podobnú skúsenosť ,alebo mi vie poradiť, čo by som mal ešte pozrieť pred tým ako kúpim nové trysky bol by som mu povďačný.Ešte by som sa chcel spýtať ,či stačí výmena konkrétneho vstrekovača, alebo radšej asi všetkých, ako je možné zistiť ktorá tryska je zlá. Dík za seriózne odpovede a rady.

Megane Grandtour II, r.v 2004, 1.9dci, 88kW, 190 000Km ,

Napísané: 23.08.2012 08:05
od používateľa Atlas
Čau,

Nedávno sa tu riešil snímač otáčok. Snáď pomôže toto: RENAULT MEGANE - STARTOVANIE - i keď osobne som skôr za ten vstrekovač. ;-)

Napísané: 23.08.2012 09:02
od používateľa mhlavaty
Tvojho motora sa týka všetko čo platí pre CR motor,takže aj všetko čo si prečítaš napr o HDi alebo JTd. Zhoršenie štartovania,zoznam vecí smerom od jednoduchých kde treba mať iba oči a trochu náradia.
Stav batérie,silových vodičov,kostier,všetko čo zmenšilo otáčky pri štarte.
Nábeh tlaku (kým nenabehne niet štartu)ktorý môže byť pomalý
Pre tento čas a teploty netreba uvažovať o žhavení.Rozhodne takýto čas sa riešia veci ako vyčistenie EGR,pretesnenie palivového systému,aj sa stav neupraví,je nutné na meranie a diagnostiku
Osobne by som vstrekovač posunul až na čas,keď mám istotu že mám OK veci ktoré som písal.Aj tam treba najprv urobiť aspoň jednoduchú skúšku na množstvo paliva v prepade vstrekov

Napísané: 23.08.2012 11:40
od používateľa peto166
v prvom rade zhod krit motora nastartuj a cekuj ci ti niekde netece/nestrieka nafta, mozno mas len niekde prasknutu hadicku..


mne robila toto laguna a mal som prasknutu prepadovu hadicku...

neveril by si aku malu dierku som tam mal (volnym okom som ju takmer nevidel), akonahle som nastartoval striekala z nej nafta fakt velkym prudom..!
bohuzial ta prepadovka sa da objednat jedine v renaulte, tak som tu dierku len zaplatal druhou hadickov.. (zatial to drzi) :)

Napísané: 23.08.2012 12:55
od používateľa mhlavaty
Peťko prepad je nepríjemný lebo všetko zasviní,ale až na stratu paliva a bordelu čo spraví nemá vplyv na nič zásadné a na štartovanie už absolutne nie.Proste vyderavila sa kanalizácia a čosi sa dostane na zléé miesto

Napísané: 23.08.2012 14:57
od používateľa kraslanm
Peto ten prepad je ok tesnost sme kontrolovali.

servis- MARTIN

Napísané: 23.08.2012 19:44
od používateľa micfer
mal som podobny pripad ay kym my auto nenastartovalo,volal som potom servis renault a tam zistili,ze pri 200 000 je treba upravit vstrekovanie na nastartovanie vozidla ja som mal ale uz nabehane 300 000km,boli prekvapeny ze az tak neskoro my to zacalo blbnut,poradim servis ja som mal renault megane 1.9 DCI 88KW a doteraz beha bez problemov :zg282:

Napísané: 26.06.2013 22:36
od používateľa ivanpolo
Chcel by som sa spytať mam problem s motorom pry zošliapnuti pedalu auto cuka netaha to až cely motor skače, na otačkach drži občas skape menil som palivovy filter nepomohlo to neviem či straca tlak alebo odchadza turbo alebo niečo ine ak sa zvas niekdo stymto stretol ? Každa rada sa počita vopred dakujem. Renault Megane 1.9 dci 88kw

Napísané: 26.06.2013 23:04
od používateľa mhlavaty
Možností je viac od problému z nízkym tlakom po problém z vysokým tlakom.Bola by velká chyba sa dať cestou laborovania alebo náhodných výmen.Toto žiadna rada do poriadku nedá,všetko predpokladá meranie a vedomosť.Z pomerne veľkou pravdepodobnosťou je možné úvahu o turbíne vynechať a zamerať sa na dodávku paliva.Merať,jedine merať