Strana 1 z 1

Napísané: 07.11.2019 12:31
od používateľa mhlavaty
Čo si už overoval ?

Napísané: 07.11.2019 12:44
od používateľa pidizvi
nasleduj kabel, pokial ide elektrina. Zacal by som pod sedackou v konektore ohrevu, ci ide prud sem. Tipnem si, ze ide a bude problem v drote vnutri sedadla.

Napísané: 07.11.2019 22:20
od používateľa wilz
Keď svieti kontrolka tak to znamená len to, že z batérie je cez vypínač alebo relé umožnený prístup prúdu k odporovému drôtu v sedačkách.
Ale ak je niekde medzi prerušený prúdový okruh, tak elektrina tade nejde.
Keď nehrejú obe sedačky, tak to prerušenie sa bude zrejme nachádzať ešte pred pripojovacími konektormi oboch sedačiek. Ale samozrejme môže byť nefunkčný ohrev aj v oboch sedačkách.

Napísané: 08.11.2019 12:00
od používateľa Jericho
Jonathan 123 napísal:Mohol ten drôt odísť na oboch sedačkách. Myslím si, že je to málo pravdepodobné.
kludne sa to môže stať, nakolko to nemuselo byť naraz na oboch, ale cez leto, resp. od vtedy, čo si to naposledy používal...
jednoducho "prezvoň káble", keď nenameráš žiadny odpor, budú prerušené...vo väčšina aut v takom veku už dávno nefunguje vyhrievanie, tie tenučké káble sú milionkrát ohýbané za tie roky

Napísané: 09.11.2019 10:36
od používateľa undertaker007
Jericho napísal:keď nenameráš žiadny odpor, budú prerušené
Ak žiadny sa rovná nule, tak potom opačne!
Ak nenamerá žiadny (= 0Ω), tak je elektrické vedenie absolútne v poriadku. Ak namerá nekonečný odpor, elektrické vedenie je porušené!
Čo sa týka namerania odporu samotného výhrevného drôtu, jeho hodnotu nepoznám. Podľa mňa ale akákoľvek rozumne nízka hodnota bude v poriadku....

Napísané: 13.11.2019 07:04
od používateľa Jericho
Máš pravdu, zle som sa vyjadril...mylsel som, že keď nenamerá žiadnu hodnotu...