Strana 1 z 1

Nissan Terrano 3,0 TDI

Napísané: 30.12.2014 17:25
od používateľa ziak.stano
Potrebujem radu, mám taký problém s Nissanom. Pri jazde mi vysvietil CHECK motora, ale všetko fungovalo. Bol som vo dvoch servisoch a nevedia mi spraviť diagnostiku, pretože sa nevedia spojiť s autom.Včera som štartoval nissan tak mi veľmi ťažko naštartoval, sám si pridal otáčky, potom si ubral , otáčky, má nepravidelný chod, dymí a z výfuku smrdí nespálená nafta. Taktiež mi nejde do otáčok len do 2000 otáčok a nefunguje turbo. Dúfam že mi niekto poradí. Ďakujem za pomoc.

Napísané: 30.12.2014 18:53
od používateľa mastik29
Hmmm, nechcem strasit, ale az v servise daju hlavu dole, tak sa ukaze ta katastrofa.
Len taky dotaz este... Pri akej jazde sa to stalo? Na dialnici???

bbbbbb

Napísané: 30.12.2014 20:11
od používateľa ziak.stano
Na diaľnici to nebolo.

Napísané: 30.12.2014 21:33
od používateľa mastik29
Preco si lakomy na informacie? Chces radu a pritom sam nenapises podrobnosti. Akoze sa budeme hrat hru na macku a mys?

OK, teda. Mas deravy piest, motor (teda jeden valec) nema kompresiu a nafta tym deravym piestom ide von. Alebo ti upadol ventil. Ale tak, ci tak je to jedno.
A mozno sa mylim a trepem blbost, ale ako si to potom vysvetlit? Zlym casovanim? Mozno… Ale do servisu to pojde urcite, a osobne si myslim, ze hlava motore pojde dole a…

Napísané: 30.12.2014 21:58
od používateľa sjaro
ziak.stano:poslal som ti ss ako si urobit diagnostiku doma.

Napísané: 31.12.2014 07:59
od používateľa carlosMT
Tieto 3,0 motory Nissanu vôbec nevyšli. Skús googlit a nebudeš nadšený.

Napísané: 31.12.2014 09:58
od používateľa avelmak
Neexistuje ze riadny diagnosticky pristroj sa neda spojit s RJ motora.Bosch to zvladne s lavou zadnou.Keci o zmontovani hlavy su zatial uplne zbytocne,pokial neboli vykonane rozne merania,skusania.Z praxe kludne mozem konstatovat,ze zly motor neexistuje,len blba prevadzka stym.

Napísané: 31.12.2014 10:47
od používateľa mastik29
Ale potom vies z praxe, ze kazdy motor ma svoje specifika. A taktiez, ze nie kazdy motor inzinieri dobre zvladli a z toho vznikaju urcite, dajma tomu citlive vlastnosti. A ak majitel takeho auta preceni schopnosti, ci zanedba udrzbu, tak je problem na svete.
S jednym vadnym valcom co nepracuje spravne nemozno ocakavat plny vykon, no staci napisat, ze motor ide, len turbo nefunguje. A este, ze sa s nim nepodarilo spojit cez diagnostiku. Ano, cez VagCom to nepojde. Ale to neznamena, ze sa to neda. To uznavam. Ibaze u malych garaz majstrov na slusny diag pristroj clovek nenarazi tak casto. Ono, je to samozrejma o cene. Nie kazdy ma tisice € na dobru diagnostiku a aj licencie nieco stoja. Za to, ze by to pouzil niekolko krat do roka, tak je to nerentabilne.

Napísané: 31.12.2014 11:04
od používateľa avelmak
mastik-ano,suhlasim s tebou,kazdy motor/typ/ ma svoje vlastne "nepodarene" specifika.ALE!!!Po xy rokoch v praxi s opravou aut kludne mozem povedat,ze ani jeden motor neodide bez znamkov z jedneho dna na druhy.Musi predchadzat nejaky "nekulturny " chod motora.Si pisal o prepaleni piestu.Kludne moze byt,my sme tiez mali jeden pripad v tomto roku,kde majitel uz bol xy v servisoch/aj autorizovanych/,kde chceli vymenit turbo!!!! kvoli zlemu startovaniu!!!!Samozrejme v kazdom im povedali nieco "vynimocne",vadna prevodovka/AT/,turbo,zhavice ,atd.a mal prepaleny piest v jednom valci.Audi A6 2,5tdi.Vies preco?????Urcite nie zato,ze z fabriky,z vyrobnej linky vysiel ako nepodarok.Zakaznik zabudol povedat,ze dal zvysit vykon s istymi "tuningovymi" tryskami.Ano,bola namontovana nevhodna tryska.Tu nie je rec o slabote motora,ale o idiotizmus takzvanych servismanov.

Napísané: 31.12.2014 13:38
od používateľa mastik29
Osobne poznam cloveka ktory mal Patrol s 3.0 diesel. Dal zan vtedy cez 300 000 Kc, kupoval to viac menej z rozmarnosti, pre manzelku, ze nieco vacsie, bezpecnejsie. Isiel po dialnici, zrazu vykon dole, akoby prestalo turbo ist, z vyfuku dym. Diagnoza? Zhanal druhy motor. Dalsi mne znamy clovek si ho kupil koli obzive. Tahava auta, ma velku vlecku a to snad bola jedina " inteligentna" volba ako tahat 3.5 tony. Motor mu klakol do roka. Ironiou je, ze ked isiel prazdny, bez vlecky. V oboch pripadoch to bolo bez nejakych varovnych signalov. Z 1.9 tdi taktiez lietaju obcas ojnice von. Taktiez bez nejakych varovani. A nie kazdy je znaly odbornik. Motor vrci, ide, teda nic mu nechyba. Ak niekto stale jazdi s autom a s dakou chybou ktora sa plynule zhorsuje, v podstate "otupy" to jeho sluch, kedze to pocuje kazdy den.
A dnes je zly den. Nenastartoval som auto. Vlastne ano, nastartoval. Potom chcipol a uz nie. Zly kontakt na baterii. Bateria kaput, blikala barevna hudba. Ale uz je to OK, len som nemohol vytiahnut ine auto, kedze to stalo ako posledne. Stastny novy rok ,bez nehod prajem.

Napísané: 31.12.2014 17:21
od používateľa peterzz
Ako citam,tak Isuzu ide karta s 3.0 dieselovymi motormi... Najprv padali nikasilove vlozky na motoroch pre Renault Vel Satis/Opel/SAAB 9-5,v motoroch pre Nissan zas odchadzaju piesty...
Nie vzdy plati porekadlo o japonskej kvalite...