Strana 1 z 1

Napísané: 01.04.2013 18:48
od používateľa mato.soky
Bolo by dobré upresniť rok poprípade výkon alebo konkrétny objem /typ motora

Napísané: 01.04.2013 21:31
od používateľa cicmanec
Zvonka pekná a pekne veľká ohava, zvnútra malé, inak v pohode, kopec problémov ako s každým iným moderným dieslom...

Názory

Napísané: 05.04.2013 13:50
od používateľa lubosov
Tiež by ma zaujímali Vaše názory na Opel Insignia, mal som možnosť kúpiť, ale odradilo ma, že tieto milionové vozidlá strašne strácajú na cene. Majitelia ich intenzívne predávajú po nabehnutí 100 - 150 tis.km - čo sa kazia?

Napísané: 05.04.2013 14:17
od používateľa Dep
Prečo tak rýchlo strácajú na cene ?

Jediná odpoveď : Lebo Opel.

Majitelia tých áut dobre vedia, že 3-4 ročný Opel ma ešte ako-takú cenu, potom to ide s cenou prudko dole, ako dajme tomu 7-8 ročný Opel.

(doteraz si pamätám, ako kolega kúpil za 5000e 4-ročnú veľmi zachovalú Vectru C Caravan 1.8 103kw benzin r.v. 2008 s nabehanými 150 000km, čo je totálny zlomok nového Opla)

Napísané: 05.04.2013 14:32
od používateľa mhlavaty
Ešte vždy rezonuje v hlavách ľudí taká idea že Opel a Ford vypadol nemcovi zo zadnice. oplu velmi poškodili že sa nedokázali zo cťou vysporiadať z naftovými palivovými sústavami až sa kaziace čerpadlá začali spájať aj z autami v ktorých nikdy neboli.
Ak vlastníš alteu 103kw čo je historicky najobávanejší motor grupy,tak Insignia už môže byť iba lahôdkou a akýmkoľvek motorom.

Napísané: 05.04.2013 16:11
od používateľa lubosov
Prezrel som si fora o insignii a som rád, že som ju nekúpil i keď full výbava, by ma určite dostala.

Napísané: 12.06.2013 22:27
od používateľa tomass.ra
Mal som prilezitost mat na tyzden Insigniu 2,0 118kw 4x4 automat.Do Chorvatska a spet.Navonok velke,zvnutra male.Mam 195cm a aby som sa ulozil za volantom tak som sedel skoro na doraz vzadu.Na vine bola velka stredova cast palubovky.Motor,mozno je vykonny,ale Haldex a automat jeho pontencial zabijaju.Porovnal som to so sluzobnou Octaviou 1,9 77kw a dobehol som ju vdaka maximalnej rychlosti.Samo ,ze po stlaceni sport tlacidla som minimalizoval straty.Automat,mam Seat Alteu 1,9 77kw 6DSG.DSG ma navrch.Spotreba,trasa po dialnici do Sibenika.S Octaviou tam dojdem s jednou nadrzou v pohode.S Insigniou 20km pred Sibenikom zasvietila kontrolka.Ok.Proti Insignii siel fakt,ze mala este surovy motor(44000km),automat a 4x4.Ale ma 70 litrovu nadrz a tocil som max. 3000otacok,co ukazovalo cca 170km/h.Na Octe idem po dialnici 160 pri 3200-3300 otackach a ma tusim 50 litrovu nadrz.Vedel by som este pisat este ake je chaoticke ovladanie niektorych veci v ramci tlacidiel na palubovke.Ale uz som sa rozpisal dost.
Zhrnutie.Bol som sklamany.Cakal som viac.

Napísané: 13.06.2013 16:28
od používateľa tomi24
mal som moznost jazdit na benzinovej insignii 2.0, auto je zive, ide dobre. kamos ju ma od novoty, po case sa mu pokazili brzdy a vyhrievanie sedadiel. auto bolo v zaruke, v servise to opravili. odvtedy je to ok.