Opel Astra 1.4 66kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Opel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Jakub75
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 11.11.2021 19:06
Zdieľať na Facebook

Opel Astra 1.4 66kw

Príspevok od používateľa Jakub75 »

Zdravím, rozhodujem sa či kúpim Opel Astra 1.4 benzín 66kw r.v.: 2008....dočítal som sa že benzín E10 sa v oploch nemoze používať v motoroch s priamim vstrekovaním...aké vstrekovanie má ten motor o ktorom tu píšem neviem ani som sa k tomu nevedel nejak dostat......viete mi niekto povedať či to auto nemá náhodou ten motor s priamym vstrekovaním pre ktorý E10 nieje vhodny? Ďakujem.
zorran
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 09.04.2008 17:06
Zdieľať na Facebook

Re: Opel Astra 1.4 66kw

Príspevok od používateľa zorran »

Tento motor nema priamy vstrek, dosponuje vsak funkciou TwinPort. Uplne zjednodusene povedane, cast vyfukovych plynov ti pusta spet do sania. Na jednej strane to usetri par deci na spotrebe a na strane druhej zakarbonuje motor. Astru s tymto motorom sme mali. Po najazdeni 140tkm zacala sklbat sem tam vypadaval jeden valec. Menilo sa vsetko mozne- cievky kable rampa sviecky atd... Az mechanik co sa na ople specializuje hned povedal, ze je zakarbonovany motor a hlava potrebuje kompletny repas. Tak aj bolo po repase hlavy auto jazdilo znovu ako nove.
V tom servise mi bolo povedane, ze nezriedka je vidno tieto auta znehybnene kvoli tejto zavade uz po najazdeni necelych 100Tkm
Jakub75
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 11.11.2021 19:06
Zdieľať na Facebook

Re: Opel Astra 1.4 66kw

Príspevok od používateľa Jakub75 »

Aké drahé môže byť komplet repas hlavy? Len pre predstavu aby som vedel v akých číslach sa pohybujeme....
leonNL
Príspevky: 1261
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Re: Opel Astra 1.4 66kw

Príspevok od používateľa leonNL »

Aky problem netankovat E10 ale E5? Vpower 100 je E5, napriklad…
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
zorran
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 09.04.2008 17:06
Zdieľať na Facebook

Re: Opel Astra 1.4 66kw

Príspevok od používateľa zorran »

Nazdar, repas hlavy zahrna aj kompletne rozobranie rozvodov, kladiek a vodnej pumpy. Povedal mi, ze rozvody je vhodne dat uz nove, ked je to rozobrate, tiez nemaju nekonecnu zivotnost, aj ked je tam retaz.
Presnu sumu si uz nepamatam, ale viem, ze to nebolo zrovna malo. A ked pozeras, teda v tvojom pripade na auto starsie ako 10 rokov, tak asi ta ta suma nepotesi.
Isla tam nove rozvody, vodna pumpa olej, chladiaca kvapalina, tesnenie pod hlavou a samozrejme ten repas hlavy, s kompletny zabrusenim a vycistenim ventilov. Jeden ventil isiel novy, lebo bol podpaleny.
To uz potom kupit tu astru a bud sa to objavi, alebo nie. Nam inak pred tym ako sa to stalo sluzila roky bezchybne, ale je pravda, ze nekupoval som v tej dobe tak stare auto ako sa chystas kupit ty. Auto som kupil 4 rocne a prvych 4-5 rokov islo ako hodinky
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Re: Opel Astra 1.4 66kw

Príspevok od používateľa jergusko »

zorran napísal: 16.11.2021 09:00 Tento motor nema priamy vstrek, dosponuje vsak funkciou TwinPort. Uplne zjednodusene povedane, cast vyfukovych plynov ti pusta spet do sania. Na jednej strane to usetri par deci na spotrebe a na strane druhej zakarbonuje motor.
EGR sa u dieslov tak skvele osvedčilo, že už to dávajú aj do benzínov? No zbohom :-)
zsvatos
Príspevky: 212
Dátum registrácie: 12.11.2019 19:06
Zdieľať na Facebook

Re: Opel Astra 1.4 66kw

Príspevok od používateľa zsvatos »

...nuz EGR je benzinoch viac ako 20 rokov, takze ziadna novota :)
3dfxman
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 23.01.2017 09:57
Zdieľať na Facebook

Re: Opel Astra 1.4 66kw

Príspevok od používateľa 3dfxman »

Osobne by som nekupoval motorizáciu 1.4 z modelu Astra H (Astra G 1.4 je spoľahlivý agregát u H verzie sa to nedá povedať). Radšej by som hľadal 1.6, 1.8 alebo 2.0 bez twinportu. Tie sú najspoľahlivejšie. V druhom rade treba vedieť históriu auta a hlavne aký olej sa dával do motora. Určite by som nekupoval Astru, kde sa dával olej 10W40 a menilo sa pri intervaloch väčších než 12 000Km (tie motory potrebujú strikne 5W30).
Pri kúpe treba poprosiť majiteľa, aby nezohrieval agregát pred kúpou a popočúvať zvuk pri studenom štarte. Pozrieť na dolievacie viečko oleja, či je biely povlak - nebrať. Skontrolovať kvapaliny servo a chladiacu kvap. .Ak je možnosť, určite pozrieť všetky 4 sviečky, či sú mokré a aké s farbenie ma izolátor. Na Astre H odchádzajú plastové redukčné kolienka pre ostrekovacie čerpadielko - treba si ľahnúť pod auto na vodičovej strane pri hmlovke je nádrž ostrekovania. Už keď budeš ležať na zemi, pozri na klietku agregátu. Stáva sa, že može byť už pekne skorodovaná - soľ po zime. Skontrolovať zamykanie dverí, a tlačidlo piatych dverí, či funguje. Pustiť klímu na plné gule, či ide - skontrolovať chladič klímy, či nemá už úplne vybité lameli. Inak dobre autíčko, odporúčam. Prajem ti, že by si našiel čo najlepšie autíčko a hlavne, aby dlho slúžilo... :pa:
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Re: Opel Astra 1.4 66kw

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

1.6 teinport som mal.
Okrem toho, že auto hnilo, tak motor bol stále nejako pokazený. Rozhodne Opel nebrať. Kúp si radšej Ceed od prvého majiteľa. Stokrát lepšia kúpa.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Re: Opel Astra 1.4 66kw

Príspevok od používateľa lorak777 »

jakub, toto auto sa v dnesnej dobe neberie ani zadarmo...je to len klbko problemov...tazko by si aj hladal mechanika, ktory by toto chcel zadarmo....
Napísať odpoveď

Návrat na "Opel fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných