Mitsubishi Pajero 118kw 3.2 DID

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mitsubishi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Stano489
Príspevky: 57
Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35
Zdieľať na Facebook

Mitsubishi Pajero 118kw 3.2 DID

Príspevok od používateľa Stano489 »

Zdravim mam otazocky zvazujem kupu Pajero rocnik od 2003 do 2006 s motorom 118kw auto chcem vyuzit prevazne len cesty malo čo teren a vyuzivanie tak zriedka.Nejake postrehy ci sa to auto oplati alebo nie
alexthegr8
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 24.02.2014 09:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alexthegr8 »

Nazdar, tak jediný vačší problém je vstrekovacie čerpadlo, je to nejaká licencia Bosch a tie odchádzali najčastejšie, už tak po 60 tis. km.
Inak to auto je spolahlivé a určite by som hladal automat, ten sa k tomu tak nejak viac hodí.
Mal som krátky model a bol som s ním celkom spokojný.
Keď chces kúpiť dlhý tak to treba aspoň zvýšiť lebo ten wagon visí nizko od zeme a nevyzerá moc dobre.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

problem s cerpadlami bol do roku 2003 s verziou 121kw ty mas zaujem o novsi 118 kw tam by to nemalo uz trapit , inac repas toho cerpadla vychadza okolo 1500 eur , co sa tyka auta vacsina ma namontovane 3 tonove tazne tak bacha na opotrebovanie zadnej napravy - byvaju rozcapene kolesa a obdrate z vnutornej strany-auta boli casto oblubene na tahanie privesov kvoli svojej robustnosti ,na stieracoch sa kazil taky plastovy prevod zozenies asi len original kedze starsie to maju vymlatene , mi sme mali kratku verziu ,automat, v kozi ,siber bola to dost velka vybava , co sa tyka motora nebol ziadny problem do 230 tis. km potom sme ho predali ,startoval doslova na brnk leto zima , spotreba 10-11 litrov na ceste v terene neviem ,napravy tuhe od nova povodne , priechodnost auta ozaj vyborna , interier vyrobeny s kvalitnych materialov a ani pri tom najazde nebol naznak , opotrebenia -koza ozaj kvalitna ziadny naznak poskodenia , s automatom problem nebol ziadny a az bol ozaj navykovy radil vyborne aj v kopcoch,spodok karoserie a napravy dost ohryza korozia, celkovo auto fajn ak sa zmieris zo spotrebou ,
axer
Príspevky: 90
Dátum registrácie: 28.03.2008 20:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa axer »

Braga-napravy tuhe-dufam ze si myslel neopotrebovane a nevyhrkane,lebo tuhe ma patrol,pajero ma normalne nezavisle zavesenie kolies ako osobne auto,uz nema ram ale samonosnu karoseriu.Pajero je inak celkom v pohode az na moznu koroziu,tiez nadrze dost hrdzaveli a bordel z toho sa dostal do palivového systemu co nasledne mohlo poskodit cerpadlo a vstreky,od faceliftu cca 2008 by to malo byt ok.Pohodlne priestranne auto,v automate podla mna lepsia volba,spotreba cca 10-14,s tym treba pocitat pri aute tohto typu a necakat prevadzkove naklady felicie,potom je to ok.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

axer- ano myslel som to ze napravy neopotrebovane nevrhrkane,proste ze po tych km netrebalo riesit capy, silentbl. atd,o cerpadlach som pocul na nasom sa to nastastie neriesilo- do predaja
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

Z nadrze sa olupuje vnutorny pozink a to poskodi cerpadlo - najcastejsia a najdrahsia vada
Repas 1500-1700 ale pokial nevymenis nadrz tak sa to zopakuje.
Inak podarene auto.
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Martin Zakovsky
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Pajero problém s čerpadlom

Príspevok od používateľa Martin Zakovsky »

Prosím vie mi niekto na 100 percent potvrdiť, že pajero po facelifte 2008 už nemá problémy s čerpadlom? Mal som predtým 2002 a tam som ten problém mal. Teraz zvažujem kúpiť ročník 2008 ale len v tom prípade ak naozaj už ten problém sudruzi v NDR doriešili.
Martin Zakovsky
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Martin Zakovsky »

autokomplet napísal:Z nadrze sa olupuje vnutorny pozink a to poskodi cerpadlo - najcastejsia a najdrahsia vada
Repas 1500-1700 ale pokial nevymenis nadrz tak sa to zopakuje.
Inak podarene auto.
Aj u pajera po facelifte 2008?
Napísať odpoveď

Návrat na "Mitsubishi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní