W211 ESP, Speedtronic & Flat indicator inoperative
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 11.06.2012 14:30
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
W211 ESP, Speedtronic & Flat indicator inoperative
z casu na cas sa mi objavi hlaska 'ESP inoperative'. zaroven s tym 'Runflat indicator inoperative' a v pripade pokusu o pouzitie tempomatu aj 'Speedtronic inoperative'. sprevadzane je to svietiacim zltym trojuholnikom. auto sa sprava nadalej normalne a po restarte je vsetko ok.
v zime na zimnych 16" sa mi to nestalo ani raz. odkedy som prezul na 18" a hlavne po otepleni v poslednej dobe je to skoro pocas kazdej jazdy.
na zahranicnych forach pisu o tejto zavade pomerne casto a na 90% ide o chybu rychlostneho senzora na nikektorom z kolies. to vysvetluje aj zlyhanie vsetkych troch systemov naraz.
prosim o radu, daju sa tie senzory vycistit? kde ich najdem a ako ich spoznam?
v zime na zimnych 16" sa mi to nestalo ani raz. odkedy som prezul na 18" a hlavne po otepleni v poslednej dobe je to skoro pocas kazdej jazdy.
na zahranicnych forach pisu o tejto zavade pomerne casto a na 90% ide o chybu rychlostneho senzora na nikektorom z kolies. to vysvetluje aj zlyhanie vsetkych troch systemov naraz.
prosim o radu, daju sa tie senzory vycistit? kde ich najdem a ako ich spoznam?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 11.06.2012 14:30
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Mne je to jedno,len upozorňujem že všetko sa počíta a logicky aj meria a následne vyhodnocuje,otáčky motora,zaťaženie,poloha volantu,status brzd,otáčky každého kolesa zvlášť,a všetko má svoje od - do, kde sa hodnota prijíma ako relevantná a keď už nie.Toť vsjo, je to názor a nemusí byť správny
Je to sporadická chyba,tj nie chyba systému alebo trvalá chyba komponentu
Je to sporadická chyba,tj nie chyba systému alebo trvalá chyba komponentu
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 11.06.2012 14:30
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie,práveže je myšlienka správna,ak sedí obvod do istej odchýlky sa nič neudeje.Je vcelku možné že meliem v úplne blbom mlyne,ale závada a neskôr jej odhalenia sú dôvodom (pre mňa) tvrdiť že 90% závad sú prkotiny. Hold že sa na prkotinu príde po tisícových výdajoch je už daň za odbornosť opravárenstva. Teraz som tu mal pána čo sa desať rokov !!! trápil z trhaním auta. 2x palivové čerpadlo von,tri razy prevodovka !!! váha vymenená,RJ vymenená,všetky silembloky tiež. Naposledy čerpadlo zobraté do maďarska,po oprave závada trvá,tak aj auto do maďarska.Po 15 minut premýšlania závada odstránená,náklady = 0
To je odbornosť že raz bude SVK vo svete pojmom.
To je odbornosť že raz bude SVK vo svete pojmom.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9959
- Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22 Zdieľať na Facebook
VLADY..,pockaj,pockaj,vonkoncom som nepochopil...Zena alebo tento tyzden,alebo buduci meni kolesa...Doteraz boli jazdene origo 16-stky,v plane su 18-stky...To znamena,ze budem musiet aj ja zmenit dane v pc?Ako sa to robi?A aku mam mat predpisany tlak v pneu u 225/40...?Dakujem,vidis,ani luft neviem u pneu...
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
LUFT býva na tabuľke zvnútra dvierok nádrže, alebo dakde na stĺpiku jak sú šoférske devre. A na tom palubáku sa tam nič nenastavuje.Z hlavy to neviem nakoľko som to robil len raz alebo dvakrát a vždy som si to musel naštudovať v návode od auta...len sa ten systém resetne a on si znova načíta zrejme do pamäte dajaké údaje ohľadom rozsahu otáčok v akých sa jednotlivé kolesá pohybujú pri jazde ak sú všetky správne nahustené. A následne ak na niektorom kolese nastane pokles tlaku tak sa na ňom zvýšia otáčky voči ostatným kolesám pri jazde a z toho potom to ten počítač vyhodnocuje. Presne neviem ako je to závyslé na čase alebo aká veľká odchýlka sa toleruje a aká už je hlásená ako nízky tlak. Len viem že minulý rok na jeseň to po prezutí vypisovalo hlášku že je nízky tlak v kolese. Tak som to resetol. A bol pokoj .A teraz som menil kolesá nazad, na letné a neresetoval som a nič lebo nevypisovalo. Tak som do toho nešahal. Ale toto nemusí byť presne ten prípad. Len som poukázal že či nieje aj taká možnosť. Ale zas manželke písalo na palubáku len ten nízky tlak v kolese ale nie že by svietili aj ostatné kontrolky ohľadom trakčnej kontroly a ABS a pod...
-
- Príspevky: 9959
- Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22 Zdieľať na Facebook
na viecku nadrze nemam urcite nic,ti balvani v Hamburgu ked striekali auto tak akosi pozabudli na vsetky stitky a preto som stal 2 tyzdne na STK-cku,nez mi vyslali aspon typovy stitok...Ide o to,ze to bude musiet urobit zena,teda zresetovat a ja neviem postup...Neviem,ci by nepomohlo laicky odpojenie baterie..,zapojenie a pc si automaticky nacita priebeh...Ale vravim,je to moje laicke rozmyslanie.Inac budem vdacny za informaciu,aky tlak ma byt vlastne v pneu...
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 01.10.2008 18:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9959
- Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9959
- Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných