Strana 1 z 1

Nissan Almera 2.2Di 81kw - cerpadlo

Napísané: 29.01.2014 16:05
od používateľa pepek6995
Nazdar chalani.. píšem za kamoša ktorý je už zufali... kupil si toto auto po čase mu odišla elektrika na čerpadle posielal to na repas.. 300€ plastil za opravu a 300 € servisu za demotnaž a montaž.. ale auto stale nejde dobre blbo štartuje resp dlho..
ked volal na firmu kde opravovali čerpadlo povedali mu že ho musí dať nastaviť.. tu prave potrebuje pomocť ja poznam nastavenie čerpadla na rotačkach u VW či aj tu je to tak.. resp ako sa nastavuje a ak by ste vedeli aj poprípadne nejaký servis kde to vedia urobiť nie ako tyto mantaci v ZH.. dakujem vam všetkym za pomoc

Napísané: 29.01.2014 18:26
od používateľa patko1
300e za montaz a demontaz cerpadla? Viem ze na hentych autach je to nie najlahsia robota ale za tie peniaze ho asi vyberali cez vyfuk

Napísané: 29.01.2014 21:10
od používateľa impax
keby ho vyberali cez výfuk, stálo by to 200e, toto ho vyberali cez palubnú dosku a interiér, to tam máte akých zdieračov? by som im ruky dolámal za taký servis.

Napísané: 29.01.2014 22:04
od používateľa pepek6995
chalani to už je jedno čo zaplatil.. to už nevrati.. len ma zaujima ako ho nastaviť teda ? jeden vravel že na tdi grafe.. ale to myslel predvstrek zrejme volal aj druhemu že ten na nejake koliky.. ako tam je zapojené čerpadlo ? na rozvodoch ? ako ho nastaviť ?

Napísané: 29.01.2014 22:04
od používateľa pepek6995
čerpadlo demontovali tak že vybrali cely motor

Napísané: 29.01.2014 22:13
od používateľa avelmak
my za 300 robime komplet GO motora,nie len demontaz,montaz cerpadla.Ja si myslim ze za tu cenu mohli kupit aspon pripravok nejaky na nastavenie cerpadla.Ale nieco sa mi tu zase nepaci.Tvoj kamos platil aj za montaz nie?Tak?????Nenamontovali spravne,ak chyba je prave tam.Daj mi kod motora,a poviem ti ako sa nastavuje.

Napísané: 29.01.2014 22:54
od používateľa pepek6995
kod motora : YD22

Napísané: 29.01.2014 22:59
od používateľa pepek6995
čo presne sa na čerpadle nastavuje ? predvstrek ?

Napísané: 29.01.2014 23:02
od používateľa avelmak
Rozvod je retazovy a kvoli rozvodu sa motor musi vybrat.Cerpadlo sa nenastavuje,retaz je oznacena/farebne oznacenie/ a ozubenie ma ist na spravne miesto.

Napísané: 29.01.2014 23:33
od používateľa audia4
No podľa mňa to nemusí byť čerpadlo.
Môže to byť aj natiahnutá rozvodová reťaz resp. prasknutý napinák rozvodovej reťaze.
Mne to spôsobovalo zlý štart, kolísanie otáčok, jemné trhnutie pri zrýchľovaní.
Reťaz sa potom vymenila a auto išlo zasa ako hodinky - pokiaľ viem ešte teraz jazdí ... .

Napísané: 30.01.2014 08:23
od používateľa pepek6995
takže čerpadlo ked opravili iba sa namontuje a netreba nič nastaviť ?... rozvody by si háma všimli.. hovoril som mu že čo to urobí ked odpojí vahu vzduchu.. že žiadny rozdiel.. myslím že by to mohla byť aj ona od začiatku ako ho kupil nemalo vykon auto.. len či by vaha sposobovala aj zly štart lebo u vw zatial čo som sa stretol ked bola zla vaha štart bol dobry..

Napísané: 30.01.2014 21:59
od používateľa avelmak
Vaha nerobi zazraky pri startovani.Netreba nastavit cerpadlo.Ak si dobre pamatam,tak u toho motora nie je mozne nastavenie "zozadu".Nastavi sa len pri montazi retaza.Kompresiu treba zmerat a obraz hned bude "jasnejsi".

Napísané: 31.01.2014 10:11
od používateľa sjaro
pepek6995 Kto a ako čerpadlo opravoval?
čerpadlo VP44 u Almery v roku 2000 malo vyrobnu vadu zle vyrobenej vstrekovacej cievky ktora medzi 120000 až 150000 odpalila vykonovy tranzistor v el. hlave čerpadla.
vykonovy tranzistor sa da vymenit za par penazi len problem je zohnat cievku vstrekovania do rozdelovača čerpadla.(Ak niekto vymenil trazistor a cievku nechal povodnu,tak životnost je cca tyžden ,niekedy jedno, dve naštartovania.)
V pripade opravy hlavy netreba demontovat čerpadlo z motora ,stači demontovat el.hlavu čerpadla.
Nadstavit na čerpadle sa neda nič.
Problem možete mat že niekto pri demontaži čerpadla povolil stredovy šrob čerpadla .ˇčerpadlo nema kailik a pri potočeni ho už asi nikto nenadstavi.Každe čerpadlo je individualne nahrate programom a hlavy čerpadla sa nedaju medzi sebou vymienat.Problem može vyriešit jedine firma Bosch ktora do neho prehra novy soft.(V pripade že bola opravovana hlava tak automaticky vymenia aj hlavu)Upozornujem že firma Bosch ho nenahra bez Go mechanickej časti čerpadla a ceny ktora sa pohybuje v rozmedzi 1000 až ceny noveho 2300€
(čerpadlo sa da vymenit aj bez demontaže motora)
(može byt zle založene v rozvodoch a tiež može byt ešte zavzdušnene alebo si prisava vzduch)

Napísané: 27.05.2014 20:56
od používateľa bjbbobek
Dobry vecer
Dneska som mal moznost riesit toto cerpadlo.Motor som nemusel demontovat islo to aj zo zhora po demontazi trubiek pre vstreky, EGR ventil, cele sanie (to bolo to najtazsie), palivove trubky. Po tomto som demontoval elektroniku a vymenil vadny tranzistor. Pred zlozenim som do cerpadla dal 5ml oleja pre dvojtakty (neni co stratit asi)aby sa viacej premazalo kedze je pravdepodobne ze sa mohla pridriet cievka.
Vymena tranzistoru je trosku prplacka a vobec to nedoporucujem zaciatocnikom (ja uz mam druhe za sebou). Tranzistor som pouzil tip: IRF3205S a vyvody som fixoval dvojzloskovym lepidlom a takisto aj tranzistor.
Info o aute: Nissan Almera 2,2D 81 kW, rok 2000 a stav tachometra 210 000 km
Otazka znie ako dlho bude jazdit..... :rouler: :rouler: spokajny sofer....majitel

Vstrekovacie čerpadlo

Napísané: 28.10.2019 12:52
od používateľa dusike
Zdravím chalani mam takí istý problém z čerpadlom vedel by mi s tým pomôcť Odkiaľ si bjbbobek?