Nissan X Trail - porucha kurenia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 17.01.2011 19:26 Zdieľať na Facebook
Nissan X Trail - porucha kurenia
ahojte mam nissan x trail 84 kw rocnik 2004 a nemozem vypnut kurenie. stale mi fuka najsilnejsie a nereaguje na znizenie fukania a ani na vypnutie ventilatora.nemate niekto s tym skusenosti.
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 17.01.2011 19:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 17.01.2011 19:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Načo dačo aj vymontuješ, ak to nevieš zdiagnostikovať že či je KO alebo OK??? Ak sú tam výkonové odpory tak tam asi nebude aj tranzistor...to taký regler som ešte nevidel...(ale zas ak by bol od nejakého Francúzkeho komplikátora-konštruktéra, tak by som sa aj nečudoval.)
Každopádne ak by bol odporový , a že sú prepálené odpory alebo rozpojená termopoistka, tak vetrák fúka len na poslednej rýchlosti naplno. mnšie rýchlosti nepôjdu nakoľko tie idú cez tie odpory. Ak je tam regulátor s tranzistorom, tak ak sa taký tranzistor prerazí, tak je akokeby stále zopnutý a bude fúkať na všetkých polohách vetrák naplno.
Každopádne ak by bol odporový , a že sú prepálené odpory alebo rozpojená termopoistka, tak vetrák fúka len na poslednej rýchlosti naplno. mnšie rýchlosti nepôjdu nakoľko tie idú cez tie odpory. Ak je tam regulátor s tranzistorom, tak ak sa taký tranzistor prerazí, tak je akokeby stále zopnutý a bude fúkať na všetkých polohách vetrák naplno.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 17.01.2011 19:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02 Zdieľať na Facebook
papino66.Maš techničak vyrobeny vo Francuzsku a nie auto.Prečitaj si moj posledny prispevok v Nissan Almera 1.5dci.
K regulatoru.Ked zhodiš spodny dekel tak palec lavej nohy spolujazdca ukazuje nan. Drat z neho ide do motora ventilatora.Je prišrobovany dvomi šrobkami.Vybereš zhodiš z neho plast a uvidiš plošak.Na kraji plošaka su tri cinovane body (nohy tranzistora) treba ich dopredu odcinovat a odsat lebo tranzistor je prišrobovany pod tym na chladiči.Orginal tranzistor čo je tam nezoženieš ale da sa nahradit BUZ345 100V 41A 150W
K regulatoru.Ked zhodiš spodny dekel tak palec lavej nohy spolujazdca ukazuje nan. Drat z neho ide do motora ventilatora.Je prišrobovany dvomi šrobkami.Vybereš zhodiš z neho plast a uvidiš plošak.Na kraji plošaka su tri cinovane body (nohy tranzistora) treba ich dopredu odcinovat a odsat lebo tranzistor je prišrobovany pod tym na chladiči.Orginal tranzistor čo je tam nezoženieš ale da sa nahradit BUZ345 100V 41A 150W
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 17.01.2011 19:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 65 neregistrovaných