Nissan Primera P11 Gt r.v 1998 knock senzor(senzor detonaci)

Diskusia ohľadne vozidiel značky Nissan

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

zuzanah
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 29.03.2008 15:37
Zdieľať na Facebook

Nissan Primera P11 Gt r.v 1998 knock senzor(senzor detonaci)

Príspevok od používateľa zuzanah »

Chcem sa poradiť či môže mať nízky volnobeh vplyv na knock senzor.Pred rokom som menil škrtiacu klapku a odvtedy som mal stále problémy s knockom ktorý sa mi stále objavoval ked som vyblikal závady. Dnes som si zopakoval cely ten cirkus ohladom nastavenia volnobehu a nechal som to zhruba okolo 800 az 850 ot za min nemam consult tak to presne neviem odhadnut a po celom dni jazdenia konecne nevyblikam závadu 34 knock senzor,teraz neviem či je to náhoda alebo ten volnobeh má taký velký vplyv na ten knock.Predtým som mal volnobeh zhruba 700 ot+ a knock bol menený. Bol som s tým aj v nissane ako som vymenil škrt.klapku na nastavenie, tam mi povedali všetko ok,prídem domov vyblikám závady a knock bol zase v závadach,už ma nebavilo zas isť 80 km do servisu bližšie nemám nissan a nepoznám nikoho z okolia čo má consult tak som kaslal na to .Až dnes som skusil zvýšiť volnobeh a trochu som privrel skrt klapku za prevadzkovej teploty tps senzor som multimetrom nastavil na 0.5 V čuduj sa svete chyba už nesvieti .
Ak má niekto z okolia Ziliny Nissan consult dajte prosím vedieť,chcel by som vydiet tie hodnoty ,ci je klapka teraz na 0 atd.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Lahko by sa odpovedalo na Tvoj problém napichnuťím osciloskopu,ale to urobiť nevieme.Otáčky /(hypoteticky) by nemali byť príčinou vykázania vady v senzore klepania.Skôr je závislosť postavená naopak.Senzor (samozrejme funkčný) spôsobuje svojou činnosťou zníženie predvstihu a to už s teplotou súvisieť vie.Je Ti ťažké pomôcť,lebo v podstate nie je jasné,či RJ vyhodnocuje nanáležitý signal alebo prerušenie,čiže vadu čidla resp vedenia.No na oscilo by to bolo jasné okamžite,tvar signálu,odozva,na druhý kanál zapalovanie a otázky sú zodpovedané.
Aké to má prejavy ?
zuzanah
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 29.03.2008 15:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zuzanah »

Prejavy som nezaznamenal zatial žiadne že by auto nešlo do otáčok , všetko v pohode len ten knock ma tam štval a ked je v zavadach tak auto ma nastavené bohatšie mapy,zatial mi tuto zavadu prestalo vyhadzovat no dokedy to neviem .Všimol som si ešte že izolatory na sviečkach sú úplne biele elektroda je taka hrdzava to zas nasvedčuje že tam bohatšia zmes nejde.Ale pravdepodobne to bude aj tým,že sa jazdia teraz krátke trate 5km+5km späť.Okrem toho mám odpojený volnobežný ventil lebo za studena mi strašne ostavali dlho visieť otačky a drhli po odpojení problem vyriešeni jedna radosť ako padajú.No ale ráno je stále min -20 a auto ide dosť dlho na sytič otáčky po naštartovaní sú okolo1600 za studena ,tak by mali byt tie sviečky čierne,alebo zas to ide na chudobnu zmes ?No asi si budem musiet zopakovat navštevu nissanu, alebo niekoho kto vie robiť s osciloskopom.
ja99
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 21.02.2010 17:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ja99 »

p.Hlavaty, kamošova Primera takisto vypisuje knock, ak by som ho napojil na skop, vedel by si posudiť signal?, resp. maš vzor?dakujem
Napísať odpoveď

Návrat na "Nissan fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 52 neregistrovaných