Boxer/Jumper 2006+ motory 2.2 74kW a 88kW
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 30.01.2012 18:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 869
- Dátum registrácie: 05.06.2008 12:09 Zdieľať na Facebook
Ďakujem za skúsenosť. Fúha, tomu sa povie nájazd - čo znamená, že "motor odišiel"? Neboli nejaké známky opotrebenia vstrekovačov/motora kým odišiel?
Nepokúšali ste sa dať motor opraviť? Tie ďalšie motory ste kupovali nové/jazdené, kde?
Neviete niekto od akých ročníkov sú motory PSA 2.2 HDI v norme Euro 5? Vraj tie už odchádzajú (prepálené piesty a pod.) menej...
Nepokúšali ste sa dať motor opraviť? Tie ďalšie motory ste kupovali nové/jazdené, kde?
Neviete niekto od akých ročníkov sú motory PSA 2.2 HDI v norme Euro 5? Vraj tie už odchádzajú (prepálené piesty a pod.) menej...
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 30.01.2012 18:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 869
- Dátum registrácie: 05.06.2008 12:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 08.03.2012 21:48 Zdieľať na Facebook
moj nazor je velmi jednoduchy a myslim ze aj pravdivy ked sa asi viac menej bavime o 2,2 HDI tak celi problem tychto novych motorov je len v jednom prechlastany cize akoby cipnuty motor kde chceli z 2,2 dosiahnzut co najviac pridane na palive a tym padom tie nove motory odchadzaju a ked uz 2,2 HDI tak 74kW sice mensi vykon ale vacsia zivotnost vyrabane 2,2HDI 74kW,81kW,88kW a 96kW rozdiel pri tom istom obsahu? ina davka paliva mozno uspora no ina teplota spalovania a ine spalovanie preto odchdzaju piesty atd.
-
- Príspevky: 869
- Dátum registrácie: 05.06.2008 12:09 Zdieľať na Facebook
Re: Boxer/Jumper 2006+ motory 2.2 74kW a 88kW
Chlapi, ako je to s motorom Jumper/Boxer 2.0 BlueHDI (Euro 6)? Čo je to za motor (81, 96 a tuším 120kW)? Má, alebo nemá niečo spoločné s motormi Puma 2.2 HDI? Na foto som totiž videl (ak to naozaj boli správne foto 2.0 BlueHDI), že na bloku je tiež odliate logo Peugeot a Citroen, ale aj nápis FoMoCo (predpokladám, že Ford Motor Corp.), rovnako ako na 2.2 HDI.
Inými slovami - majú motory 2.0 BlueHDI Jumper/Boxer tiež problémy s prepaľovaním piestov po vyššom nájazde?
Ak máte niekto 2.0 BlueHDI s vysokým nájazdom (nad 200, 300, 400 tis.km) - aké máte skúsenosti? Myslím aj s ohľadom na spoľahlivosť systémov DPF regeneračného aditíva (Eolys resp. Powerflex) a SCR - vstrekovanie močoviny (AdBlue).
Inými slovami - majú motory 2.0 BlueHDI Jumper/Boxer tiež problémy s prepaľovaním piestov po vyššom nájazde?
Ak máte niekto 2.0 BlueHDI s vysokým nájazdom (nad 200, 300, 400 tis.km) - aké máte skúsenosti? Myslím aj s ohľadom na spoľahlivosť systémov DPF regeneračného aditíva (Eolys resp. Powerflex) a SCR - vstrekovanie močoviny (AdBlue).
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Boxer/Jumper 2006+ motory 2.2 74kW a 88kW
Nie je to problém motora ako takého ale vstrekovačov,ten je za prepálením piesta.Solenoidový vstrek nemá takú tendenciu ako piezo.Potrebovali vstrek z krát otvoriť a zavrieť,prvým predvstreknutím akoby zvýšia kompresiu,potom aby motor nešiel tvrdo,potom hlavná dávka,potom dostrek a máme kultivovaný motor z velkým výkonom.Ale dbáme aj na ekológiu kedže to je najväčší problém ľudstava koľko mg z toho vyletí,tak mu môžeme pridať aj dalšie vstreknutie ďaleko za HÚ aby sa už palivo nezapálilo ale zdvihlo teplotu vo filtry.A tak máte o čo ste sa úporne snažili.Tiché,výkonné,ekologické,nabombované elektronikou a do psej matere ešte aj krásne a obrovské lebo si opatrujeme paničku pred vláznami na ceste. Putin porieši aj ekológiu,tu je vidieť najlepšie ako nevýslovne hlúpy ľudia sme že sa vždy tak urputne vieme starať o sprostosti.Tie sú vždy na prvom mieste
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 60 neregistrovaných